Vriendinnengedoe
+19
Aletta
Bazinga
Kiekeboe
Coco
Bliss
Carra
Elliot
Tabbert
SoGood
Arwyn
Kaboutertje
Gympie
Lady4
Esperanza
Burn
Poubelle
Sushi
Sneeuwvlok
May
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vriendinnengedoe
Jeetje wat een rotstreek zeg, zeg dan in ieder geval hallo
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Die laat zich wel heel erg kennen. Niet leuk Bliss!
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Bliss schreef:Aletta, hoe is t nu met jouw 'vriendin'?
Ik kwam die van mij zondag tegen op de Zwarte Cross, ze zag me en keek duidelijk ineens strak de andere kant op, zonder ook maar iets te zeggen. Pff, vond t echt stom. Flikker dan ook maar op! Heb haar nu ook uit mn FB gegooid. Nu al twee nachten over haar gedroomd, terwijl ik er overdag weinig tot niet mee bezig ben.
Jemig, wat kinderachtig. Onbewust zal het toch wel wat met je doen, dat je erover droomt. Zal vanzelf wel weer over gaan.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Bliss schreef:Aletta, hoe is t nu met jouw 'vriendin'?
Ik kwam die van mij zondag tegen op de Zwarte Cross, ze zag me en keek duidelijk ineens strak de andere kant op, zonder ook maar iets te zeggen. Pff, vond t echt stom. Flikker dan ook maar op! Heb haar nu ook uit mn FB gegooid. Nu al twee nachten over haar gedroomd, terwijl ik er overdag weinig tot niet mee bezig ben.
Wat stom van haar, maar het is dan wel duidelijk dat ze je aandacht niet waard is...
Met mijn 'vriendschap' gaat het nog precies hetzelfde als een paar maanden geleden. Ik heb haar niet meer gezien en heb ook niks meer van haar gehoord. Maar ik verwacht er ook niks meer van.
Aletta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11
wat een idiote actie van haar Bliss.
Ik heb trouwens ook 2 van die vriendinnen. Zijn me zelfs nog nooit op komen zoeken hier, maar als ik dan weer eens naar het noorden ga moet ik het ze wel laten weten omdat ze me dan eindelijk weer kunnen zien. Ammehoela. T is maar 1,5 uur vanaf daar naar hier met de trein.
Ik heb trouwens ook 2 van die vriendinnen. Zijn me zelfs nog nooit op komen zoeken hier, maar als ik dan weer eens naar het noorden ga moet ik het ze wel laten weten omdat ze me dan eindelijk weer kunnen zien. Ammehoela. T is maar 1,5 uur vanaf daar naar hier met de trein.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: