uitslapen
+8
Twellie
Snoes
Limburg85
Sun88
Ella
Theeleut
Jezzie
Eva1985
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: uitslapen
Mijn dochter slaapt ook zo. Word 8 uur wakker of later en is om 10 uur meestal ook al weer moe.heerlijk toch als ze het zo goed doet zou ik het laten. Kijk het gewoon even aan.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@Snoes: wat een kleintje nog! Dan zou ik inderdaad ook nog even wachten tot de 4 flessen. Zag op het pak dat ze eigenlijk pas vanaf 6 kilo 4 flessen mogen.. naja daar zit mijn dochter bijna.. die paar ons geloof ik dan wel
@Pien: okee, ja mijn dochter is nu dan 3,5 maand. Geen idee of ze het elke dag om 4 flessen vol gaat houden hoor, maar dat zien we wel.
@Puggle: Ja zeker heerlijk hoor:) Ik klaag ook zeker niet haha. Meestal is mijn dochter 's middags wel veel wakker. Vooral tussen 16.00 en 20.00. Lekker handig tijdens etenstijd;)
@Pien: okee, ja mijn dochter is nu dan 3,5 maand. Geen idee of ze het elke dag om 4 flessen vol gaat houden hoor, maar dat zien we wel.
@Puggle: Ja zeker heerlijk hoor:) Ik klaag ook zeker niet haha. Meestal is mijn dochter 's middags wel veel wakker. Vooral tussen 16.00 en 20.00. Lekker handig tijdens etenstijd;)
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Ik zou ook niet op de gram kijken of ze wel 6 kg weegt hoor. Ze geeft aan genoeg te hebben aan 4 flessen, dus dan zou ik ook gewoon naar haar 'luisteren'. Ja, mijn zoontje is inderdaad een kleintje, daarom dat ik nog maar even wacht met hem niet meer wakker maken voor zijn laatste fles, hij heeft namelijk nog heel wat in te halen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: