Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer een iphonevraag

4 plaatsers

Ga naar beneden

Weer een iphonevraag Empty Weer een iphonevraag

Bericht  Elliot vr 5 apr 2013 - 8:14

Sorry, ik hou normaal niet van dit soort topics maar ik kom er nu echt even niet uit met google.

Mijn iPhone werkt niet naar behoren; ik kan geen gebruik maken van mobiel internet. Ik dacht eerst dat het aan T-Mobile lag, maar toen ik mijn simkaart in een andere iPhone probeerde werkte het wel. Ik wil nu dus mijn software herstellen. De enige manier waarop dit kan, is om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Ik heb dus vanmiddag al een back up gemaakt van alle foto's etc. Als ik via iTunes op herstellen klik, krijg ik nu de melding dat via deze handeling alle aangekochte apps gewist worden, en dat ik die later opnieuw moet kopen. Dit is toch gek? Staan die apps niet in mijn back up dan? Ik heb best veel betaalde apps op mijn telefoon staan, en heb echt geen zin om die allemaal opnieuw te kopen. Iemand een idee of dit echt zo is, of dat ik die apps gewoon terug krijg?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer een iphonevraag Empty Re: Weer een iphonevraag

Bericht  silly-one vr 5 apr 2013 - 8:22

Nooit een cloud aangemaakt? In heb al mijn. Apps daar op staan. Hierdoor kan ik alles van mijn iPhone en iPad gebruiken. Misschien kan je dat alsnog doen en daar alles op zetten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stitch vr 5 apr 2013 - 9:09

In principe staan al je apps op naam van je apple-id. Daar waar je dus ook de apps mee gekocht hebt. Dus het kan wel zijn dat je de apps misschien opnieuw zou moeten downloaden, maar je hoeft ze niet meer opnieuw te kopen. Heb je je iphone gesynchroniseert met je itunes? Want daar staan dan al je apps ook in, en als je dan je telefoon leeggooid, kan je ze er via i-tunes toch gewoon weer opzetten? Het is namelijk ook niet zo dat als je een nieuwe iphone koopt, je dan al je apps opnieuw moet downloaden. Vind de melding die je hebt gekregen dus ook wel raar, dan spreekt apple zichzelf namelijk behoorlijk tegen!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 10:12

Stitch schreef:In principe staan al je apps op naam van je apple-id. Daar waar je dus ook de apps mee gekocht hebt. Dus het kan wel zijn dat je de apps misschien opnieuw zou moeten downloaden, maar je hoeft ze niet meer opnieuw te kopen. Heb je je iphone gesynchroniseert met je itunes? Want daar staan dan al je apps ook in, en als je dan je telefoon leeggooid, kan je ze er via i-tunes toch gewoon weer opzetten? Het is namelijk ook niet zo dat als je een nieuwe iphone koopt, je dan al je apps opnieuw moet downloaden. Vind de melding die je hebt gekregen dus ook wel raar, dan spreekt apple zichzelf namelijk behoorlijk tegen!

Dat dus.. Ik kan dus ook mijn apps downloaden voor gratiesch op mijn ipad die ik al vanaf mijn iphone heb gedownload.

Gast
Gast

Bericht  Pineco vr 5 apr 2013 - 10:18

Mijn man heeft exact hetzelfde probleem, al sinds hij zijn iPhone heeft. Zelfs als op het display staat dat hij 3G zou ontvangen, kan hij geen pagina openen. Internet werkt alleen via een wifi-verbinding. Volgens T-mobile kan het ook om een storing van de sim gaan (we hebben niet kunnen testen of hij in een andere iPhone wel werkt). Hij zou deze week in ieder geval een nieuwe sim-kaart toegestuurd krijgen. Maar als dat niet helpt, zal hij dus ook de software moeten herstellen...
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Elliot vr 5 apr 2013 - 19:57

Het is mij gelukt!
Alle apps kon ik inderdaad via itunes weer terugzetten.

Pineco, ik heb ook T-mobile en die nieuwe simkaart heeft mij niet geholpen. Uiteindelijk heb ik het zelf opgelost door via instellingen - algemeen mijn profiel te wissen (staat helemaal onderaan) en toen mijn netwerkinstellingen te herstellen. Toen ik daarna mijn telefoon opnieuw uit en aan zette werkte het weer. Google anders even op APN profiel - iphone!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Elliot vr 5 apr 2013 - 19:58

Software herstellen heeft bij mij overigens ook niet geholpen, dus ik zou eerst dat APN profiel proberen te resetten, en als dat niet werkt pas je software herstellen, anders doe je dat misschien voor niets!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Pineco vr 5 apr 2013 - 20:17

Bedankt voor de tip Elliot, ik ga het doorgeven aan mijn man. Want dit is echt zwaar irritant Mad Eerst dachten we nog dat het aan de dekking van T-mobile lag, maar dat is het volgens mij niet.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud