Goedemorgen maandag morgen!
+12
Zininzon
widko
Suus
Arwyn
Chocolate Cookie
Janelie
dolfijntje24
ixis
Oasis
Mida4you
Atelier Madame
Prosecco
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen maandag morgen!
Het is al 8 uur geweest en nog steeds geen goedemorgen topic, dus bij deze!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik heb nog heerlijk 2 dagen weekend en ik ga me zo even aankleden, dan naar de verfwinkel om behang te bestellen en daarna samen m'n m'n nichtje en een vriendinnetje schilderen in m'n huisje.
Fijne dag allemaal!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik heb nog heerlijk 2 dagen weekend en ik ga me zo even aankleden, dan naar de verfwinkel om behang te bestellen en daarna samen m'n m'n nichtje en een vriendinnetje schilderen in m'n huisje.
Fijne dag allemaal!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Goedemorgen maandag morgen!
goedemorgen! kon vanochtend mn bed echt niet uitkomen. Bluh ook geen zin in stage. Maar goed morgen terugkomdag op de uni en vrijdag een vrije dag dus lekker weekje
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goooodmorning,
Heb wel goed geslapen, maar viel veel later in slaap dan ik wilde en ben dus nog steeds niet uitgerust. Zit alweer een halfuurtje op werk en m'n systeem ligt plat. Vandaag tot 17:30 uur werken, boodschappen doen en vnvd hopelijk vroeg slapen en relaxen.
Heb wel goed geslapen, maar viel veel later in slaap dan ik wilde en ben dus nog steeds niet uitgerust. Zit alweer een halfuurtje op werk en m'n systeem ligt plat. Vandaag tot 17:30 uur werken, boodschappen doen en vnvd hopelijk vroeg slapen en relaxen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen. Ik heb net mijn dochtertje naar de kinderopvang gebracht en straks ga ik naar Zumba van 10.00-11.00 uur. Vanmiddag komt mijn zusje en ze laat een micro dermal zetten en ik ga ff mee. Daarna nog even de stad en ze blijft gezellig eten.
Fijne dag iedereen
Ik heb lekker geslapen. Ik heb net mijn dochtertje naar de kinderopvang gebracht en straks ga ik naar Zumba van 10.00-11.00 uur. Vanmiddag komt mijn zusje en ze laat een micro dermal zetten en ik ga ff mee. Daarna nog even de stad en ze blijft gezellig eten.
Fijne dag iedereen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag ga ik even het huis grondig poetsen, en huiswerk maken. Vanavond lekker voor de tv zitten en hopelijk mijn boek uitlezen.
Fijne dag!
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag ga ik even het huis grondig poetsen, en huiswerk maken. Vanavond lekker voor de tv zitten en hopelijk mijn boek uitlezen.
Fijne dag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
ik ga vandaag weer naar de uni om aan mijn master thesis te werken. En dan vanavond lekker voor de buis voor Grey's Anatomy!
Fijne dag iedereen!
ik ga vandaag weer naar de uni om aan mijn master thesis te werken. En dan vanavond lekker voor de buis voor Grey's Anatomy!
Fijne dag iedereen!
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Morning!
Hier wel lekker geslapen, vanmorgen lag ik ook nog wel lekker.
Net Lise naar school gebracht, drink nu nog een kop koffie en dan ga ik zo aan de poets, het is ook heel hard nodig, vuilniszak erbij om weer een hoop weg te gooien.
Lise blijft over vanmiddag dus dat scheelt me weer heen en weren.
Fijne dag all!
Hier wel lekker geslapen, vanmorgen lag ik ook nog wel lekker.
Net Lise naar school gebracht, drink nu nog een kop koffie en dan ga ik zo aan de poets, het is ook heel hard nodig, vuilniszak erbij om weer een hoop weg te gooien.
Lise blijft over vanmiddag dus dat scheelt me weer heen en weren.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ben wakker omdat vriendlief naar de dokter moest, en ik wilde weten hoe en wat. Vandaag rommelen, laatste dingen kopen, inpakken en de dingen die bij de dag voor de vakantie horen....
Fijne dag!
Fijne dag!
Gast- Gast
Ik heb zojuist een spaarrekening geopend, mn vriend en ik hebben gisteren besloten dat we volgend jaar voor ong 2 maanden naar australie willen. dus we gaan lekker sparen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goeiemorgen allemaal,
Geen vakantie meer, maar nog wel mijn vaste vrije dag vandaag. Ik ben van plan om nog een uurtje te fitnessen, even kijken wat het weer doet. Wordt het nog droog? Ik moet ook nog een treinabonnement halen en dan haal ik gelijk wat tijdschriften voor vandaag. Nog even rustig aan en dan deze week weer aan de slag!
Fijne dag allemaal!
Geen vakantie meer, maar nog wel mijn vaste vrije dag vandaag. Ik ben van plan om nog een uurtje te fitnessen, even kijken wat het weer doet. Wordt het nog droog? Ik moet ook nog een treinabonnement halen en dan haal ik gelijk wat tijdschriften voor vandaag. Nog even rustig aan en dan deze week weer aan de slag!
Fijne dag allemaal!
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen. Ik had mijn wekker gezet, omdat ik mij per se voor een bepaald vak in wilde schrijven en er waren maar beperkte plaatsen. Het is gelukt dus ik heb mijn wekker niet voor niks gezet . Verder ga ik zo lekker ontbijten, Komt een vrouw bij de dokter afkijken en hoop ik eindelijk de moed te vinden om mijn laatste opdracht van vandaag te maken.
Vanavond lekker sporten!
Fijne dag allemaal!
@ Mirjam, micro dermal, wat is dat?
Ik heb heerlijk geslapen. Ik had mijn wekker gezet, omdat ik mij per se voor een bepaald vak in wilde schrijven en er waren maar beperkte plaatsen. Het is gelukt dus ik heb mijn wekker niet voor niks gezet . Verder ga ik zo lekker ontbijten, Komt een vrouw bij de dokter afkijken en hoop ik eindelijk de moed te vinden om mijn laatste opdracht van vandaag te maken.
Vanavond lekker sporten!
Fijne dag allemaal!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Goeiemorgen!
Zometeen om 10 uur komt Jordana hier even gezellig doen en mij een peptalk geven.
Daarna heb ik in de middag een fotoshoot.
Fijne dag allemaal!
Zometeen om 10 uur komt Jordana hier even gezellig doen en mij een peptalk geven.
Daarna heb ik in de middag een fotoshoot.
Fijne dag allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen!
De maandag is toch wel mijn minst favoriete dag denk ik hoor.. Weekend weer voorbij en ik heb op maandag altijd een collega waar ik het gewoon echt niet mee kan vinden! Hoop dat ik vandaag weer een beetje bij haar uit de buurt kan blijven..
Zal vandaag wel rustig zijn met dit weer vrees ik!
Fijne dag allemaal!
De maandag is toch wel mijn minst favoriete dag denk ik hoor.. Weekend weer voorbij en ik heb op maandag altijd een collega waar ik het gewoon echt niet mee kan vinden! Hoop dat ik vandaag weer een beetje bij haar uit de buurt kan blijven..
Zal vandaag wel rustig zijn met dit weer vrees ik!
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Janelie schreef:Goedemorgen!
Vanavond lekker sporten!
Fijne dag allemaal!
Hey Janelie,
Dat is dit:
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen!
Dit wordt niet mijn beste dag ooit... Heb ruzie met mijn vriend, ben helemaal doorweekt op weg naar mijn werk, en ik ben gisteren vol in een punaise gaan staan, dus nu doet mijn voet pijn... Een voordeel: de week kan alleen nog maar beter worden
AM: wat een leuk vooruitzicht om voor te sparen!
Dit wordt niet mijn beste dag ooit... Heb ruzie met mijn vriend, ben helemaal doorweekt op weg naar mijn werk, en ik ben gisteren vol in een punaise gaan staan, dus nu doet mijn voet pijn... Een voordeel: de week kan alleen nog maar beter worden
AM: wat een leuk vooruitzicht om voor te sparen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goede morgen,
Ik ben vroeg opgestaan vandaag, heb al een uurtje gesport nu even een wasmachine aanzetten en stofzuigen.
Straks ga ik werken van half twaalf tot zes uur! Vanavond lekker niks doen.
Fijne dag iedereen!
Ik ben vroeg opgestaan vandaag, heb al een uurtje gesport nu even een wasmachine aanzetten en stofzuigen.
Straks ga ik werken van half twaalf tot zes uur! Vanavond lekker niks doen.
Fijne dag iedereen!
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Ik heb een heerlijk weekend gehad en wil nog even in die mood blijven.
Genoeg te doen vandaag, maar heb nog even geen zin!!! Gisteren de hele dag in de sauna gehangen, heerlijk!
De was draait al wel, maar het voornemen om naar de sportschool te gaan, heb ik laten varen.
Vanmiddag moet ik voor controle naar de tandarts en vanavond condoleance in de kerk van iemand die ik ken.
Fijne dag allemaal
Genoeg te doen vandaag, maar heb nog even geen zin!!! Gisteren de hele dag in de sauna gehangen, heerlijk!
De was draait al wel, maar het voornemen om naar de sportschool te gaan, heb ik laten varen.
Vanmiddag moet ik voor controle naar de tandarts en vanavond condoleance in de kerk van iemand die ik ken.
Fijne dag allemaal
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
goedemorgen ik heb net een sollicitatie weer de deur uitgedaan, ondertussen heb ik er al aardig wat lopen haha
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Janelie schreef:Goedemorgen!
Vanavond lekker sporten!
Fijne dag allemaal!
Hey Janelie,
Dat is dit:
Ik keek net nog eventjes in dit topic, scroll naar beneden en ik zie deze foto. 'Hey die is voor mij bedoeld!' Ik had echt alles verwacht van een micor dermal maar dit niet . Gaaf dat je mee bent geweest! Lijkt me een erg pijnlijke plek!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
vandaag weinig plannen, werken tot 18u en dan naar huis. Vanavond nog greys anatomy kijken maar voor de rest denk ik vrij weinig. Misschien dat ik de was is ga opvouwen ofzo. Het ligt nu verspreid over de hele waskamer
Gast- Gast
Goeiemorgen allemaal!
Heb vandaag maar eens even lekker uitgeslapen samen met mn kleine droppie!
Vandaag wat dingetjes in huis doen enz. en me geestelijk voorbereiden op morgen!
Mn 1e werkdagje! Erg spannend allemaal wel!
Fijne dag verder!
X
Heb vandaag maar eens even lekker uitgeslapen samen met mn kleine droppie!
Vandaag wat dingetjes in huis doen enz. en me geestelijk voorbereiden op morgen!
Mn 1e werkdagje! Erg spannend allemaal wel!
Fijne dag verder!
X
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Mijn weekje vakantie is weer voorbij, maar ik begin vandaag met een late dienst, dus ik kon wel even uitslapen. Denk dat ik zo nog even wat studieopdrachten ga uitzoeken, het is toch niet echt mooi weer om naar buiten te gaan..
Ik heb heerlijk geslapen. Mijn weekje vakantie is weer voorbij, maar ik begin vandaag met een late dienst, dus ik kon wel even uitslapen. Denk dat ik zo nog even wat studieopdrachten ga uitzoeken, het is toch niet echt mooi weer om naar buiten te gaan..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Ik ga even verder met de foto's die ik afgelopen weekend gemaakt heb.
Voordat ik ga werken even postzegels kopen, en dan werken van 15.00 tot 17.30
Vanavond GTST en moordvrouwen kijken!
Fijne dag allemaal.
Ik ga even verder met de foto's die ik afgelopen weekend gemaakt heb.
Voordat ik ga werken even postzegels kopen, en dan werken van 15.00 tot 17.30
Vanavond GTST en moordvrouwen kijken!
Fijne dag allemaal.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Vandaag werken aan mijn afstudeerportfolio en verder nog wat wasjes draaien en stofzuigen. Lekker op mijn gemakje!
Fijne dag allemaal!
Vandaag werken aan mijn afstudeerportfolio en verder nog wat wasjes draaien en stofzuigen. Lekker op mijn gemakje!
Fijne dag allemaal!
Jude- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Goedemorgen !!!!
Zo meteen om 1 uur ga ik mijn konijntje op halen. Ook even nog naar de bank. Daarna het grote bed van mijn zoon ophalen en bij thuiskomst in elkaar zetten.
Dan zoontje op halen en samen eten (pannekoeken vandaag )
Zoon in bad en dan weer naar bed en ik ga gestrekt op de bank !
Zo meteen om 1 uur ga ik mijn konijntje op halen. Ook even nog naar de bank. Daarna het grote bed van mijn zoon ophalen en bij thuiskomst in elkaar zetten.
Dan zoontje op halen en samen eten (pannekoeken vandaag )
Zoon in bad en dan weer naar bed en ik ga gestrekt op de bank !
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze maandag morgen.
» Goede morgen maandag!
» Zelf-in-te-vullen-wat-voor maandag morgen
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag
» Goede morgen maandag!
» Zelf-in-te-vullen-wat-voor maandag morgen
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag