Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

+53
Caro
M@niek
Kaboutertje
Barbabella
Marsy28
Suus
Elliot
Bacio
SnowWhite
Jeanette
patjuhhh
Paper Crown
Liz
Vino
Snirp
SuperGrover
loura
June
Caresses
Antibes
Sarah1985
Stranger
JD
CCC
Summerlovin
Zonneschijn
rapa nui
Lady4
Poubelle
kwak
Marin
Aziraphale
Parisienne
Middleme
Toet
Tsjip
Sneeuwvlok
_Lacey_
ShallY
Exogenesis
Nyx
Oasis
Capt'n Zero
Pseudoniem
Bliss
Fearie
Aagje!
Rush
Caramba
Sea of Trees
Sam
Tania
claudiaveronique
57 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 0:59

Woei heb er nu zal zin in! Wij gaan net als vorig jaar met een boot over de grachten van Amsterdam varen en er is een DJ aan boort. En drank natuurlijk. Is echt geweldig al die bootjes, en dat je mensen langs de kant ziet dansen op jouw muziek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Paper Crown vr 12 apr 2013 - 1:02

Op de boot van mijn schoonvader
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Toet vr 12 apr 2013 - 1:03

Carrie schreef:Woei heb er nu zal zin in! Wij gaan net als vorig jaar met een boot over de grachten van Amsterdam varen en er is een DJ aan boort. En drank natuurlijk. Is echt geweldig al die bootjes, en dat je mensen langs de kant ziet dansen op jouw muziek.

I love you Zo leuk! Ik wil dat ook nog een keer doen

June, met wie ga jij Koninginnedag vieren in Amsterdam?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  patjuhhh vr 12 apr 2013 - 2:11

Koninginnenacht ga ik feesten dus koninginnedag zal k wel brak zijn, haha
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Vino vr 12 apr 2013 - 2:22

Toet schreef:Ik zeg mini-meeting in Eindhoven!:

Ja :cheering: al zal het wel ontiegelijk druk zijn in de stad dan!
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Jeanette vr 12 apr 2013 - 20:15

Ga die avond er voor naar de Nacht van Oranje in Ahoy :cheering: Op Koninginnedag zelf nog geen idee. Denk verder klussen met mijn huis en als het weer mee werkt naar een festival in Den Bosch.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  SnowWhite za 13 apr 2013 - 0:17

Werken Neutral
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Bacio za 13 apr 2013 - 0:26

nacht gewoon naar optredens in de stad. Dag ga ik 'sochtends naar de vrijmarkt en 's middags boten cijfers geven. Daarna waarschijnlijk nog een dansje wagen ergens.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  claudiaveronique za 13 apr 2013 - 7:52

Jaaaa ik ga naar queensday loveland in het oosterpark :cheering: :cheering:
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Sea of Trees za 13 apr 2013 - 21:43

Vino schreef:
Toet schreef:Ik zeg mini-meeting in Eindhoven!:

Ja :cheering: al zal het wel ontiegelijk druk zijn in de stad dan!
Yeah, ik ben voor! :cheering:
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Elliot za 13 apr 2013 - 21:52

Ik ga 's morgens even op de vrijmarkt kijken en daarna op de bank met een oranjetompouce de kroning kijken! king
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Suus za 13 apr 2013 - 21:52

Ik heb nog geen plannen, heb niet zoveel met koninginnedag. Vorig jaar zijn we naar de dierentuin geweest die dag Laughing
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Marsy28 za 13 apr 2013 - 21:53

Nou, ik ben er éindelijk uit. Er worden hier allemaal feestjes georganiseerd van suf tot echte dance feesten. Ik ga nu 27 april naar een grote vrijmarkt en daarna een "Dutch DJ" feestje in een grote club hier in Sydney. De 30ste ga ik waarschijnlijk net de kroning missen dankzij het tijdsverschil en mijn werktijden en dat vind ik erg jammer. Heel misschien kan ik nog wat regelen. Het is toch het land waar ik geboren ben EN de eerste keer dat ik een troonswisseling meemaak. Misschien daarom ook wat bijzonderder, nu ik niet in Nederland ben. Ik ben eerder wel in Oostenrijk naar consulaat feestjes geweest maar man, wat stijf en saai. Dus ben nu helemaal blij met de patatjes oorlog en bitterballen die gaan komen volgende week Very Happy

Suus: 2 jaar geleden was ik in Nederland met Koninginnedag. Mijn vriendengroep deed zó moeilijk over waar heen te gaan dat ik en een vriendin naar de sauna zijn geweest, was bijna leeg, heerlijk!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Barbabella ma 15 apr 2013 - 21:50

Ik ga met koninginnenacht naar Nachtduik in Rotterdam dus ik denk dat ik koninginnedag zelf de hele dag in bed/bank lig laughcry
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Kaboutertje ma 15 apr 2013 - 22:43

Koninginnenacht waarschijnlijk de stad in, en de dag ergens op een markt/braderie rondlopen smile iemand een leuk idee voor een markt, omgeving Reusel/Tilburg?
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  M@niek ma 15 apr 2013 - 22:50

Ligt er een beetje aan hoe ik me voel. 24 april wordt ik geopereerd en als ik me goed voel dan gaan we eventje op de vrijmarkt kijken/terrasje bij goed weer.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Caro di 16 apr 2013 - 4:01

Ik ga met een paar vriendinnen Utrecht in.. Lekker in de zon (hopelijk) drankjes doen en gewoon lekker dansen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Filoria do 18 apr 2013 - 6:19

Ik heb elk jaar vrijmarkt voor de deur - letterlijk. Onze voordeur opent naar buiten en als ik die dan opendoe stoot ik zo een verkoper voor het hoofd of een stapel oude cd's om Laughing We wonen in de drukste straat van het centrum. Het leukste vind ik dat er dan eens leven in de brouwerij is als Tomas en ik om 6u opstaan! In plaats van zo'n uitgestorven stad.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  TukTuk do 18 apr 2013 - 6:45

Dan heb ik mijn laatste stagedag.. Ze zullen denk ik niet accepteren als ik zeg dat ik vrij wil, omdat het in NL Koninginnedag is:P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Gast do 18 apr 2013 - 6:46

Gaan jullie nou allemaal niet naar de inhuldiging van de koning kijken??? :shock:

Ik zit heel de dag met bakken oranjetompoucen op de bank. Niemand mag erdoorheen praten, want ik wil ALLES zien en horen. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  rapa nui do 18 apr 2013 - 7:06

Rood schreef:Gaan jullie nou allemaal niet naar de inhuldiging van de koning kijken??? :shock:

Ik zit heel de dag met bakken oranjetompoucen op de bank. Niemand mag erdoorheen praten, want ik wil ALLES zien en horen. I love you

Dat zou ik ook heel graag doen, en ook echt gedaan hebben als ik thuis was geweest. Ik had alleen al een vakantie geboekt dus zit nu in Moskou. Heb zelfs een moment getwijfeld over het doorgaan van die vakantie Embarassed maar goed dat was een heel kort moment want ik ga nu 2 weken mooie dingen zien (hoop ik) en probeer het later wel terug te kijken. Ik vind het anders altijd heerlijk om buitenlandse prinsen en prinsessen te ontdekken, te kijken wat iedereen aan heeft etc. (maar goed ik kijk dan ook met plezier naar Blauw Bloed)
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Fiwen do 18 apr 2013 - 7:33

Ik denk dat ik moet werken. Ik ga maandag de 29e de bereikbaarheidsdienst in en aangezien heel veel mensen vrij willen zijn de 30e ga ik er vanuit dat ik wel opgeroepen ga worden.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Monte do 18 apr 2013 - 7:41

Rood schreef:Gaan jullie nou allemaal niet naar de inhuldiging van de koning kijken??? :shock:

Ik zit heel de dag met bakken oranjetompoucen op de bank. Niemand mag erdoorheen praten, want ik wil ALLES zien en horen. I love you
Jep, ik wilde eigenlijk naar A'dam gaan maar grote kans dat je niet eens bij de dam in de buurt komt en dan die enorme massa mensen, dan zie ik niets. Hier dus lekker burgerlijk op de bank met gebak.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen? - Pagina 3 Empty Re: Koninginnedag 2013, wat zijn jullie plannen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum