Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

stof online kopen (goedkope webwinkel)

Ga naar beneden

stof online kopen (goedkope webwinkel) Empty stof online kopen (goedkope webwinkel)

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 1:11

Ik ben op zoek naar een webwinkel waar ik goedkoop wit katoen kan kopen. Ik moet heel veel hebben, dus ik vind graag de goedkoopste webwinkel stof online kopen (goedkope webwinkel) 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stof online kopen (goedkope webwinkel) Empty Re: stof online kopen (goedkope webwinkel)

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 1:12

Wat ga je maken Rejoy? Very Happy

En heb je ook al op Marktplaats gekeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stof online kopen (goedkope webwinkel) Empty Re: stof online kopen (goedkope webwinkel)

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 1:17

een dekbedovertrek voor ons (lits jumeaux) en een 2 dekbedovertrekken voor onze dochter.

Marktplaats heb ik gekeken, maar ik kon niet de hoeveelheid vinden die ik nu moet hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stof online kopen (goedkope webwinkel) Empty Re: stof online kopen (goedkope webwinkel)

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 23:18

misschien als je naar een stoffenwinkel gaat en zegt dat je heel veel nodig hebt dat ze dan wel korting geven? Verder zou ik zo geen (web)winkel weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stof online kopen (goedkope webwinkel) Empty Re: stof online kopen (goedkope webwinkel)

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 23:20

De markt denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stof online kopen (goedkope webwinkel) Empty Re: stof online kopen (goedkope webwinkel)

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 7:22

markt viel tegen vandaag, daar kon ik een meter voor 7.50 krijgen. Op internet heb ik al katoen voor 4.95 gevonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

stof online kopen (goedkope webwinkel) Empty Re: stof online kopen (goedkope webwinkel)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum