Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

+54
Happinaz
Razz
Supertalentje
Parel
Aagje!
Jasmina
Steep
Slakje
Aimee
Alex
Snoes
nillis
Jezzie
Happydobby
M-G
Dora
Annie24
PapillonRose
Muus
MissD
bolus26
Lejow
CCC
Star007
kwak
Ezzer
Mamsie
Pinkel
Filoria
June
Caroow
Tania
MamaDaan
M@niek
Zonneschijn
Fearie
Flower_L
Jade
Urban Naked
Pompoen
Lonely Goatherd
loesje
Dikkie Dik
Charles
Sanne
SarahKey
holaagirl
Ella
Linda
Floor
Jasmine
Highway
Pien
Paper Crown
58 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Pompoen do 11 apr 2013 - 3:27

Ik dacht: 'geef hier!' En 'ik wil hem beter zien', hij lag onder op mijn buik maar hij kon niet hoger omdat hij een hele korte navelstreng had.
Ik was ook nog een beetje beduusd want 15 minuten eerder had ik 6 cm ontsluiting en een pijnstillingsprik gekregen, vlak daarna kreeg ik ineens persdrang en na 7 minuten persen was hij er al!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Urban Naked do 11 apr 2013 - 3:35

Ik weet alleen nog dat ik hem een likje gaf toen ik aan hem rook smile Maar ik moest al vrij snel terug naar de OK en daarna met de ambulance naar een ander ziekenhuis dus heb hem eigenlijk nauwelijks gezien.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Jade do 11 apr 2013 - 3:41

wat een bijzonder topic I love you. Ik ben zó benieuwd naar ons meisje.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 3:43

De oudste vond ik vooral heel nat, zwaar, warm en glibberig. Mijn man was zich helemaal wild geschrokken omdat ze er als een kaboutertje uit kwam, haar hoofd was helemaal gepunt doordat ze zo lang vast had gezeten. Ik heb die hele punt nooit gezien.

Bij de jongste was ik vooral heel verbaasd dat ze er al zo snel was (1 keer persen, bij de oudste 1.5 uur persen) en dat ze nog zoveel huidsmeer had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Flower_L do 11 apr 2013 - 3:51

' wat is dat'... zei ik Embarassed

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Fearie do 11 apr 2013 - 4:00

Ik dacht als eerste, wat lijkt ie op mijn vriend. En dat zei ik ook.
Enige jammere wat ik vind is dat ik achteraf dus hele stukken gemist blijk te hebben en dat ook niet teugkomt. Ik was in de veronderstelling dat ik alles super bewust heb meegemaakt.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Zonneschijn do 11 apr 2013 - 4:03

Ik heb een zoooooon!!!!! (wisten niet wat het zou worden).
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  M@niek do 11 apr 2013 - 4:04

´wat is ze klein´ en ´is ze helemaal gezond´
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  MamaDaan do 11 apr 2013 - 4:08

Ik dacht: Het is een baby! Weet niet wat ik anders verwacht had, maar was zo verbaasd dat er een echte baby uit me was gekomen.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Tania do 11 apr 2013 - 4:20

Bij de eerste "Van MIJ". Bij de tweede " Wat is ze mooi, ze moet NU aan de borst"

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Caroow do 11 apr 2013 - 4:47

Ik was helemaal overdonderd, ze hielden hem boven dat doek en ik kon niks meer denken. Toen werd hij op een tafel gelegd en mocht mijn vriend de navelstreng doorknippen en daarna kreeg ik hem even op mijn borst en ik bleef maar zeggen 'daar ben je dan, ik ben zo gelukkig'.

En toen ging hij met de couveuse mee om met papa te buidelen, ook een half uur op zijn blote buik I love you Als hij nu huilt gaat mijn vriend ook zo met hem liggen en dan wordt hij gelijk rustig.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  June do 11 apr 2013 - 5:30

Caroow schreef:Ik was helemaal overdonderd, ze hielden hem boven dat doek en ik kon niks meer denken. Toen werd hij op een tafel gelegd en mocht mijn vriend de navelstreng doorknippen en daarna kreeg ik hem even op mijn borst en ik bleef maar zeggen 'daar ben je dan, ik ben zo gelukkig'.

En toen ging hij met de couveuse mee om met papa te buidelen, ook een half uur op zijn blote buik I love you Als hij nu huilt gaat mijn vriend ook zo met hem liggen en dan wordt hij gelijk rustig.

I love you I love you Wat mooi!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Filoria do 11 apr 2013 - 6:00

'Waarom huilt hij zo hard?' confused
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Pinkel do 11 apr 2013 - 6:06

Toen ik onze dochter op mijn buik kreeg was ik helemaal overdonderd, maar supergelukkig!! Toen de zuster vroeg weet je het geslacht al? Zei ik doodleuk: Volgens mij is het een jongetje! Embarassed Toen ik erachter kwam dat ze een meisje is, moest ik huilen van geluk, zo trots was ik!! En wat was ze mooi en ze rook idd ook heerlijk!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Mamsie do 11 apr 2013 - 6:13

Eerste: ik laat jou nooit meer gaan.
Tweede: wat een verfrommeld gezicht en toen het is een jongen!
Derde: wat is hij grauw.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  SarahKey do 11 apr 2013 - 6:17

Ik vond die geur echt vies Embarassed Dag later rook ik dat luchtje nog uit/in zijn oren en ik heb de kraamverzorgster gevraagd of hij wat beter gewassen kon worden Embarassed
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Ezzer do 11 apr 2013 - 6:27

Ik ben te vroeg bevallen en in het kamertje naast de verloskamer stond een team klaar om hem op te vangen.
Het allereerste moment dat ik hem zag kon ik alleen maar denken 'neem hem asjeblieft snel mee, domme muts!' (De zuster hield hem omhoog zodat ik hem kon zien, heel lief natuurlijk maar hij was helemaal blauw aangelopen dus ik wou dat hij zo snel mogelijk geholpen zou worden)

Toen ik hem na ruim een uur weer kon zien was mijn gedachte 'wauw, dit is gewoon mijn kind, mijn droom' fantastisch maar ook onwerkelijk!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  kwak do 11 apr 2013 - 7:01

Bij D dacht en zei ik eerst wow, was issie groot, wat issie groot! En toen ik zag dat het een meisje was zei ik alleen mar heel blij, een meisje *naam man*, een meisje!

Bij J zei ik hij is er al, o * naam man* hij is er al. Wat is hij klein!,
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Star007 do 11 apr 2013 - 7:03

Het eerste wat ik dacht en ook riep was : ' Ze heeft rood haar!! ' Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 394967
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  CCC do 11 apr 2013 - 7:59

Het eerste wat ik dacht en zei was dat ze inderdaad veel haar had (verwachtte een kale baby) en daarna dacht ik wow.. ze huilt echt keihard.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Lejow do 11 apr 2013 - 8:00

Oh.. ok... en nu?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  bolus26 do 11 apr 2013 - 8:21

Ik dacht echt van MIJ!!!! En was heel trots toen m'n ze m'n man z'n vinger gelijk vastpakte. Van ons dacht ik toen smile
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  MissD do 11 apr 2013 - 8:23

Floor schreef:Is die baby van mij Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 878948377
Haha dat dacht ik ook, ik kon me niet voorstellen dat ze in mijn buik had gezeten en er "zomaar ineens" was.
Meteen daarna viel haar enorme bos met haar me op.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Muus do 11 apr 2013 - 8:31

Ik dacht: Waar is zijn haar? (Op de echo verzekerde ze me van een bos haar)
Verder was ik vooral erg opgelucht dat het voorbij was. En toen ik eenmaal even bij was gekomen van alle hectiek was ik intens gelukkig en trots! (Bij beide kindjes)

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 9:03

Urban Naked schreef:Ik weet alleen nog dat ik hem een likje gaf toen ik aan hem rook smile Maar ik moest al vrij snel terug naar de OK en daarna met de ambulance naar een ander ziekenhuis dus heb hem eigenlijk nauwelijks gezien.
Haha een likje? Waarom? Wat bijzonder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook? - Pagina 2 Empty Re: Wat was het eerste wat je dacht toen je je kindje zag/rook?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum