Uitslapen?
+21
sanne-84
Tinus
Frappuccino
Susan
Jezzie
Annemoontje
Suus
Lady Starstruck
Arwyn
Bazinga
girli
Blond
Marin
Eris
silly-one
Esperanza
Rush
Printje
Caramba
Jeanette
SleepingBeauty
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Uitslapen?
Heb nu vakantie en ik ben elke dag om 0600 wakker, soms nog eerder. Ik krijg het ritme er gewoon niet in. Kan ook niet in mijn bed blijven liggen. Het nadeel wat ik dan heb is dat ik om 2200 uur te moe ben om wakker te blijven. Stiekem vind ik het ook zonde vooral nu met het mooie weer, maar op een regendag zou het geen kwaad kunnen.
Kan jij goed uitslapen op een vrije dag of in de vakantie?
Kan jij goed uitslapen op een vrije dag of in de vakantie?
Gast- Gast
Re: Uitslapen?
Ik heb ook moeite met uitslapen in het weekend, in die zin dat doordeweeks om 6:15 uur de wekker gaat en dat ik in het weekend steevast om 7 uur wakker ben.
Maar hoezo zonde van het mooie weer? Ik vind het heerlijk om 's ochtends in het waterige zonnetje een ochtendwandeling te maken of lekker even op de fiets te stappen. Het is dan nog niet te warm, je hoort overal de vogeltjes, heerlijk!
Maar hoezo zonde van het mooie weer? Ik vind het heerlijk om 's ochtends in het waterige zonnetje een ochtendwandeling te maken of lekker even op de fiets te stappen. Het is dan nog niet te warm, je hoort overal de vogeltjes, heerlijk!
Gast- Gast
IK ben ook vroeg wakker vandaag na een late dienst.
MIjn man moest werken dus ben er om half 7 met hem uit gegaan wat eten, wat toch wakker.
En we zien elkaar deze dagen zo weinig. Maar eigenlijk vind ik het wel lekker. Ga zo hardlopen om half 9, lekker voor de warmte!
Meestal kan ik wel goed uitslapen, alleen vind ik het zonde van mijn dag om tot 11.00 u op bed te liggen, dus zet vaak de wekken om 9.00 u
MIjn man moest werken dus ben er om half 7 met hem uit gegaan wat eten, wat toch wakker.
En we zien elkaar deze dagen zo weinig. Maar eigenlijk vind ik het wel lekker. Ga zo hardlopen om half 9, lekker voor de warmte!
Meestal kan ik wel goed uitslapen, alleen vind ik het zonde van mijn dag om tot 11.00 u op bed te liggen, dus zet vaak de wekken om 9.00 u
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik probeer uit te slapen, maar het lukt niet Daarom ga ik er maar uit. Doelloos op bed blijven liggen is ook zo saai haha
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet er eerst altijd wel even in komen. In het weekend ben ik op zaterdagochtend altijd vroeg wakker (rond 7 uur, de tijd dat ik doordeweek ook moet opstaan) maar op zondag lukt het uitslapen altijd al veel beter.
Gast- Gast
Gister had ik vrij en heb echt uitgeslapen. Werd half 11 wakker en eerlijk gezehd is mij dat te laat! Wanneer ik vrij ben, zoals nu, sta ik het liefst toch om half 9 op. Tijdens onze vakantie heb ik niet uitgeslapen. We zaten in Frankrijk en 's ochtends (rond 8 uur) brande ik de tent uit. Mijn vriend bleef wel gewoon liggen en in de vakantie vind ik het gewoon jammer om uit te slapen, vooral als je ergens anders bent. Als je plannen hebt en je bent laat van bed af, dan heb je alleen nog iets aan de middag en avond, ook nog een hele dag, maar in een ander land of waar dan ook, vooral tijdens vakantie, pak ik het liefst de hele dag mee, vanaf zo vroeg mogelijk!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb een zoontje van 2,5 jaar.......
nooit uitslapen dus, of hij moet uit logeren zijn.
nooit uitslapen dus, of hij moet uit logeren zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Soms wel, dan is het zomaar half 12. Op andere dagen ben ik 8 uur al op, omdat ik dan niet meer kan slapen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik kan ook niet zo goed uitslapen als ik vrij ben. Het verschilt bij mij een beetje maar de afgelopen weken moest ik rond half 6, 6 uur op en ging dus ook rond 22:00 uur naar bed. Op vrijdagavond kak ik dan echt in, ga ik wel wat later naar bed dan normaal, maar ben ik rond 7 uur echt wel weer wakker. Het ligt er bij mij ook een beetje aan hoe laat ik naar bed ga. Als ik in het weekend rond 12en naar bed ga, dan word ik de volgende dag rond 8 uur wakker en dat is prima. Helaas werkt dat niet als ik heel veel later ga, dan krijg ik echt te weinig slaap.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik begin nu een beetje te kunnen uitslapen. Vorige week een hele week gebroken nachten gehad en korte nachten vanwege de 4daagse feesten. Gisteren ben ik voor het eerst voor 12 uur naar bed gegaan en ik werd om half 9 wakker. Dat is voor mij echt uitslapen.
De eerste weken van de vakantie was ik gewoon om 7-8 uur maximaal wakker.
De eerste weken van de vakantie was ik gewoon om 7-8 uur maximaal wakker.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik kan heel goed uitslapen op regenachtige en koude dagen. Op dagen zoals dit, als het zonnig en warm is dan word ik juist vroeg wakker en wil ik vol van de dag genieten.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Doordeweeks sta ik tussen 8 en 9 op, en in het weekend tussen 9 en 10. Zoveel verschil zit er dus niet in, meestal is het net ook dat uurtje wat ik later naar bed ga.
Ik zou toch proberen als je echt wilt uitslapen in je vakantie, ook wat later 's avonds naar bed te gaan.
Ik zou toch proberen als je echt wilt uitslapen in je vakantie, ook wat later 's avonds naar bed te gaan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik kan niet uitslapen. Sta op werkdagen altijd om 7.15 uur op, en wordt standaard rond 6.30 wakker. In het weekend ook, tenzij ik de avond ervoor het heel laat heb gemaakt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik sta normaal tussen 07.00 en 08.00 op. Bij uitslapen word ik om 09.00 uur wakker. Ik vind het wel lekker om dan net even wat langer te slapen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Laatste weken; JA!!Echt niet te geloven, slaap soms 12, 13 uur per nacht.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik werk veel 's avonds dus uitslapen is ook geen enkel probleem. Al telt dat niet helemaal mee, het is echt mijn ritme geworden om 's avonds lang door te gaan en 's ochtends langer te liggen.
Gast- Gast
Ik kan niet uitslapen. Als ik een dag vrij ben, probeer ik te blijven liggen, maar het lukt me gewoon niet.
Gast- Gast
Ik ben meestal rond 7uur wel wakker, omdat vriend er dan uit gaat of weg gaat. Als ik heel moe ben, kan ik dan nog wel eens verder slapen, maar het gebeurd ook vaak genoeg dat ik dan wakker ben. Meestal blijf ik nog even lekker liggen, zet op een gegeven moment de radio, ga op mijn telefoon vast even mijn mail bekijken, dat soort dingetjes.
Echt in een keer tot weet ik het hoe laat slapen heb ik eigenlijk nooit echt gekund.
Echt in een keer tot weet ik het hoe laat slapen heb ik eigenlijk nooit echt gekund.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Dat wisselt er zijn dagen dat ik heel goed kan uitslapen, maar er zijn ook dagen dat ik vrij ben en dat ik om 7:00 uur al wakker lig. Vanmorgen kon ik ook niet uitslapen maar dat had een andere reden, ze waren hier al vroeg aan het timmeren in de flat
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Bij mij is uitslapen tot een uur of 9, dat lukt me ook makkelijk als ik vrij ben. Afgelopen weekend was ik pas om half 7 's ochtends thuis, toen heb ik wel geslapen tot 11 uur, langer lukte me echt niet
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik kan niet uitslapen, het lukt me gewoon echt niet. Heel soms dat ik in het weekend net wat langer slaap dan dat de wekker gaat doordweeks, maar echt uitslapen lukt me nooit. Ook als ik dan in het weekend later ga slapen, ben ik toch net zo vroeg weer wakker. Vind het nu ook niet meer erg, heb ik tenminste wat aan mijn weekend denk ik dan maar.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik heb nu verlof, maar ben standaard elke ochtend rond 8.00 wakker.
Terwijl ik altijd heel goed kon uitslapen!
Terwijl ik altijd heel goed kon uitslapen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ja hoor, heerlijk, ik kan er echt van genieten als ik mag uitslapen.
Toen ik nog geen kinderen had was ik echt een nachtmens, dan lag ik als ik de volgende dag niet hoefde te werken of naar school moest echt diep in de nacht pas in bed en sliep dan ook vrij lang uit.
Toen ik nog geen kinderen had was ik echt een nachtmens, dan lag ik als ik de volgende dag niet hoefde te werken of naar school moest echt diep in de nacht pas in bed en sliep dan ook vrij lang uit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik red het rustig tot een uur of 10 's ochtends in m'n bed, maar ga er tussen 8 en 9 uit nu ik vakantie heb. Vind het anders zo zonde van m'n dag. 's Avonds ben ik gek genoeg (ben normaal gesproken een avondmens) snel moe, dus ga er ook op tijd in op het moment. Dat zal in de loop van deze week wel anders worden als ik een beetje bijgekomen ben.
Gast- Gast
Nee, ik kan het heel erg slecht. Tot grote vreugde van mijn vriend overigens want ik sta wel op op zondagochtend als zijn dochter naast het bed staat te stuiteren haha .
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: