Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes

3 plaatsers

Ga naar beneden

van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes Empty van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes

Bericht  Juutjepetuutje zo 7 apr 2013 - 7:32

Op advies van het cb zijn we overgestapt van hypo allergeen voeding naar standaard voeding.
we zijn begonnen met 5 schepjes h.a. 1 schepje gewoon, toen 4 om 2 enz. en sinds vanmiddag krijgt hij helemaal standaard. het lijkt alleen wel of hij best wat kramp er van heeft. is dat normaal? (of is dat een hele domme vraag Wink) het is eigenlijk alleen vlak na de voeding. verder gaat het goed.
ik heb zelf allergieën. dus ik ging er eigenlijk van uit dat we 6 mnd h.a. zouden geven, maar volgens de arts hoeft dit dus helemaal niet. als ik ga zoeken op internet vind ik wel weer veel wisselende reacties. maar die arts zal er wel verstand van hebben neem ik aan?
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes Empty Re: van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes

Bericht  Printje zo 7 apr 2013 - 7:33

Wij hebben dit precies zo gedaan, van ha naar standaard. Hier geen verschil gemerkt maar ik geef haar nog wel steeds abc poeder en daardoor heeft ze nog geen krampjes gehad.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes Empty Re: van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes

Bericht  Juutjepetuutje zo 7 apr 2013 - 7:35

ja wij geven ook abc poeder..
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes Empty Re: van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes

Bericht  Printje zo 7 apr 2013 - 7:37

Mmm standaard is natuurlijk wel zwaarder, daarom stappen wij over. Ha was te licht voor haar. Wij zijn ook heel geleidelijk overgestapt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes Empty Re: van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes

Bericht  Juutjepetuutje zo 7 apr 2013 - 7:41

ja daarom zijn wij ook over gestapt, maar mocht hij wel iets van kma ofzo hebben dan merk je dat wel meteen toch? ik heb zelf dus veel allergieën en had ergens gelezen dat je niet perse zelf kma hoeft te hebben maar dat je kindje dat wel kan krijgen. (niet dat ik meteen denk dat hij dat heeft ofzo hoor Wink ) maar meer gewoon dat ik het raar vind dat zij zegt dat we over kunnen stappen en dat ik overal op internet lees beter van niet..
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes Empty Re: van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes

Bericht  Printje zo 7 apr 2013 - 7:44

Tegen mij is ook gezegd dat ha voeding niets toevoegd eigenlijk. Dat het geen garantie is dat je kindje geen allergie krijgt en dat het alleen maar goed is wanneer je kindje echt allergisch ofzo zou zijn. Zoiets was het..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes Empty Re: van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes

Bericht  Bluestar zo 7 apr 2013 - 8:01

Hier had een arts met 3 maanden ook gezegd dat we konden overstappen naar standaard voeding. Hij kreeg er erge krampen van, en wij zijn terug naar de oude voeding gegaan. Toen zei onze vaste arts dat overstappen beter is na 6 maanden, omdat dan de krampen minder zouden zijn.
Bij ons ging het niet om ha maar comfort voeding. Maar de arts zei dat dat met overstappen op met alle voedingen gold. Lastig vind ik dat, dat iedereen wat anders zegt.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes Empty Re: van h.a. overgestapt naar gewone voeding -> krampjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum