Huwelijksgrap gezocht
+68
Ibbeltje
Caroow
M@niek
Jeanette
Isabel_
Minx
Snoopy
shadow
miss piggy
Bliss
Stuiterbal
rapa nui
Lenthe
Aardbei
Bosjesvrouw
Jilke
Mint
Milamber
Parisienne
Benthe
Frummeltje
Stranger
Reva
Printje
Silke
ijsjemeisje
Exogenesis
Bolleke
Steep
Fearie
Saga
-Belle-
Knillis
xxjojootjexx
Lejow
TukTuk
Sam
*Troela*
Cato
Sea of Trees
Lady Starstruck
Aziraphale
dr_oupy
L!ND@
Marin
Dennenappel
Cow
silly-one
Sarah1985
Sterrin_
Toet
minoessepoes
Pommes
Urban Naked
VeryCherry
Ilovethe90s
Burn
Jasmine
Ragazza
June
Mizz_S
Nyx
Elliot
Snirp
Paper Crown
Fortissimo
Rose
Maudy
72 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Huwelijksgrap gezocht
Wij hadden hier zelfs iets over op de kaart gezet en tegen iedereen gezegd dat ze buiten gezet zouden worden als er stukjes kwamen. Heeft wel gewerkt want nu kon het feest gewoon lekker doorgaan .Zazou schreef:Ik zou echt niet blij zijn.
Is voor mij hetzelfde als mensen een stukje op mijn bruiloft zouden doen, echt ik zet je er persoonlijk uit!
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik ken deze traditie niet en vind het op de ballonnen na ook alles behalve grappig. Wij zijn heel klein getrouwd maar kwamen thuis en waren echt dood moe, het is gewoon een spannende dag vol emotie en dat maakt gewoon dat het erg vermoeiend is. Wij wilde in bed kruipen en daar lag een hart van rozenblaadjes. Heel lief en helemaal niks mis mee, maar ik heb nog tegen mijn man gezegd dat ik het eigenlijk maar irritant vond dat ik die blaadjes nog op moest gaan ruimen, terwijl dat dus alleen maar lief bedoeld was.
Ik ken eigenlijk alleen maar de traditie dat het bed versierd wordt, of de hele slaapkamer, dat er champagne op bed staat e.d.
Ik ken eigenlijk alleen maar de traditie dat het bed versierd wordt, of de hele slaapkamer, dat er champagne op bed staat e.d.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Zazou schreef:Ik zou echt niet blij zijn.
Is voor mij hetzelfde als mensen een stukje op mijn bruiloft zouden doen, echt ik zet je er persoonlijk uit!
Nou inderdaad. Ik had het er pas over met mijn vriend en mijn ouders wat ik zou doen op mijn bruiloft als iets me niet bevalt. Maar ik zou sowieso al 3/4 van mijn familie niet uitnodigen. En dan heb ik nog een oom die zwaar alcoholist is en niet normaal kan doen op bruiloften en begrafenissen. Die wil ik niet op mijn bruiloft hebben hoor, en als hij toch op komt dagen zet ik hem er uit. Feitelijk is hij mijn oom niet eens meer, want hij en mijn tante zijn gescheiden. Mijn paps vind dat ik dat niet zou kunnen maken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ypie schreef:Het is ook niet de bedoeling dat het goor is, het moet gewoon grappig zijn. Waarschijnlijk gaan we het bed, de wc, de kraan etc inpakken met huishoudfolie.
Hier zijn zulke dingen heel normaal. Zou dat echt regionaal zijn?
Misschien snap ik het dan niet, maar dat is toch gewoon niet grappig? Ik zou echt not amused zijn en dan zeg ik het nog aardig.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
June schreef:Mizz_S schreef:Sorry, maar ik vind het allemaal echt heel stom. Ik begrijp ook niet waarom je dat bij iemand zou doen, heb je een superleuke dag gehad, kom je romantisch samen thuis kun je eerst gaan stofzuigen. Zeker niet mijn soort humor ofzo. Maar als je per sé iets wilt doen zou ik voor de ballonnen gaan, die vind ik nog wel meevallen in verhouding.
Ik vind de meeste dingen ook niet leuk, maar dat van die ballonnen wel , dat ziet er dan tenminste nog feestelijk uit.
Dat moet je bij mij dus echt niet proberen, ik word helemaal naar van balonnen. Brrr ik krijg zelfs kippenvel als ik er aan denk. De meeste dingen vind ik ook stom trouwens, hoewel ik een grap uit halen altijd wel weer leuk vind. Ja, lekker duidelijk weer hè?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mizz_S schreef:Ypie schreef:Het is ook niet de bedoeling dat het goor is, het moet gewoon grappig zijn. Waarschijnlijk gaan we het bed, de wc, de kraan etc inpakken met huishoudfolie.
Misschien snap ik het dan niet, maar dat is toch gewoon niet grappig? Ik zou echt not amused zijn en dan zeg ik het nog aardig.
Zou je hierom serieus 'aardig gezegd not amused om zijn?' Jeetje zwaar leven heb je dan.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik vind dat inpakken met huishoudfolie niet zo'n probleem, dat is zo opgelost en heb je toch wel vrij snel door. Ik zou daar niet boos om worden. Hilarisch zou ik het ook niet noemen overigens. Maar dingen die veel troep geven vind ik gewoon echt niet leuk. Ik houd niet van troep, dat maak ik van nature al genoeg.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Nou valt wel mee hoor Toet! Misschien formuleer ik het ook iets te sterk, want vergeleken met sommige dingen die eerder werden genoemd valt dat huishoudfolie misschien nog wel mee. Maar ik vind gewoon het hele concept stom, ik begrijp ook gewoon niet waarom het leuk is om dat bij mensen te doen die net een geweldige dag achter de rug hebben.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mizz_S schreef:Nou valt wel mee hoor Toet! Misschien formuleer ik het ook iets te sterk, want vergeleken met sommige dingen die eerder werden genoemd valt dat huishoudfolie misschien nog wel mee. Maar ik vind gewoon het hele concept stom, ik begrijp ook gewoon niet waarom het leuk is om dat bij mensen te doen die net een geweldige dag achter de rug hebben.
Haha ja oké, daar staat iedereen duidelijk anders in. Ik hou wel van een geintje, zolang het geen extreme troep geef of er dingen kapot gaan inderdaad.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik vond die ballonnen lekprikken samen met mijn man echt superleuk! Je hoort de knallen wel maar je schrikt niet want je verwacht het! Gewoon met een sateprikker ploffen.
Maar vissen in t bad, of andere gore dingen zou ik niet leuk vinden.. En weet je wat die slimmerds bij ons hadden gedaan? Allemaal opengeknipte vuilniszakken aan elkaar geplakt en op de grond gelegd zodat we in 1x al die ballon resten zó weg konden gooien.
Maar vissen in t bad, of andere gore dingen zou ik niet leuk vinden.. En weet je wat die slimmerds bij ons hadden gedaan? Allemaal opengeknipte vuilniszakken aan elkaar geplakt en op de grond gelegd zodat we in 1x al die ballon resten zó weg konden gooien.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ik vond die ballonnen lekprikken samen met mijn man echt superleuk! Je hoort de knallen wel maar je schrikt niet want je verwacht het! Gewoon met een sateprikker ploffen.
Dat is wel tof PC, ik zat ook al te denken dat je dan nog twee duizend ballontroepjes op zou moeten rapen.
June- Kletskop
Mizz_S schreef:Ypie schreef:Het is ook niet de bedoeling dat het goor is, het moet gewoon grappig zijn. Waarschijnlijk gaan we het bed, de wc, de kraan etc inpakken met huishoudfolie.
Serieus? Zou je daar echt van over de emmer gaan? Hier is dat echt heel normaal. Vieze dingen zou ik ook niet leuk vinden, maar in huishoudfolie zet je een schaar en klaar.
Dat mensen niet willen dat er iemand anders in je huis komt kan ik nog wel begrijpen.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Waar ik vandaan kom, is het geloof ik ook een gewoonte, maar ik zou het echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen om dat bij mijn beste vriendin te doen bijvoorbeeld. Iets leuks wel, maar rommel maken in het huis van een ander. Nee .
June- Kletskop
Bij ons is het ook normaal dat alles in oude staat wordt terug gebracht.
Maudy- Fluisteraar
Ilovethe90s schreef:Elliot schreef:Mijn ouders hadden (30 jaar geleden alweer bijna hoor, haha) allemaal blikken met soep en groente gekregen, waar de etiketten af waren gehaald. Dan dacht je een blik tomatensoep open te trekken, kreeg je ineens bruine bonen. Vond ik ook wel grappig. Al zit tegenwoordig bijna alles in glazen potten en koken veel mensen niet meer uit blikken en potjes, dus ik denk dat het nu niet meer zo leuk is eigenlijk.
Je kunt bij Jamin geld in laten blikken. Een aantal jaar geleden waren een oom en tante van mij zoveel jaar getrouwd en de broers en zussen vonden dat geld inblikken wel een leuk idee. Ze hadden hier ook blikken tomatensoep, fruitcocktail etc, tussen gedaan.
Dit hebben mijn collega's bij ons gedaan. Mooi dat we meteen het blik met geld er uit konden halen, was duidelijk te zien. De rest staat nogsteeds ergens onderin de kelder. Binnenkort maar eens weggooien na bijna 7 jaar.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Uit welke regio komen de mensen waar het heel normaal is? Ik komt uit het zuid-oosten en heb er nog nooit van gehoord namelijk.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:Uit welke regio komen de mensen waar het heel normaal is? Ik komt uit het zuid-oosten en heb er nog nooit van gehoord namelijk.
Zuidoost-Brabant ben ik geboren en daar deden veel mensen het wel. Ik geloof overigens dat het daar wel steeds minder wordt, maar ik kan me herinneren dat mijn ouders er vroeger dingen over hebben verteld toen de dochter van de slager ging trouwen en ze voor die winkel stro en een geit neer hadden gelegd/gezet.
June- Kletskop
Mijn broers hadden ons huis ingepakt met rood/wit lint . Was wel grappig
Ik heb wel eens gehoord bij familie hadden ze het hele huis vol piepschuimballetjes jaren later vonden ze die nog,dat soort dingen zou ik niet leuk vinden
Ik heb wel eens gehoord bij familie hadden ze het hele huis vol piepschuimballetjes jaren later vonden ze die nog,dat soort dingen zou ik niet leuk vinden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik woon vlakbij Breda.
Overigens is het hier gekker als er niks gedaan wordt dan wel. Misschien Brabantse humor?
Overigens is het hier gekker als er niks gedaan wordt dan wel. Misschien Brabantse humor?
Maudy- Fluisteraar
De vriendengroep van mijn zussen hebben ooit een geniale grap uitgehaald. Toen het bruidspaar op vakantie was hebben ze alles in de woonkamer op een andere plek gezet. Daar een film van gemaakt, hoe ze een avond met zijn alle voetbal aan het kijken zijn en toen alles weer terug gezet. Plus de klok een uurtje verzet.
Deze film met wat andere filmpjes hebben ze op de avond van de trouwdag getoond aan het bruidspaar en de bezoekers. Best geniaal om zo iets te bedenken. Dan denken ze dat er niks is gedaan, maar dat is het uiteindelijk wel.
Aan de klok vonden ze niks raars, ze dachten eerder dat de batterij op was.
Deze film met wat andere filmpjes hebben ze op de avond van de trouwdag getoond aan het bruidspaar en de bezoekers. Best geniaal om zo iets te bedenken. Dan denken ze dat er niks is gedaan, maar dat is het uiteindelijk wel.
Aan de klok vonden ze niks raars, ze dachten eerder dat de batterij op was.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Wij rijden altijd met een kruiwagen volgestort met cement de feestzaal in. Daar doen we dan een begeleidend schrijven bij zonder punten, spatie's of wat dan ook.
Het geld zit dan in de kruiwagen of in het cement (net waar we zin in hebben) en de locatie staat dus in het schrijven.
Huizen heb ik nooit gedaan omdat er niemand is getrouwd die zó dicht bij me staat.
Het geld zit dan in de kruiwagen of in het cement (net waar we zin in hebben) en de locatie staat dus in het schrijven.
Huizen heb ik nooit gedaan omdat er niemand is getrouwd die zó dicht bij me staat.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik zou het inderdaad niet te gek maken en vooral wat leuks doen wat niet te veel smurrie geeft en snel opgeruimd is (vooral na zo een lange dag!).
De ballonnen vind ik erg leuk, ook alle verstopte spaarvarkentjes met geld erin. Laatst zag ik ook bij een huis de voordeur gebarricadeerd met kratjesbier en een vlag met tekst erbij. Dit zouden het pas getrouwde stel aantreffen bij terugkomst van de huwelijksreis.
De ballonnen vind ik erg leuk, ook alle verstopte spaarvarkentjes met geld erin. Laatst zag ik ook bij een huis de voordeur gebarricadeerd met kratjesbier en een vlag met tekst erbij. Dit zouden het pas getrouwde stel aantreffen bij terugkomst van de huwelijksreis.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Oh wow wat stom. Ik ken dat ook helemaal niet, op die ballonnen na en ik dacht dat dat iets romantisch moest voorstellen, niet grappig. Het bed versieren met rozenblaadjes ken ik wel als iets romantisch ook. Hoewel me dat ook in de praktijk niet heel leuk lijkt. Ik wil dan gewoon slapen en/of de huwelijksnacht goed inwijden, niet eerst huishoudfolie van de wcbril knippen. Misschien ben ik dan een pessimist hoor, maar ik zie zo'n bruid dan al thuis komen in haar bruidsjurk en dan nog even gauw plassen voor die jurk uit gaat en ze m alsnog dan onder pist door die huishoudfolie ofzo. Haha.
Anyway. Ik zou het geen leuk einde van de dag vinden. Maar blijkbaar ken ik die hele traditie ook niet.
Anyway. Ik zou het geen leuk einde van de dag vinden. Maar blijkbaar ken ik die hele traditie ook niet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hahaha ik wilde al roepen 'Brabant!' maar hield me in, maar geloof dat het wel klopt
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Bij ons hadden ze alle gasten gevraagd om lege flessen te halen. Een dag later stonden we met 3 karren vol voor de automaat. Ik heb er wel om gelachen, helemaal door het gezicht van de mensen achter ons hahaha! En....we kregen er nog meer geld door, ook niet vervelend
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: