Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk!

+47
Marsy28
Ibbeltje
Taeda
_Inge_
Bliss
Stuiterbal
Parisienne
Snoes
Dennenappel
Caro
Poubelle
Lejow
Parel
Aagje!
Sea of Trees
Sam
slaatje
Lady4
Happinaz
Elliot
June
kwebbeltje
Bimbam
Kowalski
Suus
Sterre
Aardbei
Toet
Alex
Bolleke
Snirp
Blond
Burn
Vino
Paper Crown
Charles
Rush
Jasmine
Printje
VeryCherry
Punk'd
Cow
Fortissimo
Pineco
FruttiTutti
Caroow
Marin
51 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Leuk! - Pagina 5 Empty Re: Leuk!

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 9:56

O maar dat maakt niet uit hoor, ik bedoelde het ook niet negatief maar meer dat er wel (veel) meer mensen niet genoemd worden omdat je nou eenmaal niet iedereen kunt noemen! Yes Dus het leuke van dit topic is gewoon dat we elkaar (bijna) allemaal lief vinden! Leve de liefde I love you

En ik vind het leuk dat je mij leuk vindt! Wederzijds Yes

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 9:57

SoT, ik snap wel wat je probeert aan te geven, maar ik denk vooral dat het geen nut heeft om dit aan te geven. Die lijstjes waaraan je refereert wisselen per maand en ik zou veel liever niet genoemd worden dan uit een soort van 'medelijden'. Ook al stel je duidelijk dat je niet naar complimentjes vist; hoe moeten andere forummers het dan interpreteren behalve jammer? Dat kunnen ze hooguit ter kennisgeving aannemen en je dus nog steeds niet noemen of je juist wel gaan benoemen omdat ze weten dat jij het jammer vindt.

Gast
Gast

Bericht  Toet do 11 apr 2013 - 10:00

Guattari schreef:SoT, ik snap wel wat je probeert aan te geven, maar ik denk vooral dat het geen nut heeft om dit aan te geven. Die lijstjes waaraan je refereert wisselen per maand en ik zou veel liever niet genoemd worden dan uit een soort van 'medelijden'. Ook al stel je duidelijk dat je niet naar complimentjes vist; hoe moeten andere forummers het dan interpreteren behalve jammer? Dat kunnen ze hooguit ter kennisgeving aannemen en je dus nog steeds niet noemen of je juist wel gaan benoemen omdat ze weten dat jij het jammer vindt.

Precies! Ik was een keer voor het eerst in mijn leven heel erg actief op het forum en toen werd ik ineens in mega veel lijstjes genoemd terwijl een maand daarvoor nog niemand ooit van mij gehoord had. Daarna was ik weer wat minder actief en toen werd ik ook niet meer genoemd. Ik zou daar echt zo geen waarde aan hangen als ik jou was.

Maarrr ik moet wel zeggen dat ik op de een of andere manier óók niet kan wennen aan je nieuwe naam, ik 'vergeet' steeds dat jij het bent ofzo.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sea of Trees do 11 apr 2013 - 10:00

Je hebt ook wel gelijk Guattari, maar ik heb nou eenmaal niet altijd zin om alles zo rationeel te benaderen. Ik gaf op de vorige pagina al aan dat ik niet heel lekker in mijn vel zit, vandaar mijn (wellicht overtrokken) reactie. Ik geef verder totaal niemand de schuld ofzo.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 10:02

Paper Crown schreef:Ik vind 't leuk omdat het forum weer leuker wordt! Ik vind 't leuk dat we misschien over niet al te lange tijd Lady4 en Carrie zwanger meemaken, dat Rood nog meer juicy stuff met ons deelt, dat bliss weer een leuke man vindt en houdt, ik vind Artemis trouwens helemaal geen droeftoeter meer maar ben 't grotendeels met haar posts eens!
:shock: :shock: :shock:

confused

:O :O

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees do 11 apr 2013 - 10:02

Jammer dat jullie niet echt kunnen wennen aan mijn naam, ik vond 'm juist heel mooi! Leuk! - Pagina 5 985951499
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 10:10

Sea of Trees schreef:Je hebt ook wel gelijk Guattari, maar ik heb nou eenmaal niet altijd zin om alles zo rationeel te benaderen. Ik gaf op de vorige pagina al aan dat ik niet heel lekker in mijn vel zit, vandaar mijn (wellicht overtrokken) reactie. Ik geef verder totaal niemand de schuld ofzo.

Snap ik. Je kunt dus alleen geen geldende conclusies trekken uit het wel benoemd worden in lijstjes, omdat je niet weet wat de beweegreden(en) van andere forummers hier voor zijn. Voor mij persoonlijk zou jouw mededeling (verdrietig zijn) niet meespelen, maar voor anderen zou dat wellicht wel een reden zijn. Kortom: het zegt dan alsnog niets over hoe forummers jou echt zien; ze worden (onbewust) hierdoor gestuurd, ook al begrijp ik volkomen dat dit niet je intentie is.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 11 apr 2013 - 10:11

Pippa schreef:
Marin schreef:En daar ben je ook blij mee hè Pip.

Waar ben ik blij mee?

Dat je altijd als lief wordt gezien. Het was beetje een sarcastische vraag. Ik dacht namelijk dat je beetje van dat imago af wilde.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 10:13

Marin schreef:
Pippa schreef:
Marin schreef:En daar ben je ook blij mee hè Pip.

Waar ben ik blij mee?

Dat je altijd als lief wordt gezien. Het was beetje een sarcastische vraag. Ik dacht namelijk dat je beetje van dat imago af wilde.

O, iedereen mag me lief vinden! Zolang ze maar weten dat ik meer ben dan alleen maar lief Yes

Gast
Gast

Bericht  Poubelle do 11 apr 2013 - 10:25

Sea of Trees schreef:Jammer dat jullie niet echt kunnen wennen aan mijn naam, ik vond 'm juist heel mooi! Leuk! - Pagina 5 985951499

Ik vind deze nasm leuk, maar als een foto van je zie denk ik altijd 'hey das S.!'
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 10:37

Poubelle schreef:
Sea of Trees schreef:Jammer dat jullie niet echt kunnen wennen aan mijn naam, ik vond 'm juist heel mooi! Leuk! - Pagina 5 985951499

Ik vind deze nasm leuk, maar als een foto van je zie denk ik altijd 'hey das S.!'
Ik zit nu te denken en te denken, maar ik kan alleen nog maar op de forumnaam met een Z komen, terwijl er volgens mij nog wel eentje is geweest Laughing

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees do 11 apr 2013 - 10:39

Poubelle schreef:

Wie is S? :P

Edit: nevermind!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 do 11 apr 2013 - 10:45

Sea of Trees schreef:
Poubelle schreef:

Wie is S? :P

Edit: nevermind!

I really don't know!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alex do 11 apr 2013 - 11:12

Artemis schreef:
Paper Crown schreef:Ik vind 't leuk omdat het forum weer leuker wordt! Ik vind 't leuk dat we misschien over niet al te lange tijd Lady4 en Carrie zwanger meemaken, dat Rood nog meer juicy stuff met ons deelt, dat bliss weer een leuke man vindt en houdt, ik vind Artemis trouwens helemaal geen droeftoeter meer maar ben 't grotendeels met haar posts eens!

confused

:O :O

Jaja, das nog eens leuk, he Artie?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Dennenappel vr 12 apr 2013 - 0:40

Ik vind jullie allemaal lief! I love you

Ik word blij van dit topic!

Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 1:03

Ik vind het leuk dat ik in de OP genoemd word.
En natuurlijk vind ik het ook leuk om hier weer wat meer te komen.

Ik vind Happinaz leuk! (En ik vind het jammer dat je niet heel dichtbij woont, dan konden we echt samen sporten!

Ik vind de foto's van Marin op fb leuk.

Ik vind het heel leuk dat Kwebbeltje zwanger is!

En ik vind het leuk dat mijn schoonmoeder net met een heleboel plantjes voor in de tuin aan kwam en ze nu nog voor me in de bakken aan het doen is ook!

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 12 apr 2013 - 1:48

Ik vind het leuk om topics zoals deze te lezen, lekker vrolijk! :cheering:

En oja, ik vind het ook leuk dat ik mijn zoontje net voor het eerst hoorde schaterlachen I love you

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne vr 12 apr 2013 - 2:10

Ik vind dit topic leuk, ik vind het hele forum leuk!

Ik vind het leuk dat N. net een 'ik-hou-van-jou-liedje' voor me zong!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Stuiterbal vr 12 apr 2013 - 2:33

Ik vind SOT Leuk Yes bounce bounce
Ik vind mijn vriendje leuk leuk leuk. Net 2 kaarten van sister act goedkoop over genomen en hij plant meteen een weekend scheveningen Very Happy
Ik vind mijn zoontje leuk leuk leuk :cheering: al bijna 4 jaar.

Oh en qua forum.... Ik vind het forum leuk :cheering: omdat ik nu wat te doen heb terwijl ik ziek en zielig op de bank lig met laptop op mijn schoot.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Happinaz vr 12 apr 2013 - 6:00

Ik vind dit topic leuk en ik vind het leuk dat ik word genoemd als leuk persoon!
En, ik vind dit plaatje hilarisch grappig. De tekst op mijn facebook erbij was; 'kijk, vrouwen doen het ook...'

[img]Leuk! - Pagina 5 610BB9B5-86A9-493C-BBB3-7058DA559FC4-5871-000003B4A49C7448_zps737668e5[/img]
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bliss vr 12 apr 2013 - 6:29

Hé wat leuk smile Ik hoop ook voor jullie dat jullie dat ooit nog meemaken Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Happinaz vr 12 apr 2013 - 8:42

Bliss schreef:
Wink
Hé wat leuk Leuk! - Pagina 5 561177 Ik hoop ook voor jullie dat jullie dat ooit nog meemaken

Nou, schiet eens op dan! Leuk! - Pagina 5 3079029344 Wink
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  _Inge_ vr 12 apr 2013 - 9:18

Ik vind het leuk om hier weer te lezen en posten, ook al heb ik geen idee wie de meeste zijn. :P
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 9:20

_Inge_ schreef:Ik vind het leuk om hier weer te lezen en posten, ook al heb ik geen idee wie de meeste zijn. :P

Even denken... Ik denk dat ik in dit tijd al Madison was?

Gast
Gast

Bericht  _Inge_ vr 12 apr 2013 - 9:29

Lennox schreef:
_Inge_ schreef:Ik vind het leuk om hier weer te lezen en posten, ook al heb ik geen idee wie de meeste zijn. :P

Even denken... Ik denk dat ik in dit tijd al Madison was?
Die naam komt mij wel bekend voor ja.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud