Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net de politie gebeld...

+7
TGR
ExpressoB
RYW
Monte
Plien84
Zora
Jerry
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Net de politie gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Net de politie gebeld...

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 9:26

Jeetje best heftig Jelin! Wel fijn dat de beveiliging je thuis 'bracht'.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Net de politie gebeld... - Pagina 2 Empty Re: Net de politie gebeld...

Bericht  Jelin di 22 feb 2011 - 11:39

Winegum schreef:He Jelin, wat ontzettend beangstigend! Kan me voorstellen dat je het eng vindt om morgen te werken. Zijn er wel extra maatregelen ofzo genomen voor deze week? Voor jullie eigen gemoedsrust? Ik zou ook erg bang zijn in jouw geval!

Ik heb een week of 3 de politie gebeld (het 0900 nr, niet 112). Ik werk in een supermarkt, en toen ik daar 's avonds na sluitingstijd wegging ging tegen onze winkel een soort alarm af. Dat vond ik al raar, maar ik kon niks zien en wist ook niet wat er aan de hand was. Ik fietste naar huis en toen kwam ik langs een andere groot complex, waar ook een soort alarm afging Toen heb ik wel even de politie gemeld om het in ieder geval te melden. De gebouwen lagen niet echt heel dicht bij elkaar in de buurt, en ik hoor zoiets nooit! Geen idee wat daarmee is gebeurd, maar ze zouden er wel even gaan kijken, dat vond ik fijn.

Ik heb nog niet gewerkt sinds zondag. Morgen wordt het weer mijn eerste werkdag. Ik ben toevallig vandaag bij mijn werkgever geweest en het voorval is wel besproken onderling. Of er acties zijn ondernomen, weet ik niet. Ik hoop dat de eigenaar van de zaak morgen aanwezig zal zijn zodat ik het voorval nog even met hem kan bespreken en dat er maatregelen genomen gaan worden.

Dit voorval kan ook gegaan zijn om te posten wat ons bedrijf na sluitingstijd doet en dat ze alsnog terug gaan komen. Maar daar denk ik liever niet aan.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: