Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?

+29
Juliette
Blond
Siamsa
Sam
Caramba
Minx
Fortissimo
Lady Starstruck
Jeanette
June
Snirp
Ibbeltje
Kowalski
Ragazza
M@niek
banjer49
Bosjesvrouw
L!ND@
MissD
Linnie1985
Taeda
silly-one
Japie
Roodkapje
Aagje!
Steep
RioolSpook
Parisienne
Marin
33 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?

Bericht  June do 4 apr 2013 - 21:13

Als het is om inspiratie op te doen voor dagjes weg. Hier is nog een topic waar veel mensen dit soort informatie neer hadden gezet: https://yescafe.actieforum.com/t21906-jouw-woonplaats?highlight=jouw+woonplaats
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen?

Bericht  Jeanette do 4 apr 2013 - 21:20

We hebben een kevermuseum. afro Verder komen hier alleen mensen voor de natuur.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady Starstruck do 4 apr 2013 - 23:39

Hier moet ik even over na denken. Hotel de Wereld zit hier. Daar is de vrede getekend in WOII weet alleen niet of je dat kan bezoeken of iets dergelijks. Winkelen vind ik niet leuk in mijn woonplaats want het is een kleine winkelstraat. Ik zou vooral 5 mei aanraden dan is het hier natuurlijk groot feest. Ook de Rijn is leuk om te wandelen. Voor de agrarische liefhebster is de landbouw universiteit misschien ook wel interessant. En nu weet iedereen (voor diegene die het nog niet wisten). waar ik woon Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Fortissimo do 4 apr 2013 - 23:43

Winkelen, Martini toren beklimmen, Hoornsemeer als het mooi weer is, fietsen door de stad.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Minx do 4 apr 2013 - 23:47

L!ND@ schreef:De Peperbus beklimmen, een stadswandeling maken, met de waterfiets een rondje over de gracht, eten bij de Librije, Stedelijk museum, de Fundatie, Sinterklaasmuseum, Z.wolse balletjes kopen.

Nou ja dit dus.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caramba vr 5 apr 2013 - 0:05

In mei opening watersport seizoen. Hele dag markt, muziek op het eind van de dag! terrasje pakken en rosé drinken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Sam vr 5 apr 2013 - 0:07

Zwemmen, boswandeling, bowlen, terras zitten, ijsje eten.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Siamsa vr 5 apr 2013 - 0:48

In mijn woonplaats zelf: Naar het Dolfinarium, Zwaluwhoeve (Sauna, Beauty & Relax Resort), fietsen over de hei en/of mooie bossen (inclusief zandverstuiving), surfles nemen (als het mooi en warm weer is), lekker relaxen aan het strand, bioscoopje pakken, bowlen, de gezellige binnenstad bezoeken (leuke winkeltjes, gezellige terrasjes en lekkere restaurants), stadswandeling maken, bootje huren in de haven (in binnenstad) en het meer op gaan, zwemmen in het zwembad, Stadsmuseum, Grote kerk bezoeken, creatieve workshop volgen in de gezellige kelder van een super schattig oud pandje in de binnenstad, molen bezoeken. Je hoeft je hier in ieder geval niet te vervelen!

Klein eindje rijden vanaf mijn woonplaats: Bataviawerf en Bataviastad, Walibi.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Blond vr 5 apr 2013 - 3:03

Ik woon hier nog niet zolang, eigenlijk heb ik geen idee. We kunnen als het mooi weer is wel lekker op het terras gaan zitten en daarna uit eten bij Tapasia I love you, lekkerste sushi/Aziatische tapas die ik heb geproefd!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Juliette vr 5 apr 2013 - 3:27

RioolSpook schreef:Euhm. De molens van Kinderdijk bezoeken. Maar dat is eigenlijk niet eens mijn eigen woonplaats. Maar ligt wel op loopafstand van mijn woning.
Verder is er bij ons in het dorp weinig te beleven.
Dan wonen wij niet zo ver bij elkaar vandaan smile
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  Shisha vr 5 apr 2013 - 3:50

Ik woon in Arnhem dus er is hier genoeg te doen! Een dagje dierentuin of naar het openluchtmuseum. Bowlen en steengrillen. Winkelen. Stappen op de korenmarkt. Met mooi weer op het terras aan de rijnkade/korenmakrt. Uit eten. Met mooi weer zwemmen bij de rijkerswoerdse plassen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  M_as vr 5 apr 2013 - 22:25

Ik woon in Doetinchem. Dus ehh bij mooi weer kanovaren op de oude ijssel, waterskiën bij Stroombroek (recreatieplas). Stadsmuseum bezoeken. Iets buiten Doetinchem staat Kasteel Slangenburgh, verder kun je mooi wandelen in de Kruisbergse bossen. Terrassen, stappen en shoppen in het centrum. En dat is het wel geloof ik, haha plaats is niet zo heel groot.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Burn vr 5 apr 2013 - 23:06

In mijn woonplaats is verrekte weinig te doen.. Er ligt hier allen een zwemplas, dat is welk voor een middagje leuk (met mij erbij natuurlijk!) Maar verder..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Silver vr 5 apr 2013 - 23:06

Dagje/middag/ochtend naar het bussenmuseum. Dagje uit in jouw woonplaats, wat te doen? - Pagina 2 394967 Verder is hier niets.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: