maatje 56 of 62?
+4
SarahKey
slaatje
Aimee
baboeska
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
maatje 56 of 62?
Even een vraagje voor de mama's hier.
In februari wordt ik tante en gister heb ik gehoord dat m'n zus een dochter krijgt.
Helemaal leuk natuurlijk, dus ik ben meteen even wezen shoppen en heb een leuk setje kleding gekocht. Alleen nu twijfel ik een beetje over de maat.
Ik heb een shirtje met lange mouwen met daaroverheen een gebreid jurkje gekocht met maillotjes eronder, in maatje 56.
Nu twijfel ik of ik toch niet maat 62 had moeten kopen. Waar hadden jullie het meeste aan? Is het zo dat ze heel snel uit 56 zijn en langer in 62 zitten, of maakt het niet zoveel uit?
Kortom, zal ik het ruilen voor een maatje groter of deze houden?
In februari wordt ik tante en gister heb ik gehoord dat m'n zus een dochter krijgt.
Helemaal leuk natuurlijk, dus ik ben meteen even wezen shoppen en heb een leuk setje kleding gekocht. Alleen nu twijfel ik een beetje over de maat.
Ik heb een shirtje met lange mouwen met daaroverheen een gebreid jurkje gekocht met maillotjes eronder, in maatje 56.
Nu twijfel ik of ik toch niet maat 62 had moeten kopen. Waar hadden jullie het meeste aan? Is het zo dat ze heel snel uit 56 zijn en langer in 62 zitten, of maakt het niet zoveel uit?
Kortom, zal ik het ruilen voor een maatje groter of deze houden?
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Re: maatje 56 of 62?
Je hebt in alle maten kleertjes nodig, dus ik zou deze lekker houden Hoe lang een kindje in één maat zit, verschilt heel erg. Mijn zoontje heeft maar 1 maand in maatje 56 gezeten(maar hij heeft ook geen 50 gepast). Er zijn kindjes die bijna 3 maanden maatje 56 aankunnen. Ze zeggen wel eens dat de meeste kinderen een tijdje in maat 68 blijven hangen, hier was dat ook waar (bijna 5 maanden aangehad, hij past sommige kleertjes nu nog, maar ik ben ze zat ), maar weet niet of dit bij andere kinderen ook klopt...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt. Zitten denk ik even lang in 56 als 62...
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou in dit in maatje 56 houden. Dan kan de baby het sowieso nog aan als het wat kouder is. S is ook van februari en had rond 5-6 maanden nog maatje 62.
Praktisch alle kindjes zitten wel in 56, zou het setje dan ook gewoon houden. Onze dochter is met haar 7 weken net uit maat 50, 56 past ze nog steeds.
Gast- Gast
Ik zou ook deze maat houden, de meeste kinderen passen maat 56 wel een tijdje. Mijn dochter heeft er zeker 3 maanden ingezeten. (mijn zoon is dan weer de uitzondering die meteen maat 62 paste).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou deze maar ook houden, mijn dochter is nu een maand oud en past 56 nog makkelijk. Ze heeft nauwelijks maat 50 aangehad, dat was al aan de krappe kant.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Gewoon houden hoor!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het ook gewoon houden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
bedankt meiden! Dan hou ik gewoon deze. Koop ik gewoon weer een ander leuk jurkje tegen de tijd dat ze in maat 62 past
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Maatje 44 kleertjes
» maatje 44 => leuke webwinkel?
» lakschoentjes maatje 22
» (sport)maatje gezocht!
» Leuke webshops met maatje 50?
» maatje 44 => leuke webwinkel?
» lakschoentjes maatje 22