Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  Gympie di 9 apr 2013 - 0:56

Brutale vraag, maar ik wil een artikel lezen (en gebruiken voor mijn studie) op de site van NRC van 24 december 2012. Dit kan je alleen lezen als je inlogt als abonnee. Mijn vraag is of iemand hier digitaal abonnee is en dat zou willen doen en zou kunnen kijken of het artikel te kopiëren is naar een Worddocument. You would be my hero. Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Re: Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  June di 9 apr 2013 - 0:57

Ik kan vanuit mijn studie de krantenbank in. Heb je de naam van het artikel? Ik wil je dan wel een PM sturen met het artikel erin.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Re: Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  Gympie di 9 apr 2013 - 1:03

June schreef:Ik kan vanuit mijn studie de krantenbank in. Heb je de naam van het artikel? Ik wil je dan wel een PM sturen met het artikel erin.

O, super zeg! De titel is: Homo digitalis mobilis: verslaafd, altijd en overal

Dit is de link van de website van NRC: http://archief.nrc.nl/index.php/2012/December/24/Overig/nhnl01004/Homo+digitalis+mobilis%3A+verslaafd,+altijd+en+overal/check=Y
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Re: Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  June di 9 apr 2013 - 1:05

Het staat in je inbox! Kun jij via je studie niet in al die zoeksystemen?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Re: Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  Gympie di 9 apr 2013 - 1:10

Nope Iemand hier digitaal abonnee van NRC? 1371890812. Zou wel handig zijn. Ik ga eens vragen waarom dat niet kan. Ik doe de lerarenopleiding Nederlands, misschien is dat het verschil. Maar wel stom, want wij werken juist heel veel met kranten.

Nogmaals bedankt!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Re: Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  June di 9 apr 2013 - 1:12

Ik kan als ik inlog via de site van de Universiteitsbibliotheek echt zo goed als overal in. Jammer dat het niet voor alle studenten geldt dan!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Re: Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  Gympie di 9 apr 2013 - 1:17

Ik zit niet op de RU, want ik doe de tweedegraadsopleiding, dus ik zit op de HAN. Ik maak wel gebruik van de faciliteiten van RU (zit in Gymnasion), maar niet van de bibliotheek. Bij jou is het dus beter geregeld, haha. Wink
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Re: Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  June di 9 apr 2013 - 1:20

Ik wist helemaal niet dat jij ook in N.ijmegen studeerde. Ik wist wel dat je de lerarenopleiding deed, maar van HBO-opleidingen dacht ik ook wel dat ze geld betaalden voor toegang tot al die zoeksystemen. Je kunt wel altijd in de UB een gastinlogcode aanvragen en dan in alle zoeksystemen. Misschien een idee voor een volgende keer dan?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Re: Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  Gympie di 9 apr 2013 - 1:24

June schreef:Ik wist helemaal niet dat jij ook in N.ijmegen studeerde. Ik wist wel dat je de lerarenopleiding deed, maar van HBO-opleidingen dacht ik ook wel dat ze geld betaalden voor toegang tot al die zoeksystemen. Je kunt wel altijd in de UB een gastinlogcode aanvragen en dan in alle zoeksystemen. Misschien een idee voor een volgende keer dan?
Goede tip, dat ga ik onthouden. Wellicht dat ik het wel kan, maar ze hebben het me nooit verteld. Ik ga dat donderdag eens uitzoeken. De computers bij ons zijn een drama, dus ik vermijd ze normaal liever.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Re: Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  June di 9 apr 2013 - 1:26

Dat hoor ik vaker inderdaad. In tentamenperiodes is het bij ons ook heel druk op de computers, maar daarbuiten is er altijd wel plek en ze doen het prima.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand hier digitaal abonnee van NRC? Empty Re: Iemand hier digitaal abonnee van NRC?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum