Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekochte of bestelde kleding!

+93
Rush
silly-one
TNMN
_Lacey_
Baby
ButterflyEffect
Tiana
Pussycat
SnowWhite
Rosa
Caresses
CCC
Inge
Cheesegirl
Serena
Paper Crown
SoCali
Limburg85
nijntje4
Lovely
Silver
patjuhhh
Toet
Travelgurly
Sneeuwvlok
Suus
Aziraphale
Dennenappel
Coccinelle
remover27
Prosecco
Ellebel
Cato
Caroow
PrimaBella
Natural
flower
TukTuk
Papillon
applestar
Nathalie
marjoleinnn
vlinder19
fy
ladycat
Olijfje
Roxi3
Plien84
Mermaid
claudiaveronique
Marie
Fearie
VeryCherry
Pannetoet
Bliss
Rapunzel
Lieke128
smooch
Juul
Jerry
Phileine
Mamsie
Melis_je
Atelier Madame
Benthe
Minx
Arwyn
Tsjip
Cow
Lotus_
Error
Geluk
Mida4you
Sterre
Jeanette
SparklingEyes
Moezie
Chocoholic
Lies
BJA
Mari
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Lady4
Burn
Vanillivi
Pien
Blond
Kathi
Zwerver
Bruintje Beer
Niekske
loura
97 plaatsers

Pagina 22 van 23 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 Empty Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:48

Powerbabe schreef:Ik vind alle korte broekjes stom. Maar dat komt omdat ik gewoon jaloers ben op mensen die dat wel kunnen hebben.
+1. Ik kan het ook niet hebben. Rokjes tot op de knie is echt de grens bij mij :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 Empty Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!

Bericht  Possom vr 24 jun 2011 - 9:27

Caresses schreef:Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 SS110070201
(Had hem al eerder gezien, maar hij was nu met 50% korting dus kon hem echt niet laten hangen Very Happy)

Wow die is mooi!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Atelier Madame vr 24 jun 2011 - 11:13

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 IMAG0364

bij de sacha, in het sale topic ook al verteld maar ze waren eerst 140 euro en toen had ik ze voor 10 Very Happy hihi
was eventjes de stad in, nog niets gekocht en liep als laatste eventjes de sasha binnen, om te kijken voor enkellaarsjes. die had ik gepast, tot ik voor de grap eventjes onder deze laarzen keek wat ze kosten, dacht eerst dat het een foute sticker was.. maar goed er zit wel een klein vlekje op, boeiend! De verkoopster zei ook al dat ze van een paar seizoenen geleden waren, nog meer boeiend :P.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 11:20

Possom schreef:
(Had hem al eerder gezien, maar hij was nu met 50% korting dus kon hem echt niet laten hangen Very Happy)

Wow die is mooi!

Zeker leuk, waar heb je die gekocht ?

Gast
Gast

Bericht  Carra vr 24 jun 2011 - 20:31

Zo te zien aan het label Superstar.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 21:17

Atelier Madame schreef:Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 IMAG0364

bij de sacha, in het sale topic ook al verteld maar ze waren eerst 140 euro en toen had ik ze voor 10 Very Happy hihi
was eventjes de stad in, nog niets gekocht en liep als laatste eventjes de sasha binnen, om te kijken voor enkellaarsjes. die had ik gepast, tot ik voor de grap eventjes onder deze laarzen keek wat ze kosten, dacht eerst dat het een foute sticker was.. maar goed er zit wel een klein vlekje op, boeiend! De verkoopster zei ook al dat ze van een paar seizoenen geleden waren, nog meer boeiend :P.
Voor 10 euro?? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 21:56

Deze jurk!

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 1104661-025

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 21:57

Mozzarella, had je mijn PM nog gehad?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 22:00

Nu je het zegt ja Embarassed . Helemaal vergeten, sorry! Ik heb de broek helaas al verkocht een tijdje terug Cry , sorry.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 22:20

Jammer, maar begrijpelijk Wink

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 24 jun 2011 - 23:07

@storm: ja voor 10 euro nerd
Het :shock: poppetje omschrijft mijn blik ook wel een beetje in de winkel toen ik dacht heee mooie laars eventjes kijken hoe duur ie is.. 10 euro :shock: :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Caresses vr 24 jun 2011 - 23:47

Goede deal 10,_ voor laarzen smile

Colbertje komt idd van superstar.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zora vr 24 jun 2011 - 23:51

Mama_van2 schreef:
Possom schreef:

Wow die is mooi!

Zeker leuk, waar heb je die gekocht ?

Wauw HEBBEN!! Helaas uitverkocht Sad
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 23:57

Atelier Madame schreef:@storm: ja voor 10 euro nerd
Het :shock: poppetje omschrijft mijn blik ook wel een beetje in de winkel toen ik dacht heee mooie laars eventjes kijken hoe duur ie is.. 10 euro :shock: :shock:
Haha ik dacht eerst dat je een typfoutje maakte, van 140 tot 100 euro afgeprijsd. Maar 10 euro voor zo'n mooie laarzen, dat is echt een koopje!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 3:48

Het is geen kleding, maar ik ben er echt superblij mee, heb gisteren deze backpack gekocht(of nouja het was een kadootje van mn ouders nog voor mn verjaardag)
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 Outletshop_Trekking_rugzak_45__10_liter_Rood

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ za 25 jun 2011 - 5:21

Ik had een hele bestelling gedaan bij de h&m, maar bijna alles kan terug. Het viel ontzettend tegen. Deze jurk houd ik wel:

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 DLA01_78437_06012_71_6258
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 20:41

http://www.hunkemoller.nl/sandalen-maat-36-42.html

Gast
Gast

Bericht  Silver zo 26 jun 2011 - 20:51

Birgit, heb je ze besteld? Of gepast in de winkel? Ik ben ze ook tegen gekomen, en weet nu niet of de maat exact is.... Rolling Eyes ze zijn wel heel erg leuk Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 20:53

Ik had ze een tijdje terug al gezien maar toen vond ik ze eigenlijk nog te duur. Nu zag ik dat ze afgeprijsd waren en toen heb ik ze toch maar gepast. Ik had inmiddels ook € 10 kortingstegoed opgebouwd dus toen waren ze helemaal goedkoop.
Ze zitten echt lekker!

Gast
Gast

Bericht  Silver zo 26 jun 2011 - 21:01

Hehe, oké dan! En de maat? Is dat niet als bij Birkenstocks, een maat kleiner dan normaal? Ik ga de gok wagen.. Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 21:03

Ik heb 38/39 en 38 was echt te klein. Heb je daar iets aan? :-)

Gast
Gast

Bericht  Silver zo 26 jun 2011 - 21:05

Ja, dankje wel smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  loura ma 27 jun 2011 - 4:44

Voor de verandering maar weer eens iets besteld... Zucht ik word gek van mezelf haha echt koop verslaafd!!

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 So921e002802default1

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 Tw121e004704default1nbvu

Ben heel beniewd! Krijg het morgen of overmorgen binnen smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  loura ma 27 jun 2011 - 4:45

Lotus_ schreef:Ik had een hele bestelling gedaan bij de h&m, maar bijna alles kan terug. Het viel ontzettend tegen. Deze jurk houd ik wel:

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 DLA01_78437_06012_71_6258

Zonde! Dat heb ik ook vaak bij H&M Sad ik vind hun levertijd ook echt veel te lang. Jurkje is wel leuk trouwens!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 4:52

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 22 9k=

Zoiets, van Pieces iig, en dan ook nog een kort broekje die wit en blauw gestreept is in de lengte, een donkerblauw topje met witte stippen en een witte tube scarf met donkerblauwe ankertjes erop.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 23 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: