Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

+3
Fiwen
Parisienne
mauwmauw
7 plaatsers

Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  mauwmauw ma 10 sep 2012 - 8:40

V krijgt nog steeds nutrilon,Hij krijgt zijn melk in de vorm van pap.Nu heb ik al eens geprobeerd om zijn pap te maken van gewone melk,maar meneer eet het echt niet,hij proeft verschil.iemand tips hoe ik kan overgaan op gewone melk.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty Re: van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  Parisienne ma 10 sep 2012 - 8:41

Mengen? En het op die manier afbouwen, na een paar dagen weer een schepje minder, etc.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty Re: van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  Fiwen ma 10 sep 2012 - 8:43

Steeds een beetje meer gewone melk erbij? Ik weet niet hoeveel hij nog krijgt aan melk maar stel dat het 180+6 is. Dan eerste 150+5 maken en dat aanvullen tot 200cc met gewone melk en dan steeds meer poedermelk vervangen door gewone melk.

Hier drinkt J.uul trouwens ook nog peutermelk, ze lust echt geen gewone melk. We krijgen het er niet in, zelfs niet met mengen. Ik laat het maar zo, ze krijgt nog maar 250 a 300 cc dus vind het ook niet zo'n probleem.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty Re: van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  mauwmauw ma 10 sep 2012 - 8:46

Hij krijgt nog 2x 180+6 als pap,de laatste tijd gaat hij als lunch steeds vaker brood eten(gelukkig)dus moet hem binnenkort denk ook wel melk weer laten drinken.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty Re: van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  Tania ma 10 sep 2012 - 8:49

mauwmauw schreef:Hij krijgt nog 2x 180+6 als pap,de laatste tijd gaat hij als lunch steeds vaker brood eten(gelukkig)dus moet hem binnenkort denk ook wel melk weer laten drinken.

Mijn zoontje drinkt nooit melk. Hij krijgt bij zijn brood een beker zin drinkyoghurt en 'savonds een toetje (maar die eet hij sinds een week bijna niet meer). Dan krijgt hij echt genoeg melkproducten binnen.
Hij krijgt ook wel is pap maar niet elke dag.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty Re: van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  Thunder ma 10 sep 2012 - 8:51

Mijn kinderen drinken ook geen gewone melk. Zij drinken graag karnemelk met een scheutje Karvan Cevitam.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty Re: van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  Printje ma 10 sep 2012 - 9:07

Ik heb nooit dreumesmelk gegeven maar hier ook alleen maar melk wanneer ik er pap van maak, anders lust hij het niet. Melk met een smaakje lust meneer dan weer wel.....zelfs als ik het meng met gewone melk maar alleen maar gewone melk drinkt meneer dus niet..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty Re: van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 9:21

In het begin was dat hier ook moeilijk.
Ik ben het toen ook gaan mengen.

Nu is de melk niet aan te slepen. Maar dat heeft ze niet van een vreemde van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty Re: van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  mauwmauw ma 10 sep 2012 - 9:22

oke bedankt!ik zal eens gaan proberen met mengen.Vandaag een nieuw blik gekocht,hoop dat het de laatste is.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty Re: van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  woezel di 11 sep 2012 - 1:28

Hier 1 die geen melk lust. Hij heeft tot 1,5 opvolgmelk gekregen en daarna kreeg hij thee bij het brood. Hij krijgt savonds yohurt/vla bij het eten en soms smorgens een bordje brinta met melk.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

van dreumesmelk naar gewone melk,hoe? Empty Re: van dreumesmelk naar gewone melk,hoe?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum