Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Permanent: iemand verstand van?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Permanent: iemand verstand van? - Pagina 2 Empty Re: Permanent: iemand verstand van?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:32

Storm schreef:Lol, maar ik wil geen slagen in mijn haar, ik wil kleine krulletjes zoals Fajah Lourens Very Happy

Ja, maar mother nature was good to her.. haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Permanent: iemand verstand van? - Pagina 2 Empty Re: Permanent: iemand verstand van?

Bericht  Toet wo 23 feb 2011 - 3:38

Dat op die foto kun je sowieso niet met permanent creëren, maar je kunt er zeker wel hele mooie krullen van krijgen.
Hier staan erg negatieve reacties op, maar er zijn nog veel meer positieve. Ik ken genoeg mensen die al heel vaak permanent hebben gehad waarbij het heel positief is bevallen.
Als je online bent kan ik wel een paar foto's van die mensen plaatsen, maar niet te lang want dat is niet echt netjes natuurlijk.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Permanent: iemand verstand van? - Pagina 2 Empty Re: Permanent: iemand verstand van?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:41

Storm schreef:Lol, maar ik wil geen slagen in mijn haar, ik wil kleine krulletjes zoals Fajah Lourens Very Happy

Ik heb een aantal jaar geleden 2 keer een permanent laten zetten maar dat was niet zo heel slim. Toen het net was gezet vond ik het echt heel mooi maar zodra het gaat uitgroeien zag ik er niet meer uit. Dan komt er een stukje stijl en dan krullen. Ik weet niet wat voor haar jij van jezelf hebt? Ik heb namelijk van mezelf grove krullen (nog STOMMER dat ik een permanent had genomen) dus de uitgroei viel niet heel erg op. Al met al ben ik een jaar heel blij geweest met mn permanentje en toen het bijna uitgegroeid was heb ik mn haar afgeknipt en dat was een zeer goede keuze Very Happy. Ik weet niet hoe ik foto's kan toevoegen hier, als iemand me dat eventjes uit wil leggen angel dan kan ik je foto's laten zien van het resultaat/uitgroei/mijn haar nu smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Permanent: iemand verstand van? - Pagina 2 Empty Re: Permanent: iemand verstand van?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum