Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huwelijksgrap gezocht

+68
Ibbeltje
Caroow
M@niek
Jeanette
Isabel_
Minx
Snoopy
shadow
miss piggy
Bliss
Stuiterbal
rapa nui
Lenthe
Aardbei
Bosjesvrouw
Jilke
Mint
Milamber
Parisienne
Benthe
Frummeltje
Stranger
Reva
Printje
Silke
ijsjemeisje
Exogenesis
Bolleke
Steep
Fearie
Saga
-Belle-
Knillis
xxjojootjexx
Lejow
TukTuk
Sam
*Troela*
Cato
Sea of Trees
Lady Starstruck
Aziraphale
dr_oupy
L!ND@
Marin
Dennenappel
Cow
silly-one
Sarah1985
Sterrin_
Toet
minoessepoes
Pommes
Urban Naked
VeryCherry
Ilovethe90s
Burn
Jasmine
Ragazza
June
Mizz_S
Nyx
Elliot
Snirp
Paper Crown
Fortissimo
Rose
Maudy
72 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Huwelijksgrap gezocht Empty Huwelijksgrap gezocht

Bericht  Maudy do 11 apr 2013 - 1:18

Goede vrienden van ons trouwen over 4 weken en we zijn nog op zoek naar een leuke grap. Ze gaan de volgende ochtend op vakantie en ze hebben een dochtertje van 1,5 jaar.

De volgende dingen zijn al de revue gepasseerd maar zijn het om verschillende redenen niet geworden;
- wekkers verstoppen en elk uur 1 af laten gaan (ze vertrekken heel vroeg op huwelijksreis dus een beetje slaap is wel gewenst).
- vissen in bad (vind ik echt te goor)
- cilinder van het slot vervangen en dan de sleutel in een bak met 100 nepsleutels doen (als het regent staan ze lang met de kleine buiten)
- trap vol met bekers (heeft de bruidegom zelf al eens gedaan)

Dus wie helpt mee iets te verzinnen? Niks goors, gewoon iets leuks!

Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksgrap gezocht Empty Re: Huwelijksgrap gezocht

Bericht  Rose do 11 apr 2013 - 1:21

Slaapkamer vol met ballonnen zodat ze die eerst stuk moeten maken voordat ze kunnen gaan slapen..
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Fortissimo do 11 apr 2013 - 1:21

Bij mijn zus hadden ze de woonkamer verruilt met de eetkamer, vissen in de badkuip, een alarm ergens buiten.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Paper Crown do 11 apr 2013 - 1:21

Onze slaapkamer zat tot de nok toe gevuld met ballonnen.. haha. Wel 2000 ballonnen hebben ze opgeblazen (met zo'n tank die mijn broertje had gehuurd, anders geen beginnen aan) haha, we kwamen net van reis en toen moesten we eerst al die balonnen kapotprikken (is zo gedaan en heel leuk) voordat we konden slapen. We hebben nog een foto dan de meeste balonnen lek zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Snirp do 11 apr 2013 - 1:30

Dat van die ballonnen heb ik ook al eens gehoord!
En toen waren ook alle dingen waarmee ze konden prikken (vorken, etc.) verstopt!

Zelf heb ik een keer bij een vriendin heel het bed onder de confetti gestrooid.
Zij kon er wel om lachen, hij heeft 's nachts nog staan stofzuigen!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Elliot do 11 apr 2013 - 1:34

Mijn ouders hadden (30 jaar geleden alweer bijna hoor, haha) allemaal blikken met soep en groente gekregen, waar de etiketten af waren gehaald. Dan dacht je een blik tomatensoep open te trekken, kreeg je ineens bruine bonen. Vond ik ook wel grappig. Al zit tegenwoordig bijna alles in glazen potten en koken veel mensen niet meer uit blikken en potjes, dus ik denk dat het nu niet meer zo leuk is eigenlijk.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Nyx do 11 apr 2013 - 1:37

Toen mijn ouders trouwden dachten ze dat het (de slaapkamer) netjes was gebleven. Dat dachten zelfs mijn broer en ik, want wij hadden alleen maar het bed netjes opgemaakt en de kaarten en cadeautjes uitgestald. Maar er bleken kilo's aan rijst in bed te liggen. Met speciale dank aan de beste vriendin van mijn stiefmoeder.

Moet eigenlijk bekennen dat ik er niets aan vond. De hele dag ben je op pad geweest. Je komt thuis. Denkt lekker te kunnen slapen. Slaat het dekbed eraf en kunt de stofzuiger gaan pakken. Wat leuk! Maar nu heb ik een hekel aan stofzuigen, zou daardoor kunnen komen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Fortissimo do 11 apr 2013 - 1:37

Ik zat al te denken wat ze bij mijn schoonzus en zwager hadden gedaan, maar ze hadden hetzelfde als bij de ouders van Elliot!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Mizz_S do 11 apr 2013 - 1:46

Sorry, maar ik vind het allemaal echt heel stom. Ik begrijp ook niet waarom je dat bij iemand zou doen, heb je een superleuke dag gehad, kom je romantisch samen thuis kun je eerst gaan stofzuigen. Zeker niet mijn soort humor ofzo. confused Maar als je per sé iets wilt doen zou ik voor de ballonnen gaan, die vind ik nog wel meevallen in verhouding.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  June do 11 apr 2013 - 1:49

Mizz_S schreef:Sorry, maar ik vind het allemaal echt heel stom. Ik begrijp ook niet waarom je dat bij iemand zou doen, heb je een superleuke dag gehad, kom je romantisch samen thuis kun je eerst gaan stofzuigen. Zeker niet mijn soort humor ofzo. Huwelijksgrap gezocht 878948377 Maar als je per sé iets wilt doen zou ik voor de ballonnen gaan, die vind ik nog wel meevallen in verhouding.

Ik vind de meeste dingen ook niet leuk, maar dat van die ballonnen wel smile, dat ziet er dan tenminste nog feestelijk uit.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Ragazza do 11 apr 2013 - 1:50

De ballonnen vind ik dan op zich nog wel grappig. Confetti vind ik ook nog wel gaan. Ik zou niks goors doen, want daar zie ik de humor niet van in.
Ik heb ook wel eens gehoord dat een pasgetrouwd stel thuiskwam, had een vriendengroep bedacht om allemaal schapen in de tuin te laten grazen, hele tuin naar de knoppen. Daar zou ik niet van gecharmeerd zijn.
Ik geloof wel dat ze later met z'n allen de tuin opnieuw hebben gedaan. Nou ja, dat is ook het minste. wat je kunt doen nadat je zoiets geflikt hebt.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Jasmine do 11 apr 2013 - 1:50

Even denken hoor:

- de slaapkamer vol ballonnen
- alle servies/bestek/voorraad uit de voorraadkast/.... inpakken in cadeaupapier
- alle lampen eruit draaien

Zou inderdaad niet te ver gaan, zeker niet als ze de volgende dag op huwelijksreis vertrekken.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  June do 11 apr 2013 - 1:51

Ragazza schreef:De ballonnen vind ik dan op zich nog wel grappig. Confetti vind ik ook nog wel gaan. Ik zou niks goors doen, want daar zie ik de humor niet van in.
Ik heb ook wel eens gehoord dat een pasgetrouwd stel thuiskwam, had een vriendengroep bedacht om allemaal schapen in de tuin te laten grazen, hele tuin naar de knoppen. Daar zou ik niet van gecharmeerd zijn.
Ik geloof wel dat ze later met z'n allen de tuin opnieuw hebben gedaan. Nou ja, dat is ook het minste. wat je kunt doen nadat je zoiets geflikt hebt.

Ik ken een ook een stel waar ze allemaal peperkoek met water in de badkuip hadden gedaan. Ik vind dat gewoon niet grappig. Het is toch niet leuk om mensen na een heel leuke dag waarop je de hele dag op hun kosten hebt gegeten en gedronken ze te belonen met een boel opruimwerk. Ik zou niet eens doen of ik het leuk zou vinden.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Burn do 11 apr 2013 - 1:52

Ik lees even mee, ik moet nog iets bedenken voor mijn broer en schoonzus!

Ik vind de ballonnen nog het leukste!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Mizz_S do 11 apr 2013 - 1:53

Ik heb ook weleens gehoord dat ze bij iemand zand voor de deur hadden laten storten. En dan dus niet een beetje, maar veeeeeeel. Die konden dus niet naar binnen. Nou grappig hoor, haha. confused

June, daarom idd de ballonnen ja, dat heeft nog wel iets feestelijks, en heb je relatief niet zo veel last van.
Maar goed, dan ben ik alsnog heel blij dat er bij ons niets gedaan was.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Ilovethe90s do 11 apr 2013 - 2:24

Ik ben stiekem wel blij dat er bij ons niks gedaan was Very Happy. Tot nu toe nog bij niemand die we kennen dus het lijkt hier geen traditie te zijn als je trouwt. Het volgende stel trouwt in mei, misschien dat er daar iets gedaan wordt maar ik heb er (nog) niks over gehoord.

Laatst aangepast door Ilovethe90s op do 11 apr 2013 - 2:31; in totaal 1 keer bewerkt
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  VeryCherry do 11 apr 2013 - 2:30

Ik zou niet gediend zijn van dat soort dingen om eerlijk te zijn. Ik denk dat er gigantische ruzie van komt, alleen al vanwege het feit dat er dus mensen ongevraagd in mijn huis zijn.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Urban Naked do 11 apr 2013 - 2:32

Ik zie de humor echt niet in van dat soort grappen. Ik ken ook niemand in mijn kennissenkring bij wie zoiets gedaan is, zal wel iets regionaals zijn ofzo.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Pommes do 11 apr 2013 - 2:33

hier hadden ze 100 plastic spaarvarkentjes verstopt en in elk varkentje zat geld. Dit was ook leuk, weinig last van en ze hadden toch 'iets' gedaan.
Verder iets met ballonnen is ook wel leuk.

Maar ik zou het niet te erg maken, dat zou ik ook niet op prijs gesteld hebben hoor Evil or Very Mad
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Ilovethe90s do 11 apr 2013 - 2:34

Ik vond het ook geen fijn idee hoor en wist van te voren ook al wel dat er in ons huis niks zou gebeuren aangezien mijn ouders de enige zijn die een sleutel hebben en niet aan deze onzin meewerken.

Wij dachten dat er in de voortuin misschien wel wat gedaan zou worden, linten spannen zodat het een eeuwigheid duurt voordat je bij de voordeur bent bijvoorbeeld. We hebben het er samen nog over gehad om ergens een schaar te begraven maar dat hebben we uiteindelijk niet meer gedaan.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Bericht  Maudy do 11 apr 2013 - 2:36

Het is ook niet de bedoeling dat het goor is, het moet gewoon grappig zijn. Waarschijnlijk gaan we het bed, de wc, de kraan etc inpakken met huishoudfolie.

Hier zijn zulke dingen heel normaal. Zou dat echt regionaal zijn?
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ilovethe90s do 11 apr 2013 - 2:37

Elliot schreef:Mijn ouders hadden (30 jaar geleden alweer bijna hoor, haha) allemaal blikken met soep en groente gekregen, waar de etiketten af waren gehaald. Dan dacht je een blik tomatensoep open te trekken, kreeg je ineens bruine bonen. Vond ik ook wel grappig. Al zit tegenwoordig bijna alles in glazen potten en koken veel mensen niet meer uit blikken en potjes, dus ik denk dat het nu niet meer zo leuk is eigenlijk.

Je kunt bij Jamin geld in laten blikken. Een aantal jaar geleden waren een oom en tante van mij zoveel jaar getrouwd en de broers en zussen vonden dat geld inblikken wel een leuk idee. Ze hadden hier ook blikken tomatensoep, fruitcocktail etc, tussen gedaan.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Bericht  Maudy do 11 apr 2013 - 2:37

Paper Crown schreef:Onze slaapkamer zat tot de nok toe gevuld met ballonnen.. haha. Wel 2000 ballonnen hebben ze opgeblazen (met zo'n tank die mijn broertje had gehuurd, anders geen beginnen aan) haha, we kwamen net van reis en toen moesten we eerst al die balonnen kapotprikken (is zo gedaan en heel leuk) voordat we konden slapen. We hebben nog een foto dan de meeste balonnen lek zijn.

Dat vind ik ook een leuk idee!
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  VeryCherry do 11 apr 2013 - 2:40

De wc inpakken met huishoudfolie? Oh, wat zou ik kwaad zijn als ik nodig moet plassen en ik zit midden in die folie.
Hmmm, jullie zullen we merken dat ik niet zo vredelievend ben Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 2:40

Ik zou echt niet blij zijn.
Is voor mij hetzelfde als mensen een stukje op mijn bruiloft zouden doen, echt ik zet je er persoonlijk uit!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: