Leuk!
+47
Marsy28
Ibbeltje
Taeda
_Inge_
Bliss
Stuiterbal
Parisienne
Snoes
Dennenappel
Caro
Poubelle
Lejow
Parel
Aagje!
Sea of Trees
Sam
slaatje
Lady4
Happinaz
Elliot
June
kwebbeltje
Bimbam
Kowalski
Suus
Sterre
Aardbei
Toet
Alex
Bolleke
Snirp
Blond
Burn
Vino
Paper Crown
Charles
Rush
Jasmine
Printje
VeryCherry
Punk'd
Cow
Fortissimo
Pineco
FruttiTutti
Caroow
Marin
51 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Leuk!
Mijn moeder heeft me wel leren naaien en haken, nou ja, de basissteken dan. Maar nu krijg ik steeds opdrachten van d'r en daar pas ik voor
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Naaien lijkt me ook erg leuk, maar dan hou ik helemaal geen tijd meer over voor de belangrijke dingen in het leven. Zoals huishouden ofzo.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Indigo schreef:Ik wil weer meer posten op het forum maar het komt er gewoon niet van.. dat vind ik jammer haha..
+1. Ik beken. Ik vind het af en toe teveel werk om in te loggen en te reageren op dingen. Maar ik vind het wel leuk om dingen te lezen hier. Dus misschien toch maar vaker in loggen..
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Als je nou gewoon niet uitlogtVino schreef:Indigo schreef:Ik wil weer meer posten op het forum maar het komt er gewoon niet van.. dat vind ik jammer haha..
+1. Ik beken. Ik vind het af en toe teveel werk om in te loggen en te reageren op dingen. Maar ik vind het wel leuk om dingen te lezen hier. Dus misschien toch maar vaker in loggen..
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Als je nou gewoon niet uitlogtVino schreef:Indigo schreef:Ik wil weer meer posten op het forum maar het komt er gewoon niet van.. dat vind ik jammer haha..
Dat is ook een goeie! Nooit over nagedacht. En ik moet ook vaker in het haak topic komen, ondanks dat het haken weer een beetje stil ligt hier.
Vino- Fluisteraar
Gewoon weer beginnen haha. Het lag bij mij ook compleet stil, omdat ik niet meer wist wat ik moest doen. Toen kreeg ik de vraag van de mevrouw achter 'Zoomigurumi' om een patroon voor haar te lezen en nu zit ik er weer helemaal in!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Gewoon weer beginnen haha. Het lag bij mij ook compleet stil, omdat ik niet meer wist wat ik moest doen. Toen kreeg ik de vraag van de mevrouw achter 'Zoomigurumi' om een patroon voor haar te lezen en nu zit ik er weer helemaal in!
Dat is leuk! Is het een leuk patroon?
Vino- Fluisteraar
Caroow schreef:Ik vind het leuk dat Burn zo lief en attent is
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jawel, het is niet iets waar ik van hou, maar het is wel een schattig ding haha. Alleen in boekje 1 staat ook al zoiets, dat vind ik een beetje raar.
*Ik mag er nog niets over zeggen verder.
*Ik mag er nog niets over zeggen verder.
Rush- Lady Post-a-lot
Indigo schreef:Ik wil weer meer posten op het forum maar het komt er gewoon niet van.. dat vind ik jammer haha.. Daardoor mis ik juist al het leuks..
Wie voelt zich geroepen om mij sappige details door te seinen
Kom maar een keer op de thee en zal u alle sappige details inseinen!
Ik vind het leuk dat ik bij het kleine Albert Heijntje achter mijn huis heule lekkere extra grote Paas hagelslag heb gekocht met 50% korting.
En nu ga ik vanavond nog een keer om nog een voorraadje aan te leggen tot Kerst. Want dan hebben ze heule lekkere Kerst hagelsag
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vind het leuk dat ik al zoveel meiden heb ontmoet, en met sommige van hun een goede band aan het opbouwen ben/heb opgebouwd.
Burn- Lady Post-a-lot
Ik vind het leuk dat ik genoemd word in de openingspost!!! Thnx Marin!
Verder vind ik het leuk om te lezen dat er in het hardlooptopic en het afvaltopic zoveel goede zaken gedaan worden.
Dat motiveert mij ook weer om door te zetten
Ik vind het leuk om in het trouwen-2014-topic mee te schrijven, en hoop dat er binnenkort nog meer meiden bijkomen die daar mee 'mogen' schrijven!
Ik vind het leuk om ideeën op te doen over eten, heb nu al regelmatig iets 'van het forum' gegeten en het valt altijd weer in de smaak!
Verder vind ik het leuk om mee te schrijven in meerdere topics! Alleen nu even druk met het kopen van een huis en het regelen van onze trouwlocatie... Maar ben snelllll weer terug! En dan ook actiever
Verder vind ik het leuk om te lezen dat er in het hardlooptopic en het afvaltopic zoveel goede zaken gedaan worden.
Dat motiveert mij ook weer om door te zetten
Ik vind het leuk om in het trouwen-2014-topic mee te schrijven, en hoop dat er binnenkort nog meer meiden bijkomen die daar mee 'mogen' schrijven!
Ik vind het leuk om ideeën op te doen over eten, heb nu al regelmatig iets 'van het forum' gegeten en het valt altijd weer in de smaak!
Verder vind ik het leuk om mee te schrijven in meerdere topics! Alleen nu even druk met het kopen van een huis en het regelen van onze trouwlocatie... Maar ben snelllll weer terug! En dan ook actiever
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik vind dit topic leuk!
En ik vind het leuk dat toen ik gisteren het foto topic bekeek, ik daar allemaal knappe en schattige kinderen zag!
En de positieviteit van dit topic vind ik ook leuk!
Zo.
En ik vind het leuk dat toen ik gisteren het foto topic bekeek, ik daar allemaal knappe en schattige kinderen zag!
En de positieviteit van dit topic vind ik ook leuk!
Zo.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Ik vind het leuk dat mijn zwager en schoonzus na 3,5 jaar eindelijk hun eerste kindje verwachten en ik dus tante word!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik vind het hele forum weer leuker en vooral heel veel forumsters die ik heb gemeet waardoor ik er nu heel anders tegenaan kijk! (En zij ook tegen mij, geloof ik)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Leuk Alex! Bijzonder he na zo`n lange tijd?
Rush- Lady Post-a-lot
Dat vind ik ook leuk!Jasmine schreef:Ik vind het leuk dat Weegschaal weer positief getest heeft!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Jaaa positiviteit!
Ik vind het leuk dat ik momenteel door o.a. het winterkilootjes topic motivatie vind om gezonder te eten en meer te trainen
En ik word ook blij van de babyfoto's van o.a. Charles, Caroow, PC en Pompoen
Ik vind het leuk dat ik momenteel door o.a. het winterkilootjes topic motivatie vind om gezonder te eten en meer te trainen
En ik word ook blij van de babyfoto's van o.a. Charles, Caroow, PC en Pompoen
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een positiviteit; leuk!
Wat ik leuk vind aan dit forum is de verscheidenheid aan meningen, (forum)persoonlijkheden, tips en adviezen die worden gegeven en dat er echt vriendschappen voor sommige forummers zijn ontstaan hier met mensen die ze anders waarschijnlijk nooit waren tegengekomen. Ook al zijn hier wel eens relletjes, toch denk ik dat het merendeel van de forummers het hier het beste met elkaar voorheeft en dat je, indien nodig, hier een luisterend oor/lezend oog kunt vinden en daar steun uit kunt halen. Verder kom ik al zo lang op dit forum, dat ik het ook leuk vind om te merken hoe forummers zich hebben ontwikkeld in de loop der jaren en daardoor bepaalde reacties erg kan waarderen.
Wat ik leuk vind aan dit forum is de verscheidenheid aan meningen, (forum)persoonlijkheden, tips en adviezen die worden gegeven en dat er echt vriendschappen voor sommige forummers zijn ontstaan hier met mensen die ze anders waarschijnlijk nooit waren tegengekomen. Ook al zijn hier wel eens relletjes, toch denk ik dat het merendeel van de forummers het hier het beste met elkaar voorheeft en dat je, indien nodig, hier een luisterend oor/lezend oog kunt vinden en daar steun uit kunt halen. Verder kom ik al zo lang op dit forum, dat ik het ook leuk vind om te merken hoe forummers zich hebben ontwikkeld in de loop der jaren en daardoor bepaalde reacties erg kan waarderen.
Gast- Gast
Ik vind dit een heel leuk topic, wat een positiviteit!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik vind het leuk dat ik mijn sport weer op heb kunnen pakken en daar echt dolgelukkig (en bont en blauw) van word!
Sorry, dat heeft niks met dit forum te maken Al vind ik dit positiviteitstopic ook wel erg leuk hoor!
Sorry, dat heeft niks met dit forum te maken Al vind ik dit positiviteitstopic ook wel erg leuk hoor!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik vind het leuk om te lezen waar iedereen vrolijk van wordt!
Burn- Lady Post-a-lot
Wat leuk!Alex schreef:Ik vind het leuk dat mijn zwager en schoonzus na 3,5 jaar eindelijk hun eerste kindje verwachten en ik dus tante word!
Ik vind het leuk dat ik gister nieuwe kleren heb gekocht
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Toet schreef:Ik vind het hele forum weer leuker en vooral heel veel forumsters die ik heb gemeet waardoor ik er nu heel anders tegenaan kijk! (En zij ook tegen mij, geloof ik)
Ja ik ben ook heel blij dat ik inmiddels mijn suffe brave meisje meisje imago heb afgeschud bij jou
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: