maatje 44 => leuke webwinkel?
+7
Charles
Maudy
Happydobby
Lejow
June
Caroow
Jade
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
maatje 44 => leuke webwinkel?
Ons meisje wordt nu op 2200 gram geschat. Ik ben nu dus een beetje aan het kijken naar een leuk pakje in maat 44. Ik wil toch graag voor de zekerheid een passend pakje (wat leuk is voor een meisje). Heeft iemand tips/ideeen? Lejow? Roodkapje?
Ik heb al een paar webwinkels bekeken, maar kan niet echt iets vinden in maat 44.
Ik heb al een paar webwinkels bekeken, maar kan niet echt iets vinden in maat 44.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Re: maatje 44 => leuke webwinkel?
neomaatje.nl ?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Deze vind ik niet super, maar kan ook liggen aan de fletse foto's?
http://www.boetiekbaloe.nl/premature_babykleding_-online_shop-.html
Hier vind ik wel leuke pakjes tussen staan:
http://www.neomaatje.nl/Webwinkel-Category-99483/maat-44.html
Op deze site hebben ze ook wat dingen:
http://www.kinderkleding-tekoop.nl/babykleding/index.php?m_ge=jm&segm=babykleding&startpagina=1&m_ma=44
Toen ik googelde op 'kinderkleding maat 44' stuitte ik op best veel sites!
http://www.boetiekbaloe.nl/premature_babykleding_-online_shop-.html
Hier vind ik wel leuke pakjes tussen staan:
http://www.neomaatje.nl/Webwinkel-Category-99483/maat-44.html
Op deze site hebben ze ook wat dingen:
http://www.kinderkleding-tekoop.nl/babykleding/index.php?m_ge=jm&segm=babykleding&startpagina=1&m_ma=44
Toen ik googelde op 'kinderkleding maat 44' stuitte ik op best veel sites!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik had ook wel op google gekeken, maar vond het allemaal een beetje vage sites .
Ik ga jullie linkjes eens bekijken!
Jade- Ratel
Jade schreef:Ik had ook wel op google gekeken, maar vond het allemaal een beetje vage sites .
Ik weet niet met welke termen je gezocht had, maar soms scheelt dat ook best veel. Ik kijk altijd naar keurmerken voor ik iets bestel, maar ik ben het wel met je eens dat sommige sites goedkoop ogen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
www.neomaatje.nl die inderdaad. Heb ik ook pakjes voor B besteld. Goede en snelle service.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:www.neomaatje.nl die inderdaad. Heb ik ook pakjes voor B besteld. Goede en snelle service.
oke, ervaring is goed!
Er staan wel hele leuke pakjes op die website!
Jade- Ratel
Prenatal heeft ook maat 44.
En maat 50 van C&A valt ook klein.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
dankjewel! Ik heb inderdaad bij prenatal wel een leuk setje in maat 44 gevonden!
Ik wil ook graag een dikker vestje kopen. Ik heb alleen maar dunne vestjes (in combinatie met een dekentje natuurlijk), maar het is nog niet bepaald warm te noemen. Zouden jullie dan gewoon 56 doen? En eventueel de mouwen iets omvouwen? Het is de bedoeling het vestje vooral als jasje te gebruiken.
Ik wil ook graag een dikker vestje kopen. Ik heb alleen maar dunne vestjes (in combinatie met een dekentje natuurlijk), maar het is nog niet bepaald warm te noemen. Zouden jullie dan gewoon 56 doen? En eventueel de mouwen iets omvouwen? Het is de bedoeling het vestje vooral als jasje te gebruiken.
Jade- Ratel
L heeft van Beebielove ook veel pakjes in maat 44 gehad. Ik heb ze gekocht bij Pipelotje, geen idee of ze ze overal hebben.
Ik zou echt geen 56 kopen. Dat draagt L nu pas en die was met de geboorte 2470. Ik zou max maatje 50 doen. Ze zijn nog zo klein en dan van die dikke hompen aan de armen vind ik persoonlijk echt niks.
Ik zou echt geen 56 kopen. Dat draagt L nu pas en die was met de geboorte 2470. Ik zou max maatje 50 doen. Ze zijn nog zo klein en dan van die dikke hompen aan de armen vind ik persoonlijk echt niks.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Jade schreef:dankjewel! Ik heb inderdaad bij prenatal wel een leuk setje in maat 44 gevonden!
R was 3350 gram bij zijn geboorte en draagt nog steeds zijn jasje in maat 50, ik zou dus geen 56 kopen. Bij grotere jasjes zitten die mouwen zo gepropt in de Maxi Cosi.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Bij o.a. Babypark hebben ze kleine pakjes van ISI mini die heel mooi zitten en van erg fijne stof zijn.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Bedankt voor de tips!
Ik hoor in mijn omgeving juist iederen roepen dat ik niet teveel klein spul moeten halen, maar ik wil dat mijn kindje er fijn bij ligt.
Ik heb al 2 overslagrompers van ISI Mini, en die zien er inderdaad goed uit! Gekocht bij babyplanet. Ik ga eens kijken of ik daar online wat van kan vinden! Goed idee.
Pipelotje ken ik niet, maar daar kan ik ook wel even naar googlen.
Ik kan mijn moeder eventueel nog wel op pad sturen, maar wil ze ook niet teveel stress bezorgen . Ik ben al blij als ik het online kan bestellen, en ze het voor me wassen en strijken.
Ik hoor in mijn omgeving juist iederen roepen dat ik niet teveel klein spul moeten halen, maar ik wil dat mijn kindje er fijn bij ligt.
Ik heb al 2 overslagrompers van ISI Mini, en die zien er inderdaad goed uit! Gekocht bij babyplanet. Ik ga eens kijken of ik daar online wat van kan vinden! Goed idee.
Pipelotje ken ik niet, maar daar kan ik ook wel even naar googlen.
Ik kan mijn moeder eventueel nog wel op pad sturen, maar wil ze ook niet teveel stress bezorgen . Ik ben al blij als ik het online kan bestellen, en ze het voor me wassen en strijken.
Jade- Ratel
www.beebielove.nl heeft ook maat 44.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Happydobby schreef:Prenatal heeft ook maat 44.
Echt? Want ik heb pakjes en rompers in maat 46 van c&a en die zijn groter dan sommige dingen die ik in maat 50 heb!
Ik heb een paar rompertjes van petite bateau die klein vallen. Maar goed die zitten mijn ventje als gegoten omdat het zulke lange smalle rompertjes zijn. In het begin (2090 gram) had hij daar in gezwommen nog.
Prenatal heeft inderdaad best aardige maat 44. Wel een tip, koop geen pakjes met voeten, zeker als ze nog in het ziekenhuis moet blijven is dat niet handig en als je kindje net wat langere benen heeft kan die het al heel gauw niet meer aan. Hier op de afdeling zien ze dat heel vaak!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Bedankt voor de tip Pompoen! Passen gewone sokjes wel goed bij zo'n klein kindje? Jouw zoontje was natuurlijk wel een stuk kleiner dan dat onze dochter zal zijn (als het goed is).
Hoe groot is L. nu? En welke maat heeft hij?
Hoe groot is L. nu? En welke maat heeft hij?
Jade- Ratel
Nee, bij L. Zijn de sokjes qua lengte van 't voetje vaak wel goed, maar dan slobberen ze om zijn enkels. Ik heb de kleinste sokjes maar uitgezocht uit die ik al had, vaak zijn hele rekbare sokjes het kleinst. Maar we doen ze nog over zijn broekspijpen heen en dan nog zijn we ze steeds kwijt...
L. Heeft nu ongeveer maat 46/48 maar dat is er bijna niet! Mast 44 is te klein, de meeste maat 50 te groot. Hij is nu 2645 gram en ongeveer 48 cm.
L. Heeft nu ongeveer maat 46/48 maar dat is er bijna niet! Mast 44 is te klein, de meeste maat 50 te groot. Hij is nu 2645 gram en ongeveer 48 cm.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Die van mij was 2130 gram bij de geboorte, maar ik heb nooit 44 gebruikt, gewoon 50 eigenlijk.
Gast- Gast
Ik vind het zo moeilijk schatten! We hopen de ze de 2400 gram haalt bij de geboorte. Ik wil niet teveel kopen, want straks past het niet. Maar ik vind het ook zo knullig als ze kan zwemmen in haar eerste pakje (maat 50 van Z8)
Jade- Ratel
Ik heb schattige rompers en bijbehorend broekje van isi mini in maat 44/48, is net wat groter dan die echte maatjes 44 maar ook geen 50! Ze hebben ook een webwinkel.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Waarom is dat knullig? Ik vond maat 50 klein zat, dan had ze maar groter geboren moeten worden hoorJade schreef:Ik vind het zo moeilijk schatten! We hopen de ze de 2400 gram haalt bij de geboorte. Ik wil niet teveel kopen, want straks past het niet. Maar ik vind het ook zo knullig als ze kan zwemmen in haar eerste pakje (maat 50 van Z8)
Die eerste weken maakte ik sommige wikkelvestjes enzo gewoon wat kleiner met wat plakband op de rug
Mouwen even oprollen als het nodig is, en Satie's echt maar een week of wat nodig. Ik vond het zelf zonde om daar nog weer extra kleding voor aan te schaffen. En als ik nu eens naar d'r kijk geloof ik niet dat het erg traumatisch is geweest
Gast- Gast
L.'s eerste kleding die hij aan had was een maat 56 ziekenhuisrompertje waar hij 4 keer in kon. Ik heb er niet echt wakker van gelegen moet ik zeggen. We hadden ook niet echt een 'eerste pakje', hij had daarna wel maat 50 aan maar daar verdronk hij in. Ik heb toen wat mensen gevraagd om kleinere kleding en kreeg prompt een flinke hoeveelheid van allerlei kanten. Moet zeggen dat ik het naast leuker ook handiger vond. Het bleef beter zitten, minder gedoe, de kleertjes waren makkelijker over elkaar aan te trekken en het is warmer!
Maar hij zwemt vandaag ook in zijn maat 56 spencertje hoor, met een verkeerde kleur rompertje er onder en een nog foutere broek die ik verkeerd gewassen heb en daardoor grauw is. Maar hee, hij heeft het lekker warm en ik heb alleen maar witte broekjes momenteel!
Ik zou dus vooral functioneel kijken. Broekjes met een touwtje zodat het strakker kan. Overslagrompertjes met lange mouwen (voor de warmte) en sokjes met een koord bijvoorbeeld!
Maar hij zwemt vandaag ook in zijn maat 56 spencertje hoor, met een verkeerde kleur rompertje er onder en een nog foutere broek die ik verkeerd gewassen heb en daardoor grauw is. Maar hee, hij heeft het lekker warm en ik heb alleen maar witte broekjes momenteel!
Ik zou dus vooral functioneel kijken. Broekjes met een touwtje zodat het strakker kan. Overslagrompertjes met lange mouwen (voor de warmte) en sokjes met een koord bijvoorbeeld!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Mijn moeder stond vanavond onverwacht voor mijn neus (woont 1,5 uur verderop). Ze had 2 setjes kleding maat 44 (inclusief mutsje en slofjes), gewassen en al! meegenomen. Ik had het haar nog niet eens gevraagd, dus dat is echt super lief!
Ik ben er helemaal blij mee! We laten het hier voorlopig bij (ik had al kleine overslagrompers 44-48 van Isi Mini), en we zien na de geboorte wel weer verder. Ik ben blij dat we in ieder geval iets hebben nu!
Ik ben er helemaal blij mee! We laten het hier voorlopig bij (ik had al kleine overslagrompers 44-48 van Isi Mini), en we zien na de geboorte wel weer verder. Ik ben blij dat we in ieder geval iets hebben nu!
Jade- Ratel
Mijn ervaring is dat maat 50 van zeeman als 44 valt, (in ieder geval voor jongens) misschien heb je hier wat aan.
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke webshops met maatje 50?
» Vraagje : leuke jurken maatje groter
» Betrouwbare webwinkel
» stof online kopen (goedkope webwinkel)
» maatje 56 of 62?
» Vraagje : leuke jurken maatje groter
» Betrouwbare webwinkel
» stof online kopen (goedkope webwinkel)
» maatje 56 of 62?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: