Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aangenomen maar altijd zo onzeker!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Aangenomen maar altijd zo onzeker! Empty Aangenomen maar altijd zo onzeker!

Bericht  Jilke zo 7 apr 2013 - 20:00

Jeeej!! Na mezelf rot solliciteren (oke oke, het duurde maar een dikke anderhalve maand) ben ik aangenomen bij een grote zorgorganisatie voor de opleiding Verzorgende IG. Ik ga deze in 1,5 jaar tijd doen, 32 uur stage/werken en 8 uur school. Daarnaast nog studie uren thuis.

Ik ben werkelijk waar zo blij dat ik wel kan huilen, geen onzekerheid meer, gewoon weer lekker aan de slag (ik ben echt zooo geen thuis zitter) en in de richting die ik graag op wil.

Maar nou komt het, zodra ik het woord 'ja' hoor krijg ik altijd last van stress. Kan ik het wel? Is het toch wel echt wat ik wil? Trek ik dat, zo'n werkweek/studie met mijn op dit moment slechte gezondheid? Ga ik niet gruwelijk hard falen of op mijn bek dalijk? Kom ik wel in een leuk team?

Vind dat altijd zo erg, omdat ik weet dat ik het kan, en als ik iets wil ga ik ervoor hoe dan ook, hoe hard ik er ook voor moet knokken. Maar altijd die eeuwige zenuwen maken het zo lastig. pale

Over 5 weken start ik, in week 20. Nog 5 weken er tegen aan hikken, het liefst was ik meteen vandaag begonnen Aangenomen maar altijd zo onzeker! 1578173417 Hoefde ik ook niet meer zo lang te zenuwen! Voor die tijd nog een gesprek over de voorwaarden wat betreft salaris. En nog een toets Nederlands. Niemand zakt ervoor schijnbaar, gewoon een formaliteit, maar zul je zien dat ik er straks voor zak.

Ik kan mezelf altijd zo gek maken... Aangenomen maar altijd zo onzeker! 281626781
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangenomen maar altijd zo onzeker! Empty Re: Aangenomen maar altijd zo onzeker!

Bericht  Jasmine zo 7 apr 2013 - 20:31

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Natuurlijk is een nieuwe baan altijd spannend. Ik denk dat iedereen die onzekerheden die jij noemt wel in zekere mate heeft. En natuurlijk kun je dit wel, als jij dit niet zou kunnen hadden ze je vast niet aangenomen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangenomen maar altijd zo onzeker! Empty Re: Aangenomen maar altijd zo onzeker!

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 2:36

Gefeliciteerd! En een beetje spanning voor de eerste werkdag hebben de meeste mensen wel last van. Je moet maar zo denken: je bent hier om te leren, ze verwachten echt niet dat je op dag 1 al alles kan (zou je die opleiding ook niet meer hoeven te doen). Misschien zou je om de spanning wat weg te halen je al in kunnen lezen in bijvoorbeeld je studieboeken? Heel globaal maar, dat je in ieder geval weet wat je kunt verwachten. En de overige weken genieten van het vrij zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aangenomen maar altijd zo onzeker! Empty Re: Aangenomen maar altijd zo onzeker!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum