Hoe 30e verjaardag vieren
+14
June
Nyx
Minx
Aziraphale
Caramba
Sarah1985
Japie
Feline
studiebol
Poubelle
Lady Starstruck
Bliss
Ibbeltje
claudiaveronique
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe 30e verjaardag vieren
Zazou schreef:Jip83 schreef:Ik ga een tuinbbq geven voor vrienden en familie tegelijk.
Hebben wij vorig jaar gedaan, tap in de tuin, band erbij! Was super gezellig.
Klinkt leuk, maar dat gaat hem hier niet worden, hartje winter en overal feest. Op zich heeft het ook wel weer wat. Tuinfeest met oliebollen, gluhwein, vuurhaarden en een bbq
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
BBQ is een leuk idee. Maar dat kan ik niet geven. Ik ben midden in de hersft jarig.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Als ik weinig geld heb als ik dertig word, zou ik het denk ik gewoon doen zoals ik afgelopen jaar mijn 23e verjaardag heb gevierd (want iedereen weet dat 23 een mijlpaal is ). Ik had toen maar een kleine kamer, maar ik had mijn huisgenoten ook uitgenodigd, dus het feestje was ook wel op de gang/in de gezamenlijke keuken. Ik had ongeveer zestig mensen uitgenodigd (ik had niet geteld, haha), maar er zijn er 45-50 geweest denk ik. Ik heb gewoon veel bier en wijn gekocht. Bij binnenkomst was het al negen uur. Mensen hoefden vrijwel allemaal geen koffie/thee meer, maar ik had wel een enorme chocoladecake gebakken en heel veel cupcakes. Verder heb ik zelf gewoon heel veel verschillende hartige hapjes gemaakt en die gedurende de avond af en toe rond laten gaan. Mijn vriend (toen nog heel serieuze scharrel ) heeft geholpen met alles klaarzetten en versieren en ook af en toe rondgelopen met wat hapjes of mensen van drank voorzien. Het was echt een ontzettend gezellige verjaardag en om twaalf uur was ik echt jarig . Iedereen heeft toen nog gezongen en om kwart voor vier waren de laatste mensen weg . Ik heb alleen maar complimenten gehad over de leuke avond en mijn dertigste verjaardag zou ik ook rustig nog eens zo vieren. Ik houd wel ontzettend van koken/bakken en dat is voor zo'n feest misschien wel een voorwaarde. Ik vond het geen probleem om 1,5 dag in de keuken te staan en lekker dingen te maken, dat maakt zo'n avond wel af vind ik.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Tenzij het iets is van een hockeyteam ofzo en toevallig bij jou thuis plaatsvindt. Anders zou ik dat ook niet doen idd!Poubelle schreef:Jip83 schreef:Bliss, kun je niet vragen of iedereen wat meeneemt? Doet mijn broer ook altijd.
Ik vind altijd zo stom staan. Als je een feestje geeft moet je zelf voor alles zorgen vind ik.
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik heb mijn 30e verjaardag overgeslagen
Dat ben ik ook van plan. Ik vrees alleen dat andere daar anders over denken...
Gast- Gast
Ik moet nog 29 worden maar mijn 30e verjaardag vier ik ook niet, net zoals alle andere jaren
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend kwam gister met een leuk idee, hij zei we kunnen jouw verjaardag ook ergens anders vieren, dan mag jij bepalen waar! Hij weet wat ik dolgraag nog eens wil, mijn wens, met hele familie op wintersport
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik ga de dag dat ik 30 wordt op vakantie!
Maar waarschijnlijk vier ik het van te voren al.
Maar waarschijnlijk vier ik het van te voren al.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Wat dacht je van een mooi gezellig tuin-feest met je beste vrienden en familie? Als je dit leuk opzet met leuke versiering en verjaardag hapjes bijvoorbeeld (http://verjaardaghapjes.com/feestverlichting/) kan het echt sfeervol zijn.
Have fun!
Have fun!
claudiaveronique schreef:Ik word bijna 30 en eigenlijk vier ik mijn verjaardag al jaren niet maar dit vind ik wel een bijzondere leeftijd. Maar wat te doen? Heeft iemand een bruisend idee?
Gilla- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 01-04-13
Ik ben zelf in de winter jarig dus echt veel opties had ik niet, heb het dan ook net als anders gevierd .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe verjaardag vieren?
» Makkelijk om zo je verjaardag te vieren..
» Verjaardag vieren
» Een verjaardag groots vieren
» Je verjaardag vieren met 35 graden!
» Makkelijk om zo je verjaardag te vieren..
» Verjaardag vieren
» Een verjaardag groots vieren
» Je verjaardag vieren met 35 graden!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: