Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maatje 44 => leuke webwinkel?

+7
Charles
Maudy
Happydobby
Lejow
June
Caroow
Jade
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

maatje 44 => leuke webwinkel?  - Pagina 2 Empty Re: maatje 44 => leuke webwinkel?

Bericht  Pompoen vr 12 apr 2013 - 15:07

Nou de maatjes 50 die ik van de zeeman heb niet hoor! En daar heb ik best wat van want er zitten leuke dingen bij. Maar hij begint het nu pas te passen. Het is dan waarschijnlijk wel een kleine maat 50, maar als 44 valt het niet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maatje 44 => leuke webwinkel?  - Pagina 2 Empty Re: maatje 44 => leuke webwinkel?

Bericht  Maudy vr 12 apr 2013 - 20:14

Jade dat rose Lief pakje wat je van mij heb overgekocht valt ook klein en strak ondanks dat het een 50 is. L heeft die ook al aangehad toen ze nog in 44 zat.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Jade vr 12 apr 2013 - 20:27

Ypie schreef:Jade dat rose Lief pakje wat je van mij heb overgekocht valt ook klein en strak ondanks dat het een 50 is. L heeft die ook al aangehad toen ze nog in 44 zat.

Die heb ik mijn vriend al in laten pakken! Haha die legging erbij valt ook klein.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  MamaDaan vr 12 apr 2013 - 21:10

Pompoen schreef:Nou de maatjes 50 die ik van de zeeman heb niet hoor! En daar heb ik best wat van want er zitten leuke dingen bij. Maar hij begint het nu pas te passen. Het is dan waarschijnlijk wel een kleine maat 50, maar als 44 valt het niet.
Ik had 2 shirtjes en broekjes die ik op een echt maatje 44 legde en die vielen precies hetzelfde uit, nu moet ik er wel bijleggen dat het shirtjes waren uit 1 bepaalde lijn, misschien dat het daaraan lag.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: