Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mooie kans maar onzeker..

2 plaatsers

Ga naar beneden

Mooie kans maar onzeker.. Empty Mooie kans maar onzeker..

Bericht  SoGood wo 10 aug 2011 - 0:37

Op mijn werk krijg ik een hele mooie doorgroei kans. Super natuurlijk alleen hiervoor heb ik niet helemaal gestudeerd, mijn achtergrond kan ik wel enigzins gebruiken. Ik ben heel bang dat het toch niet helemaal voor me is weggelegd en dat ik het niet kan. Deze onzekerheid is niet nieuw en heeft me in het verleden vaker genekt. Ik wil hier perse iets moois van maken maar het is allemaal ontzettend onbekend en eng.

Voor wie is het herkenbaar en hoe ging/ga je ermee om?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie kans maar onzeker.. Empty Re: Mooie kans maar onzeker..

Bericht  Caro wo 10 aug 2011 - 1:47

Je zou die kans niet krijgen als ze zouden denken dat je het niet aankan. Vertrouw in dit geval dan maar op het oordeel van de mensen die jou die kans bieden en gewoon je best doen. Meer kan je niet doen.

Mocht je, in het uiterste geval, op je bek gaan: dan leer je er ook van. Maar ergens denk ik niet dat het zover komt.. :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie kans maar onzeker.. Empty Re: Mooie kans maar onzeker..

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 22:38

Wow, het klinkt heel veelbeloven Sogood. Kan je er iets meer over vertellen?smile Ik denk dat deze kans je nooit was geboden, als je werkgever geen vertrouwen in je had. Heb je last van faalangst?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie kans maar onzeker.. Empty Re: Mooie kans maar onzeker..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum