Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

+54
Happinaz
Razz
Supertalentje
Parel
Aagje!
Jasmina
Steep
Slakje
Aimee
Alex
Snoes
nillis
Jezzie
Happydobby
M-G
Dora
Annie24
PapillonRose
Muus
MissD
bolus26
Lejow
CCC
Star007
kwak
Ezzer
Mamsie
Pinkel
Filoria
June
Caroow
Tania
MamaDaan
M@niek
Zonneschijn
Fearie
Flower_L
Jade
Urban Naked
Pompoen
Lonely Goatherd
loesje
Dikkie Dik
Charles
Sanne
SarahKey
holaagirl
Ella
Linda
Floor
Jasmine
Highway
Pien
Paper Crown
58 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 4 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Happinaz vr 12 apr 2013 - 8:28

Serieus? Ik zei hardop: 'Laat die andere maar zitten, jullie gekke henkies denken toch zeker niet dat ik dat nog een keer doe?' en daarna...'kan iemand hem even vasthouden, hij is te zwaar' .

Ahum, ik was geloof ik niet meteen de meest liefdevolle moeder die een baby zich zou kunnen wensen Embarassed Rolling Eyes

Ik heb het goed gemaakt hoor Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 4 3079029344
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 4 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 9:00

Ik zag bij C.iske als eerste zijn piemeltje en riep; "Ik heb een zoon!!!!!!!" Vervolgens; "Wat is hij klein!" Toen ik hem bij me kreeg heb ik gezegd; "Mannetje toch, jij hebt het ook zwaar gehad" en ik heb nog 10 keer geroepen dat ik een zoon had en dat hij helemaal van mij was:oops:

Bij J.anneman was ik in eerste instantie alleen maar heel blij dat hij er eindelijk uit was en ik vond hem prachtig.

beiden vond ik ze heel lekker ruiken, ik ga ook nog steeds bij pasgeboren baby's snuffelen. Niet bij vreemden natuurlijk.
Ik kan me de geur niet meer voor de geest halen, maar ik vind het zo lekker ruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 4 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Printje vr 12 apr 2013 - 9:08

Bij R, jeetje wat een haren en eindelijk ben je daar.

Bij N jeetje nog veel meer haren en wat lijkt je op je broer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 4 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Sea of Trees vr 12 apr 2013 - 9:26

Ik kreeg mijn zoon meteen op mijn buik gelegd, ik vond het een beetje aanvoelen als een warm rauw homp vlees weet ik nog laughcry ik kon alleen maar uitbrengen 'wat is ie mooi, wat is ie mooi'
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 4 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  hellowkitty za 13 apr 2013 - 10:12

Toen ze er uit was zei de gynaecoloog en de zuster oo wat is ze klein.

Ik kreeg haar toen bij me maar dacht steeds controleer der nou eerst helemaal was zo bang dat er iets mis was omdat ze klein was.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 4 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Jelin za 13 apr 2013 - 20:37

Bij de eerste dacht ik toen ze over over het doek getild werd; Ze heeft donker haar. Was ervan overtuigd dat ze rood zou zijn.

Bij de tweede dacht ik; til er nu verder over de doek heen, ik zie bijna niets. Ik keek tegen haar bolle wangen aan. En toen ze terug kwam van de controle. Wat lijkt ze op de oudste. Heb dat de hele dag nog gezegd alleen met een andere haarkleur. Hebben we toch een roodharig kindje.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 4 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum