Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aankoopmakelaar?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Aankoopmakelaar? Empty Aankoopmakelaar?

Bericht  Live Laugh Love zo 20 feb 2011 - 20:33

Wij hebben een huis bezocht waar we interesse in hebben. Nu vragen we ons of hebben we een aankoopmakelaar nodig? Wat doet zo iemand?
Waar had jij er wel een of geen een? En wanneer vraag je zo iemand om hulp, wanneer in het proces?
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankoopmakelaar? Empty Re: Aankoopmakelaar?

Bericht  miss piggy zo 20 feb 2011 - 22:00

in principe heb je hem niet nodig, hij kijkt naar verborgen gebreken en kan onderhandelen als je daar zelf niet goed in bent.
en mocht er iets mis zijn met de woning dan lost hij/zij het op.
ik had eerst een appartementje gekocht zonder, met die woning bleek veel mis dus had ik er spijt van dat ik er geen had.
later hebben we een huis gekocht met aankoopmakelaar, deze heeft zijn geld makkelijk verdiend want de woning was prima in orde dus heeft weinig hoeven doen.

dus als je er zelf een beetje kijk op hebt en kan onderhandelen zou ik het niet doen voor dat geld kan je veel leuke dingen doen!
succes met jullie huisje
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 23:40

Ik ben het eens met Miss Piggy. Als je er zelf een klein beetje verstand van hebt, zou ik geen aankoopmakelaar nemen.

Wij hebben pas ons eerste huis gekocht en hadden wel een aankoopmakelaar. Ik was er erg blij mee, omdat we hulp hadden bij het doorlopen van alle stappen

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ ma 21 feb 2011 - 6:00

Ligt totaal aan het huis. De vraagprijs van ons huis vonden we redelijk dus met een beetje onderhandelen zijn we er goed uitgekomen. Als de vraagprijs naar jullie mening veel te hoog is, lijkt het me wel handig om een aankoopmakelaar te nemen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Winegum ma 21 feb 2011 - 21:55

Wij hebben een aankoopmakelaar genomen omdat we er zelf niet genoeg vanaf wisten. Mijn vader woont 130 km verderop, dus het had niet veel zin om hem telkens mee te nemen, dit zal hij wel gaan doen als we besluiten een ander huis (geen appartement met VVE) te kopen.

Ik vond het vooral makkelijk dat ze alles voor je regelde en je zeker wist dat het allemaal goed zat. Voor een volgend huis zal ik zeer waarschijnlijk geen aankoopmakelaar meer nemen, omdat ik nu al meer weet hoe het gaat in verkoopland. Qua onderhandelingen, dat moet je op zich wel zelf kunnen denk ik, als je het puur daar om doet, zou ik het denk ik niet doen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: