Leuk!
+47
Marsy28
Ibbeltje
Taeda
_Inge_
Bliss
Stuiterbal
Parisienne
Snoes
Dennenappel
Caro
Poubelle
Lejow
Parel
Aagje!
Sea of Trees
Sam
slaatje
Lady4
Happinaz
Elliot
June
kwebbeltje
Bimbam
Kowalski
Suus
Sterre
Aardbei
Toet
Alex
Bolleke
Snirp
Blond
Burn
Vino
Paper Crown
Charles
Rush
Jasmine
Printje
VeryCherry
Punk'd
Cow
Fortissimo
Pineco
FruttiTutti
Caroow
Marin
51 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Leuk!
Sunprincess schreef:_Inge_ schreef:Haha had de oude naam er nog onder staan;)Sunprincess schreef:_Inge_ schreef:Ik vind het leuk om hier weer te lezen en posten, ook al heb ik geen idee wie de meeste zijn.
Ik zie nu pas dat jij het bent. Dat vind ik leuk!
Hoe is het met je?
Met mij gaat het goed hoor, sinds september weer bezig met een voltijd hbo opleiding en verder gewoon druk met mijn honden, vrienden enz.. Heb er sinds de laatste keer wel weer een nieuwe tattoo bij haha, jij nog nieuwe?
Cool. Wat voor Tattoo? Ik heb de namen van mijn kinderen erbij en een sugarskull.
Wat voor opleiding volg je?
Ik zal je zo wel ff een berichtje sturen met de foto;) Heb er weer ruim 4 uur voor gezeten.
En de opleiding is Educatie en kennismanagement groene sector.. Veel praktijk, dus dat is perfect voor mij.
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Leuk!
Oh Bliss, die tranen in je ogen was niet de bedoeling maar ik vind het wel mooi!
Exo, ik vind het leuk dat je nu vol gaat voor een kindje qua gevoel, voorheen merkte ik wat twijfel, nu merk ik vooral de wil.
Nu het toch over een kindje gunnen, hoop ik voor I love THE 90's en alle andere meiden die een kindje willen, gauw goed nieuws!
En ik hoop van harte dat weegschaal heel erg goed nieuws heeft over pakweg 36 weken, namelijk de geboorte van een gezonde zoon of dochter.
Exo, ik vind het leuk dat je nu vol gaat voor een kindje qua gevoel, voorheen merkte ik wat twijfel, nu merk ik vooral de wil.
Nu het toch over een kindje gunnen, hoop ik voor I love THE 90's en alle andere meiden die een kindje willen, gauw goed nieuws!
En ik hoop van harte dat weegschaal heel erg goed nieuws heeft over pakweg 36 weken, namelijk de geboorte van een gezonde zoon of dochter.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: