Goede morgen maandag!
+11
Puk
dolfijntje24
Lotus
Oasis
Jordana
Tsjip
banjer49
Lejow
Roxi3
Ibbeltje
Arwyn
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede morgen maandag!
Zag dat het topic er nog niet was, dus bij deze!
Ik heb er niet zo'n zin in vandaag.. Het weekend had van mij nog wel een dagje langer mogen duren!
Gelukkig ben ik rond 1uur weer vrij, kijk er nu al naar uit
Fijne dag allemaal!
Ik heb er niet zo'n zin in vandaag.. Het weekend had van mij nog wel een dagje langer mogen duren!
Gelukkig ben ik rond 1uur weer vrij, kijk er nu al naar uit
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goede morgen maandag!
Goed geslapen hier, en moet zo werken.
Voel mij alleen kut omdat ik nu lees dat onze kat die we destijds naar een nieuw baasje hebben moeten doen overleden is door vergiftiging
Voel mij alleen kut omdat ik nu lees dat onze kat die we destijds naar een nieuw baasje hebben moeten doen overleden is door vergiftiging
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
Ik zit nog even te wachten, over 4 minuten ga ik naar de bus lopen. Vandaag sta ik voor mijn LIO klas dus dan is het vroege opstaan niet zo erg! Na schooltijd moet ik gaan leren want ik heb morgen een tentamen (hopelijk mijn laatste).
Fijne dag!
Ik zit nog even te wachten, over 4 minuten ga ik naar de bus lopen. Vandaag sta ik voor mijn LIO klas dus dan is het vroege opstaan niet zo erg! Na schooltijd moet ik gaan leren want ik heb morgen een tentamen (hopelijk mijn laatste).
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Oh dat is verdrietig Ibbeltje
Ik ga zo ook weer werken, waarschijnlijk weer Cito toetsen afnemen vandaag!
En als ik thuis kom hangt het wandplankje als het goed is aan de muur in de babykamer! Weeeeer een stapje dichterbij
Ik ga zo ook weer werken, waarschijnlijk weer Cito toetsen afnemen vandaag!
En als ik thuis kom hangt het wandplankje als het goed is aan de muur in de babykamer! Weeeeer een stapje dichterbij
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ben ook echt verdrietig nu Gewoon vergiftigd...welke idioot doet dat
Leuk dat de babykamer zo steeds verder af komt
Leuk dat de babykamer zo steeds verder af komt
goedenmorgen allemaal ik ga ook zo werken, en vandaag begint mijn nieuwe leven haha, ben begonnen met lijnen.
fijne dag allemaal met wat jullie gaan doen
fijne dag allemaal met wat jullie gaan doen
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Kort nachtje gehad en nu ook alweer klaarwakker... Straks met de hond van mijn ouders naar de dierenarts... Ze heeft waarschijnlijk een tumor in haar linkerpootje en vandaag worden er röntgenfoto's gemaakt om te kijken of de vermoedens van de dierenarts kloppen. En als ze kloppen moeten we van het ergste uitgaan. Oh en afscheid nemen wil ik echt nog niet!!! Bah wat een verdriet kun je toch om een dier hebben...
Ibbeltje: sterkte!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ibeeltje sterkte
Hier weer een rotnacht gehad, Ameetje is niet lekker.
Straks Lise naar school brengen en de oppas komt vandaag zodat ik spullen kan gaan inpakken en dingen uit kan gaan zoeken.
Fijne dag all!
Hier weer een rotnacht gehad, Ameetje is niet lekker.
Straks Lise naar school brengen en de oppas komt vandaag zodat ik spullen kan gaan inpakken en dingen uit kan gaan zoeken.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Dank jullie wel. Heb net telefoontje gehad en uitleg gehad. Fijn om haar gesproken te hebben. Ze hebben gedaan wat ze konden.
Sterkte Ibbeltje..
Ik ga zo naar de dokter. Heb denk ik weer voor een tweede keer keelontsteking. En daarna kruip ik nog even terug lekker mijn bed in.
Ik ga zo naar de dokter. Heb denk ik weer voor een tweede keer keelontsteking. En daarna kruip ik nog even terug lekker mijn bed in.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana beterschap! Keelontsteking is niet leuk
Dank je ook.
Dank je ook.
Ik heb net nog een glas stuk laten vallen, precies op een stapel glazen, dus ben net klaar met opruimen en met stofzuigen. Nou ja, scheelt weer 5 glazen inpakken :S
Gast- Gast
@Tsjip en Ibbeltje: Sterkte!
Goedemorgen,
Na amper vier uur slaap zit ik alweer achter de pc. Scriptiestress, tentamenstress.
Ben zo blij als het weekend is haha, dan kan ik weer even adem halen .
Iedereen werkse vandaag!
Goedemorgen,
Na amper vier uur slaap zit ik alweer achter de pc. Scriptiestress, tentamenstress.
Ben zo blij als het weekend is haha, dan kan ik weer even adem halen .
Iedereen werkse vandaag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
Ik ben net wakker en moet zeggen dat ik nog niet echt zin heb in deze dag. Maar als ik een tijdje uit bed ben, verandert dat misschien nog wel. Ik moet straks 2,5 uur werken. Daarna wat boodschappen doen en verder heb ik nog niet echt plannen. Moet maar een beetje rustig aan doen, denk ik.
Fijne dag allemaal!
Ik ben net wakker en moet zeggen dat ik nog niet echt zin heb in deze dag. Maar als ik een tijdje uit bed ben, verandert dat misschien nog wel. Ik moet straks 2,5 uur werken. Daarna wat boodschappen doen en verder heb ik nog niet echt plannen. Moet maar een beetje rustig aan doen, denk ik.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen. Ben vroeg wakker op mijn vrije dag, maar ik ga straks met mijn zusje naar Rotterdam. Daar hebben we een fotoshoot die we onlangs gewonnen hebben op vakantieveilingen. Ben erg benieuwd. Alleen beetje jammer dat je die foto's weer apart erbij moet kopen. Ik hoop dat je ze misschien nog mee krijgt op cd of iets dergelijks.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goedemorgen!
Ik hoef niet te werken vandaag, ik moet naar de tandarts om 9.45, een gaatje vullen, niks an! Verder ga ik wasmanden was wegwerken, lezen voor mijn studie en om 4 uur in de auto opweg naar mijn studie:-)
Best een relaxed dagje dus,op die tandarts na;-)
Ik hoef niet te werken vandaag, ik moet naar de tandarts om 9.45, een gaatje vullen, niks an! Verder ga ik wasmanden was wegwerken, lezen voor mijn studie en om 4 uur in de auto opweg naar mijn studie:-)
Best een relaxed dagje dus,op die tandarts na;-)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Goedemorgen!
Ik ben nu even thuis aan het werken en ga nog even naar de supermarkt. We hebben vandaag vergaderdag op het werk: van half 2 tot 8 uur vergaderen. Geen zin in.
Een fijne dag allemaal!
Ik ben nu even thuis aan het werken en ga nog even naar de supermarkt. We hebben vandaag vergaderdag op het werk: van half 2 tot 8 uur vergaderen. Geen zin in.
Een fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen!
Helaas, het weekend is alweer voorbij... Vandaag weer werken en voor vanavond heb ik nog niet echt plannen, lekker thuis
Fijne dag!
Helaas, het weekend is alweer voorbij... Vandaag weer werken en voor vanavond heb ik nog niet echt plannen, lekker thuis
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Tsjip schreef:Kort nachtje gehad en nu ook alweer klaarwakker... Straks met de hond van mijn ouders naar de dierenarts... Ze heeft waarschijnlijk een tumor in haar linkerpootje en vandaag worden er röntgenfoto's gemaakt om te kijken of de vermoedens van de dierenarts kloppen. En als ze kloppen moeten we van het ergste uitgaan. Oh en afscheid nemen wil ik echt nog niet!!! Bah wat een verdriet kun je toch om een dier hebben...
Hier goed nieuws! Op de röntgenfoto's was geen tumor te zien gelukkig!! Nu een week aan zware pijnstillers en dan moet het volgende week over zijn. Mijn vader en ik stonden echt met een mega-lach op ons gezicht naar de positieve uitslag te luisteren.
Fijne dag verder allemaal!
Tsjip- Prater
Tsjip schreef:Tsjip schreef:Kort nachtje gehad en nu ook alweer klaarwakker... Straks met de hond van mijn ouders naar de dierenarts... Ze heeft waarschijnlijk een tumor in haar linkerpootje en vandaag worden er röntgenfoto's gemaakt om te kijken of de vermoedens van de dierenarts kloppen. En als ze kloppen moeten we van het ergste uitgaan. Oh en afscheid nemen wil ik echt nog niet!!! Bah wat een verdriet kun je toch om een dier hebben...
Hier goed nieuws! Op de röntgenfoto's was geen tumor te zien gelukkig!! Nu een week aan zware pijnstillers en dan moet het volgende week over zijn. Mijn vader en ik stonden echt met een mega-lach op ons gezicht naar de positieve uitslag te luisteren.
Ow wat fijn Tsjip.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemiddag!
Vanochtend meteen slecht begonnen: had mailtje gehad dat mn portfolio om te gaan afstuderen (nog) niet goed is en dus nog geen groenlicht krijg om per 1/2 te gaan afstuderen (pabo). Na de eerste schrik ben ik vooral heel boos, ben nu onderweg naar school om te horen wat anders moet... Gesprek is in primcipe om 3 uur, hoop eerder. Vanavvond met een vriendin yoga'en.
Fijne dag!
Vanochtend meteen slecht begonnen: had mailtje gehad dat mn portfolio om te gaan afstuderen (nog) niet goed is en dus nog geen groenlicht krijg om per 1/2 te gaan afstuderen (pabo). Na de eerste schrik ben ik vooral heel boos, ben nu onderweg naar school om te horen wat anders moet... Gesprek is in primcipe om 3 uur, hoop eerder. Vanavvond met een vriendin yoga'en.
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
patjuhhh schreef:Tsjip schreef:Tsjip schreef:Kort nachtje gehad en nu ook alweer klaarwakker... Straks met de hond van mijn ouders naar de dierenarts... Ze heeft waarschijnlijk een tumor in haar linkerpootje en vandaag worden er röntgenfoto's gemaakt om te kijken of de vermoedens van de dierenarts kloppen. En als ze kloppen moeten we van het ergste uitgaan. Oh en afscheid nemen wil ik echt nog niet!!! Bah wat een verdriet kun je toch om een dier hebben...
Ow wat fijn Tsjip.
Ja echt wel!! Maar wat een verdriet kun je toch om 'n beestje hebben!
Tsjip- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Goede morgen deze morgen!!
» Goedemorgen maandag morgen!
» Goedemorgen deze maandag morgen.
» Zelf-in-te-vullen-wat-voor maandag morgen
» (goede) morgen
» Goedemorgen maandag morgen!
» Goedemorgen deze maandag morgen.