Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

+54
Happinaz
Razz
Supertalentje
Parel
Aagje!
Jasmina
Steep
Slakje
Aimee
Alex
Snoes
nillis
Jezzie
Happydobby
M-G
Dora
Annie24
PapillonRose
Muus
MissD
bolus26
Lejow
CCC
Star007
kwak
Ezzer
Mamsie
Pinkel
Filoria
June
Caroow
Tania
MamaDaan
M@niek
Zonneschijn
Fearie
Flower_L
Jade
Urban Naked
Pompoen
Lonely Goatherd
loesje
Dikkie Dik
Charles
Sanne
SarahKey
holaagirl
Ella
Linda
Floor
Jasmine
Highway
Pien
Paper Crown
58 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Paper Crown do 11 apr 2013 - 1:36

Ik kreeg Julian niet meteen bij me maar vlak nadat hij gecheckt was door de kinderarts kwamen ze nog heel even terug, ik mocht toen even aan hem ruiken.. hij huilde heel hard en ik kon me slecht draaien.. Dat lieve lieve geurtje uit zijn giecheltje, en dat tandloze bekkie en dat klein trillende tongetje.. ik vergeet dat nooit meer..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Pien do 11 apr 2013 - 1:39

Het enige wat ik dacht en me ook kan herinneren is dat ik dacht:" huil nou!!!!"


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Highway do 11 apr 2013 - 1:41

Het echt allereerst was 'hou haar wat hoger ik zie niks' toen ze boven het doek gehouden werd, ik zag alleen maar haar voorhoofd. Daarna kwam ze ook nog even bij me langs maar he echt kennismaken was pas later terug op de afdelng, lekker knuffelen!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Jasmine do 11 apr 2013 - 1:42

Het eerste wat ik dacht was: 'ze doet het niet'
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Floor do 11 apr 2013 - 1:43

Is die baby van mij confused
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Linda do 11 apr 2013 - 1:44

Bij dochter dacht ik eigenlijk alleen maar: "wat een herrie!!". Ze huilde echt super hard.

Zoon huilde ook zo extreem hard, maar ik was er nu op berekend. Ik vond hem alleen maar heel mooi!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 1:44

Ik heb ze alle 3 meteen op mijn buik gehad, ik heb Amé ook zelf aangepakt. Bij Lise was ik echt overdonderd, toen dacht ik, wat ben jij een mooie baby. Bij Mas was het eerste wat ik dacht, wow jij bent net Lise maar dan met een piemel en bij Amé was ik vooral verbaasd van al die haren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Ella do 11 apr 2013 - 1:47

Mijn zoontje werd meteen op mijn buik gelegd. Ik weet dat ik een traantje gelaten hebt en dacht het is voorbij (de bevalling). Verder is het een beetje langs me heen gegaan. Maar dat vond ik met de hele bevalling. Ik vind het nog steeds het mooiste wat je mee kan maken. Zo bijzonder.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Paper Crown do 11 apr 2013 - 1:49

Ja op een zeker moment vroeg de anesthesist of mijn man even wilde opstaan en toen kreeg hij primeur.. hij haalde alleen maar diep adem zo van: 'ohhhhhh' en ik zag niets, ik zei alleen maar: issie geboren????
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Paper Crown do 11 apr 2013 - 1:50

Highway schreef:Het echt allereerst was 'hou haar wat hoger ik zie niks' toen ze boven het doek gehouden werd, ik zag alleen maar haar voorhoofd. Daarna kwam ze ook nog even bij me langs maar he echt kennismaken was pas later terug op de afdelng, lekker knuffelen!
Mocht jouw man ook zijn shirt uit en de baby op zijn buik? Mijn man wel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Floor do 11 apr 2013 - 1:52

PC wat leuk dat jouw man dat mocht. Mijn man is dat niet gevraagd al weet ik ook zeker dat hij het niet had gedaan dus veel maakt het niet uit.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  holaagirl do 11 apr 2013 - 1:57

Neem een bolle 9ponder die klem zat, en maak daar een zeer onverdelige foto van. En je krijgt een zeer bezorgde mama. Ivm de keizersnede hingen ze die foto boven mijn hoofd en maakte ik mij zorgen..alle nieuwe mamas vinden hun baby toch wonderschoon? Gelukkig...toen ik hem later beneden zag en de ergste kreukel eruit was, werd ik toch verliefd...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  SarahKey do 11 apr 2013 - 1:58

Oh een rooie!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 1:58

"Wat is tie blauw"

bij de 2e: "huh, dacht ik dat ik 2 dezelfde kreeg" scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Paper Crown do 11 apr 2013 - 1:59

Floor schreef:PC wat leuk dat jouw man dat mocht. Mijn man is dat niet gevraagd al weet ik ook zeker dat hij het niet had gedaan dus veel maakt het niet uit.
Ja, ze hebben toen ruim een half uur zo samen gezeten met een dekentje om hun heen. Mijn man zei, dat de zuster langskwam en hij onrustig was en naar zijn tepel hapte haha, zegt die zuster dat hij een kinderliedje moest zingen en ging weer en hij zei ik zat daar met een naakte baby op mijn borst die drinken wilde dus ik dacht laat ik maar doen wat ze zei en hij ging... jawel.. Ajax Amsterdam olee olee zingen.. Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? 394967Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? 394967Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? 394967
'Want ik weet toch geen kinderliedjes?!??!' was het antwoord. haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Floor do 11 apr 2013 - 2:01

Laughing wat geweldig pc, ik lig hier even dubbel terwijl ik aan het werk ben, het is maar goed dat ik geen collega's heb.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Sanne do 11 apr 2013 - 2:02

Ik weet niet precies wat ik dacht, of ik überhaupt iets gedacht heb eigenlijk... Ze huilde niet, maar proestte en rochelde, omdat ze te vroeg begon met ademen en ze vruchtwater had binnen gekregen. Ik weet echt niet meer wat ik toen gedacht heb...

Vond het moment wel heel bijzonder. Ik heb mijn dochter zelf aangepakt en dat gevoel vergeet ik nooit meer, gedachten wel blijkbaar...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  SarahKey do 11 apr 2013 - 2:05

Paper Crown schreef:
Floor schreef:PC wat leuk dat jouw man dat mocht. Mijn man is dat niet gevraagd al weet ik ook zeker dat hij het niet had gedaan dus veel maakt het niet uit.
Ja, ze hebben toen ruim een half uur zo samen gezeten met een dekentje om hun heen. Mijn man zei, dat de zuster langskwam en hij onrustig was en naar zijn tepel hapte haha, zegt die zuster dat hij een kinderliedje moest zingen en ging weer en hij zei ik zat daar met een naakte baby op mijn borst die drinken wilde dus ik dacht laat ik maar doen wat ze zei en hij ging... jawel.. Ajax Amsterdam olee olee zingen.. Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? 394967Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? 394967Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? 394967
'Want ik weet toch geen kinderliedjes?!??!' was het antwoord. haha.
haha geweldig! Mijn man zong de eerste weken alleen maar 'Liever kips leverworst dan gewone leverworst' voor S. Ook omdat hij nog geen 1 kinderliedje kende Laughing Het is goedgekomen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Highway do 11 apr 2013 - 2:11

Paper Crown schreef:
Highway schreef:Het echt allereerst was 'hou haar wat hoger ik zie niks' toen ze boven het doek gehouden werd, ik zag alleen maar haar voorhoofd. Daarna kwam ze ook nog even bij me langs maar he echt kennismaken was pas later terug op de afdelng, lekker knuffelen!
Mocht jouw man ook zijn shirt uit en de baby op zijn buik? Mijn man wel.

Ja dat was zelfs protocol in ons zkh, dus hij had al uitgebreid kennis gemaakt voordat ik dat kon doen. Ik ha het overigens welook al aangegeven en besproken met mijn man dat ik graag wilde dat hij dat deed, dus hij stond daar ook achter. Hij wist alleen niet wat te doen toen s zijn tepel ging zoeken haha, weet alleen niet wat hij toen heeft gedaan om haar af te leiden :p
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Charles do 11 apr 2013 - 2:25

Volgens mij 'dat is hem dus' en 'oh wat voelt hij warm'. Bij mijn dochter weet ik het niet meer. Was pas uren later. Ohja, wel dat ze me aankeek en met haar ogen knipperde en daar was ik blij om want dat betekende dat ze leefde.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Dikkie Dik do 11 apr 2013 - 2:42

Toen ze op mijn buik lag (helemaal groen van de poep in het vruchtwater) riep ik alleen maar 'ooo wat ruikt ze lekker' en 'wat is ze mooi' en 'wat een berg haar.' Maar vooral 'wat ruikt ze lekker'...zo jammer dat dat geurtje er naar een paar dagen afging... ik zou er wel een parfummetje van willen hebben... Embarassed
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  loesje do 11 apr 2013 - 2:59

Is die baby van mij? wat is ze mooi en vervolgens: ze ziet er wel heel anders uit dan op de echo want daar had ze een grote neus Laughing
bij mijn zoontje: wat ben ik blij jou te zien Very Happy
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Paper Crown do 11 apr 2013 - 3:02

Dikkie Dik schreef:Toen ze op mijn buik lag (helemaal groen van de poep in het vruchtwater) riep ik alleen maar 'ooo wat ruikt ze lekker' en 'wat is ze mooi' en 'wat een berg haar.' Maar vooral 'wat ruikt ze lekker'...zo jammer dat dat geurtje er naar een paar dagen afging... ik zou er wel een parfummetje van willen hebben... Embarassed
Heerlijk ruikt het he!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Lonely Goatherd do 11 apr 2013 - 3:04

Ik weet het echt niet meer, was zo in trance.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Paper Crown do 11 apr 2013 - 3:05

SarahKey schreef:
Paper Crown schreef:
Floor schreef:PC wat leuk dat jouw man dat mocht. Mijn man is dat niet gevraagd al weet ik ook zeker dat hij het niet had gedaan dus veel maakt het niet uit.
Ja, ze hebben toen ruim een half uur zo samen gezeten met een dekentje om hun heen. Mijn man zei, dat de zuster langskwam en hij onrustig was en naar zijn tepel hapte haha, zegt die zuster dat hij een kinderliedje moest zingen en ging weer en hij zei ik zat daar met een naakte baby op mijn borst die drinken wilde dus ik dacht laat ik maar doen wat ze zei en hij ging... jawel.. Ajax Amsterdam olee olee zingen.. Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? 394967Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? 394967Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? 394967
'Want ik weet toch geen kinderliedjes?!??!' was het antwoord. haha.
haha geweldig! Mijn man zong de eerste weken alleen maar 'Liever kips leverworst dan gewone leverworst' voor S. Ook omdat hij nog geen 1 kinderliedje kende Laughing Het is goedgekomen.

Haha gelukkig! Maar hier zingt man liedjes niet bestaan meestal waarin ik de hoofdrol speel.. Maar hij zingt wel vaak: 'olifantje in het bos'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum