goedemorgen
+2
Lady4
Sarah1985
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
goedemorgen
Goedemorgen allemaal
Lekker geslapen
Hier niet echt had gister avond therapie en dat is altijd heftig en zit dan de hele nacht in mijn hoofd. Ben nu op mijn vrije dag om 7 uur er al uit.
Vandaag is mijn man 30 geworden we gaan vandaag samen naar de film. Morgen moet die eindelijk weer werken.
Dus hier vandaag feest. Ga zo naar de bakker voor lekkere broodjes
Fijne dag allemaal
Lekker geslapen
Hier niet echt had gister avond therapie en dat is altijd heftig en zit dan de hele nacht in mijn hoofd. Ben nu op mijn vrije dag om 7 uur er al uit.
Vandaag is mijn man 30 geworden we gaan vandaag samen naar de film. Morgen moet die eindelijk weer werken.
Dus hier vandaag feest. Ga zo naar de bakker voor lekkere broodjes
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: goedemorgen
Goedemorgen!
Zwaar he Sarah, therapie? Gefeliciteerd met je man, hopelijk biedt de film wat afleiding?
Ik ben nog aldoor in op.na.me dus .... ik ken het gevoel n beetje.
Vandaag een volle dag, plus kookbeurt, dus ik was al vanaf half zeven allemaal lijstjes aan het maken en recepten aan het zoeken
Iedereen een fijne dag!
Zwaar he Sarah, therapie? Gefeliciteerd met je man, hopelijk biedt de film wat afleiding?
Ik ben nog aldoor in op.na.me dus .... ik ken het gevoel n beetje.
Vandaag een volle dag, plus kookbeurt, dus ik was al vanaf half zeven allemaal lijstjes aan het maken en recepten aan het zoeken
Iedereen een fijne dag!
Gast- Gast
Ja de therapie is echt zwaar vooral zo in de avond. Het is groeps therapie
Succes met koken vandaag
Succes met koken vandaag
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Gefeliciteerd met je man Sarah. Pinkcoelho, succes vandaag.
Ik heb redelijk geslapen. Gisteren vlak voor het slapen gaan raceten er twee huge spinnen door het huis. Ik heb er de hele nacht onrustig door geslapen en durf nu bijna niet naar beneden, uit angst dat er nieuwe zitten. Mijn vriend is de hele dag weg dus dan moet ik zal zelf doodmaken. ZUS, where are you?!
Ik ga zo even een theetje halen bij mijn zusje en neefje, vanmiddag even de stad in en vanavond gezellig uit eten met twee vriendinnen.
Fijne dag!
Ik heb redelijk geslapen. Gisteren vlak voor het slapen gaan raceten er twee huge spinnen door het huis. Ik heb er de hele nacht onrustig door geslapen en durf nu bijna niet naar beneden, uit angst dat er nieuwe zitten. Mijn vriend is de hele dag weg dus dan moet ik zal zelf doodmaken. ZUS, where are you?!
Ik ga zo even een theetje halen bij mijn zusje en neefje, vanmiddag even de stad in en vanavond gezellig uit eten met twee vriendinnen.
Fijne dag!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Sarah1985: Gefeliciteerd met jouw man!
Pinkcoelho: Succes met koken vandaag!
Lady4: Iek, die spinnen! Ik kan het mij zo voorstellen. Hopelijk blijven ze nu weg!
Goedemorgen,
Vandaag de hele dag aan school werken en vanavond ga ik naar een concert!
Heel veel zin in, wel nog een stukje rijden.
Fijne dag allemaal!
Pinkcoelho: Succes met koken vandaag!
Lady4: Iek, die spinnen! Ik kan het mij zo voorstellen. Hopelijk blijven ze nu weg!
Goedemorgen,
Vandaag de hele dag aan school werken en vanavond ga ik naar een concert!
Heel veel zin in, wel nog een stukje rijden.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik krijg zo de sleutel van mijn huisje!
Ik krijg zo de sleutel van mijn huisje!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Goedemorgen!
Sarah, gefeliciteerd met je man!
PinkCoelho, weet je al wat je gaat koken vandaag?
Lady, ik hoop dat de spinnen web blijven. Bah! Veel plezier vandaag!
Oasis, succes met je schoolwerk. Naar welk concert ga je? Veel plezier!
Jeanette, leuk! Gefeliciteerd!
Ik heb vandaag een dag vrij. Van 5 tot 7 heb ik een tentamen, dus ik ga zo m'n samenvattingen nog doorlezen.
Sarah, gefeliciteerd met je man!
PinkCoelho, weet je al wat je gaat koken vandaag?
Lady, ik hoop dat de spinnen web blijven. Bah! Veel plezier vandaag!
Oasis, succes met je schoolwerk. Naar welk concert ga je? Veel plezier!
Jeanette, leuk! Gefeliciteerd!
Ik heb vandaag een dag vrij. Van 5 tot 7 heb ik een tentamen, dus ik ga zo m'n samenvattingen nog doorlezen.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb lekker geslapen maar eigenlijks te kort.
Gister avond (brand) oefening met de brandweer op (tijdens) het werk gehad.
Sarah gefeliciteerd met je man!
Fijne dag allemaal!!!
Ik heb lekker geslapen maar eigenlijks te kort.
Gister avond (brand) oefening met de brandweer op (tijdens) het werk gehad.
Sarah gefeliciteerd met je man!
Fijne dag allemaal!!!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Sarah, gefeliciteerd met je man! Ik hoop dat zijn verjaardag en de film wat afleiding bieden.
PinkCoelho, vanaf half 7 al bezig met lijstjes voor 't eten? Moet je voor de hele groep koken? En weet je het inmiddels al?
Lady4, brrr, ik ben echt als de dood voor spinnen. Zodra ik er een heb aangetroffen, heb ik er gewoon weken last van. Erg hè?
Oasis, naar welk concert ga je toe? Veel plezier in ieder geval.
Jeanette, gefeliciteerd! Moet je nog klussen of kun je gelijk beginnen met inrichten?
Liv, succes met je tentamen!
Bosjesvrouw, moet je vandaag ook werken of kun je nog een beetje uitrusten van de te korte nacht?
Ik was vanochtend er vroeg uit. Dochter was wakker geworden van de wekker van mijn vriend (om 5.45 uur), dus even wat langer slapen was er niet bij op mijn vrije dag...
PinkCoelho, vanaf half 7 al bezig met lijstjes voor 't eten? Moet je voor de hele groep koken? En weet je het inmiddels al?
Lady4, brrr, ik ben echt als de dood voor spinnen. Zodra ik er een heb aangetroffen, heb ik er gewoon weken last van. Erg hè?
Oasis, naar welk concert ga je toe? Veel plezier in ieder geval.
Jeanette, gefeliciteerd! Moet je nog klussen of kun je gelijk beginnen met inrichten?
Liv, succes met je tentamen!
Bosjesvrouw, moet je vandaag ook werken of kun je nog een beetje uitrusten van de te korte nacht?
Ik was vanochtend er vroeg uit. Dochter was wakker geworden van de wekker van mijn vriend (om 5.45 uur), dus even wat langer slapen was er niet bij op mijn vrije dag...
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
@ Sanne, ik moet om 15:00 uur weer werken.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Ja, ik wist het al vanaf gister wat ik wilde gaan koken, maar uiteindelijk hebben we de kookbeurten van vandaag en morgen omgewisseld. Dus kook ik morgen. Heb net wel even geholpen met de voorbereiding...
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: