Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekochte of bestelde kleding!

+93
Rush
silly-one
TNMN
_Lacey_
Baby
ButterflyEffect
Tiana
Pussycat
SnowWhite
Rosa
Caresses
CCC
Inge
Cheesegirl
Serena
Paper Crown
SoCali
Limburg85
nijntje4
Lovely
Silver
patjuhhh
Toet
Travelgurly
Sneeuwvlok
Suus
Aziraphale
Dennenappel
Coccinelle
remover27
Prosecco
Ellebel
Cato
Caroow
PrimaBella
Natural
flower
TukTuk
Papillon
applestar
Nathalie
marjoleinnn
vlinder19
fy
ladycat
Olijfje
Roxi3
Plien84
Mermaid
claudiaveronique
Marie
Fearie
VeryCherry
Pannetoet
Bliss
Rapunzel
Lieke128
smooch
Juul
Jerry
Phileine
Mamsie
Melis_je
Atelier Madame
Benthe
Minx
Arwyn
Tsjip
Cow
Lotus_
Error
Geluk
Mida4you
Sterre
Jeanette
SparklingEyes
Moezie
Chocoholic
Lies
BJA
Mari
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Lady4
Burn
Vanillivi
Pien
Blond
Kathi
Zwerver
Bruintje Beer
Niekske
loura
97 plaatsers

Pagina 13 van 23 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 Empty Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 21:23

Jen_ schreef:Deze is ook prachtig zeg!
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 FR621I005-002__default__1

Wauwzerrrrs die is mooi!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 Empty Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!

Bericht  Jeanette do 28 apr 2011 - 21:24

Prosecco schreef:Ik heb dit leuke tuniekje besteld:

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 TookieDr_ecru_rose_1_L

Die is leuk zeg!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 21:27

Ik heb net deze armbanden besteld

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 Image3xl

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 Image3xl

Dit shirtje in het wit, oranje en geel

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 Image1xl

En dit vestje, weer eens wat anders dan al dat zwart wat er in me kast hangt Laughing

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 Image1xl

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 28 apr 2011 - 21:36

Ik heb gisteren tig dingen geshopt in Utrecht, maar kan nergens een plaatje van vinden..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  remover27 do 28 apr 2011 - 22:37

http://pics.esprit.de/Shop/PicProductFrontView/O49555_001.jpg

http://pics.esprit.de/Shop/PicProductFrontView/O49555_233.jpg

geen idee of ze leuk zijn in het echt.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Bericht  Lady4 vr 29 apr 2011 - 5:41

mozzarella schreef:
Lady4 schreef:
mozzarella schreef:Wat is dat voor foto lady hahahah

Het is een kindermaatje!

Las ik maar dat kind....niet echt een model...of is dat niet uit de folder? Helemaal bezweet en met een slobber-legging hahahaha
|Ooh zo, ik heb de foto wel van de Action site geplukt ja! Laughing
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 8:48

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 NU121I007-917__default__1

En hetzelfde jurkje als Jen.

Gast
Gast

Bericht  loura vr 29 apr 2011 - 8:54

Mama_van2 schreef:Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 NU121I007-917__default__1

En hetzelfde jurkje als Jen.

Leuk! Lekker apart
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Arwyn za 30 apr 2011 - 4:52

Vilein schreef:
Ik ben nog wel geweest, maar de lift was buiten werking Sad En aangezien ik niet met de roltrap naar beneden durf..gelukkig heb ik eerst even gekeken of de lift het wel deed Cool Maar toen ik gisteren op de site keek, zag ik pas dat de ophaaldatum veel later is Embarassed Ik lees altijd over dat soort dingen heen. Dus volgende week maar weer even naar de hema voor mijn bestellingen en de jurkjes terugbrengen. Ik heb de jurkjes in maat XL. Altijd moeilijk om een keuze te maken hè. Ik vind het jurkje met de bloemetjes nog steeds het leukste en denk dat ik die ook als eerste aan ga trekken. Maar ja, de andere zijn óók heel leuk smile

Mijn bestelling was gister wel binnen, maar helaas eigenlijk allemaal de verkeerde maat.. De enige die goed zit, is de effen zwarte. De blauwe daarvan is niks voor mij. Van die twee met de grote bloemen had ik trouwens de blauwe in de goede maar, maar de zwarte ook te groot. De zwarte vind ik toch leuker denk ik, dus die nog een maatje kleiner besteld, haha. Kan ik denk ik vrijdag ophalen. Alleen wel erg jammer, dat de blauwe met dunne bandjes uitverkocht is! Dan heb ik hem wel in het zwart, maar ik heb door mijn werk nu bijna alleen maar zwart, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 3:29

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 031CC1K008_001 ook in het blauw en geel (lang)

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 051CC1B029_001

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 DXLA55_79821_85027_08_6436 in het groen

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 DXL865_79060_09090_24_2158

http://shop.wefashion.com/Rokken/DAMES-ROK-pctSUKA4QNr.oAAAEpSNYnltaFkGAKA4QNNmQAAAEvS8EBMDgP-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html?FilterProductID=1JoKA4QN99IAAAEvwNIBMDgQ&SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252FP2IKA4QM0xYAAAEl3r84aFDh%3DtSUKA4QNr.oAAAEpSNYnltaF%26CategoryUUIDLevelX%3DP2IKA4QM0xYAAAEl3r84aFDh%26%40Page%3D2

* shirtje April Evil
* witte broek die strak om je kuiten zit (hoe heet zo'n ding?)

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle zo 1 mei 2011 - 4:51

Birgit schreef:

Skinny jeans?

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Phileine zo 1 mei 2011 - 5:14

Arwyn schreef:
Vilein schreef:
Ik ben nog wel geweest, maar de lift was buiten werking Sad En aangezien ik niet met de roltrap naar beneden durf..gelukkig heb ik eerst even gekeken of de lift het wel deed Cool Maar toen ik gisteren op de site keek, zag ik pas dat de ophaaldatum veel later is Embarassed Ik lees altijd over dat soort dingen heen. Dus volgende week maar weer even naar de hema voor mijn bestellingen en de jurkjes terugbrengen. Ik heb de jurkjes in maat XL. Altijd moeilijk om een keuze te maken hè. Ik vind het jurkje met de bloemetjes nog steeds het leukste en denk dat ik die ook als eerste aan ga trekken. Maar ja, de andere zijn óók heel leuk smile

Mijn bestelling was gister wel binnen, maar helaas eigenlijk allemaal de verkeerde maat.. De enige die goed zit, is de effen zwarte. De blauwe daarvan is niks voor mij. Van die twee met de grote bloemen had ik trouwens de blauwe in de goede maar, maar de zwarte ook te groot. De zwarte vind ik toch leuker denk ik, dus die nog een maatje kleiner besteld, haha. Kan ik denk ik vrijdag ophalen. Alleen wel erg jammer, dat de blauwe met dunne bandjes uitverkocht is! Dan heb ik hem wel in het zwart, maar ik heb door mijn werk nu bijna alleen maar zwart, haha.

Jammer dat de jurkjes te groot waren! Die met de grote bloemen heb ik ook in het zwart gehouden, want de blauwe stond mij niet mooi. Wel jammer dat ze de blauwe met dunne bandjes niet meer hebben, maar misschien komt ie binnenkort weer binnen? Ik ga van de week mijn bestelling ophalen (als dat lukt), ben erg benieuwd. Ik moet nog wel even bedenken hoeveel jurkjes ik mag houden Embarassed Maar goed, heel veel kleding past niet meer goed, dus ik kan best een mooie aanvulling in mijn kledingkast gebruiken smile Met koninginnedag heb ik trouwens het blauwe jurkje met bloemetjes aangehad Very Happy
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:42

Coccinelle schreef:
Birgit schreef:

Skinny jeans?

Nee, want de rest is niet zo strak

Gast
Gast

Bericht  Jerry zo 1 mei 2011 - 5:50

Birgit schreef:
Coccinelle schreef:
Birgit schreef:

Skinny jeans?

Nee, want de rest is niet zo strak

legging?

Laughing Laughing Laughing
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:52

Harembroek? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 5:54

Theedoosje schreef:Harembroek? Very Happy

Nee, ook niet. Kruis hangt gewoon op normale hoogte.
Ik heb echt geen idee, misschien is er geen aparte benaming voor? :-)

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle zo 1 mei 2011 - 5:56

Een chino?

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Coccinelle zo 1 mei 2011 - 5:59

Of een jodphur? Een paardrijbroek model zeg maar.. Very Happy

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 6:07

Birgit schreef:
Theedoosje schreef:Harembroek? Very Happy

Nee, ook niet. Kruis hangt gewoon op normale hoogte.
Ik heb echt geen idee, misschien is er geen aparte benaming voor? :-)

Heb je foto? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 1 mei 2011 - 6:16

Vilein schreef:
Arwyn schreef:
Vilein schreef:

Jammer dat de jurkjes te groot waren! Die met de grote bloemen heb ik ook in het zwart gehouden, want de blauwe stond mij niet mooi. Wel jammer dat ze de blauwe met dunne bandjes niet meer hebben, maar misschien komt ie binnenkort weer binnen? Ik ga van de week mijn bestelling ophalen (als dat lukt), ben erg benieuwd. Ik moet nog wel even bedenken hoeveel jurkjes ik mag houden Embarassed Maar goed, heel veel kleding past niet meer goed, dus ik kan best een mooie aanvulling in mijn kledingkast gebruiken smile Met koninginnedag heb ik trouwens het blauwe jurkje met bloemetjes aangehad Very Happy

Ik heb ze vanmiddag nog weer even gepast, even showen voor vriend natuurlijk Wink Die blauwe met dunne bandjes viel nog best mee qua te groot zijn zeg maar. Maatje kleiner staat hij beter (heb de zwarte kleiner), maar het misstaat niet. Die twee met grote bloemen ook even laten zien en vond nou de blauwe toch het leukst, m'n vriend ook. Heb de zwarte nog in een maatje kleiner besteld, die kan ik vrijdag halen denk ik. Ik heb er nu 4 die ik wil houden... Embarassed Nog even goed over nadenken, haha. Leuk dat je die blauwe al aan hebt gehad! En nu je zoveel afgevallen bent, heb je ook zeker wel eens wat nieuws verdiend smile Plus dit soort jurkjes kunnen ook nog wel als er nog wat kilo's af zijn, dan zul je er niet gelijk in verzuipen zeg maar, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 6:21

Theedoosje schreef:

Heb je foto? Very Happy

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 P1030489

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 6:23

@angelnyn, heb jij je jurkjes al binnen van bonprix?

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle zo 1 mei 2011 - 6:27

Birgit schreef:
Theedoosje schreef:

Heb je foto? Very Happy

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 13 P1030489

Geen idee of hier een benaming voor is, ik zou gewoon zeggen: een driekwart broek. smile

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 6:58

ja idd coccinelle smile

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel zo 1 mei 2011 - 7:10

ZachtCookie schreef:@angelnyn, heb jij je jurkjes al binnen van bonprix?
Daar ben ik ook benieuwd naar, want er zaten hele leuke jurkjes tussen!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 23 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: