Vraag storchenwiege babycarrier
+4
L!ND@
maiadebij
Sanne
Linda
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraag storchenwiege babycarrier
Ik wilde deze vraag in het draagdoekentopic stellen, maar die kan ik even niet vinden. Dus dan maar zo.
Ik heb de storchenwiege babycarrier en zoon daar gister voor het eerst in gehad. Hij vond het echt heerlijk! Alleen vraag ik me af of z'n beentjes en voetjes wel goed zaten. Ik had z'n beentjes om mijn middel heen gedaan. Dat deed ik bij dochter ook in de beco, maar zij was toen een heel stuk ouder. Ik weet niet of het bij een pasgeborene kwaad kan.
Deze week gaan we voor het eerst naar buiten. Wat kan ik hem dan het beste aan trekken? Zal ik dan een sjaal om m'n middel doen om z'n voetjes te bedekken?
Ik heb de storchenwiege babycarrier en zoon daar gister voor het eerst in gehad. Hij vond het echt heerlijk! Alleen vraag ik me af of z'n beentjes en voetjes wel goed zaten. Ik had z'n beentjes om mijn middel heen gedaan. Dat deed ik bij dochter ook in de beco, maar zij was toen een heel stuk ouder. Ik weet niet of het bij een pasgeborene kwaad kan.
Deze week gaan we voor het eerst naar buiten. Wat kan ik hem dan het beste aan trekken? Zal ik dan een sjaal om m'n middel doen om z'n voetjes te bedekken?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Vraag storchenwiege babycarrier
Ik geloof dat je pasgeboren baby's in de kikkerhouding in doek of drager moet doen.
Ik frummelde de beentjes altijd een beetje bij elkaar en dan in de Bondolino of in de doek. Dan zakte dochter vanzelf in de kikkerhouding.
En als je de beentjes er wel buiten doet, zou je ook een extra broekje kunnen doen. Dat is misschien makkelijker dan een sjaal. Mijn dochter krijgt altijd een maillot onder een soepel broekje, zodat haar beentjes warm blijven als het erg koud is.
Ik frummelde de beentjes altijd een beetje bij elkaar en dan in de Bondolino of in de doek. Dan zakte dochter vanzelf in de kikkerhouding.
En als je de beentjes er wel buiten doet, zou je ook een extra broekje kunnen doen. Dat is misschien makkelijker dan een sjaal. Mijn dochter krijgt altijd een maillot onder een soepel broekje, zodat haar beentjes warm blijven als het erg koud is.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat je het aanvoelt als je zijn houding forceert. Een vriendin van mij draagt hij dochter ook in deze drager en droeg meteen meteen voetjes uit de drager (dochter is wel met 4,5 kg geboren dus een flinke meid en de drager had ze pas vanaf een week of 3/4 denk ik). Zij draagt zelf een lange jas die ze tot onder de billen van haar dochter dichtritst zodat haar beentjes onder mama's jas zitten. Anders misschien een maillot onder zijn broek of warme (knie-)sokjes aan.
Ik heb J trouwens wel de eerste tijd met haar beentjes in de bondolino gedragen, maar het zitvlak van de storchenwiege is weer wat smaller te verstellen natuurlijk.
Ik heb J trouwens wel de eerste tijd met haar beentjes in de bondolino gedragen, maar het zitvlak van de storchenwiege is weer wat smaller te verstellen natuurlijk.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
wat lekker trouwens dat je alweer zo snel fit bent om hem te dragen! Gaat dus allemaal goed met jullie?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
+1Sanne schreef:Ik geloof dat je pasgeboren baby's in de kikkerhouding in doek of drager moet doen.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Beentjes buiten de doek/ drager mag vanaf de geboorte, zolang t zitvlak maar van knieholte tot knieholte gaat en niet verder. Ook moet je het niet forceren als je baby er nog niet aan toe zou zijn, dan is de kikkerhouding beter.
Wij hebben van die babylegs, zijn ideaal!
Wij hebben van die babylegs, zijn ideaal!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
En zolang de knietjes boven navelhoogte uitkomen. Mijn baby's konden in het begin echter nog niet zo ver de beentjes spreiden, deze moeten immers langs mijn buikbreedte gespreid zijn.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Het is al genoemd, maar tegen koude beentjes hier ook babylegs gebruikt toen. Heel handig!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik denk dat als je niet het gevoel had iets te forceren en je kindje het fijn vond, je niet veel verkeerd hebt gedaan. Verder heb ik geen ervaring met deze drager.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Amazones smart carrier of storchenwiege
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Vraag over KDV
» Vraag
» Vraag over BNN.
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» Vraag over KDV