Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een verjaardag groots vieren

+15
Marin
Bliss
Winegum
mosio
Esperanza
Blond
Arwyn
Jilke
Sweety
Parisienne
Angela_1986
Bazinga
Susan
Pien
Flippin' Bitch
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 7:00

Heb jij dat wel eens gedaan, en zo ja, waarom? En bij welke leeftijd was dat? En hoe was dat? king

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Flippin' Bitch za 17 maa 2012 - 7:08

Wel eens 25 vrienden uitgenodigd in een klein arbeidershuisje, ja. Was mijn 18e verjaardag, met mijn vrienden en een hoop vrienden die ik dat jaar via mijn vriend had leren kennen. Mijn moeder was helemaal in de stress, hoe dat nou moest. Moeder een nachtje bij tante laten logeren, overal kussens op de grond gelegd, gasten mochten bij aankomst een plak cake versieren Een verjaardag groots vieren 166342, drankjes zelf pakken... En boven in een kleine slaapkamer plastic neergelegd voor alle jassen en schoenen. Was een leuk feestje smile

Maar in een zaaltje o.i.d. heb ik nooit gedaan.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Pien za 17 maa 2012 - 7:17

Wij vieren in mei de verjaardag kan mijn man groots. Hij word 30, we vieren het overigens wel gewoon thuis maar we hebben dan ook wel alle ruimte!!

De planning is buiten een grote partytent te zetten, van 3bij 6m. Binnen maak ik een barretje waar alle glazen, drankjes en fris staat. 2vrienden hebben aangeboden te willen bedienen maar ik wil eigenlijk gewoon zelf service doen!!

Qua hapjes maken we alles zelf vast klaar overdag zodat we kant en klare schalen hebben. Verder wat hapjes die nog even in de oven gaan.

Buiten en binnen versieren we, voor komt een spandoek te hangen. Denk dat er een man of 50kom ....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 7:31

Ik heb dat nog nooit alleen gedaan.

Twee jaar geleden wel met drie vriendinnen in een zaaltje en 120 man met Mexicaans thema, maar dat wisten wij alleen Een verjaardag groots vieren 394967.

Met vier andere vriendinnen samen 100 toen we twintig werden. Niet heel bijzonder, wel gezellig.

Ook nog met drie vriendinnen toen we achttien werden.

Ik weet niet, dat is dan wel een gezellige avond, maar toch niet zo bijzonder als je verjaardag groots in je eentje vieren.

Heb je plannen Pippa?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Susan za 17 maa 2012 - 7:37

Ik heb dat nog nooit gedaan, ik heb mijn dertigste verjaardag zelfs helemaal niet gevierd. Mijn neef, die een paar dagen ouder is dan ik, heeft het toen wel groots gevierd, samen met een paar vrienden die ook dertig werden, en dat was wel erg leuk.

Ik zie het mezelf niet zo snel doen. Dit jaar ga ik het waarschijnlijk voor het eerst in jaren weer vieren voor familie, maar wel gewoon klein.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 8:07

Toen ik 25 werd. Was echt heel gaaf met al mijn nieuwe en oude vrienden, leuke klasgenoten en collegas. Het was bij mijn ouders en iedereen kon blijven slapen in een legertent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 8:48

June schreef:
Heb je plannen Pippa?

Ik weet niet, ik word dit jaar 25 en vond het eigenlijk wel leuk om een feest te geven Very Happy Maar aan de ander kant lijkt het me ook wel weer erg vermoeiend haha. Dus wellicht gewoon thuis met heel huis vol mensen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Bazinga za 17 maa 2012 - 8:55

Ja, mijn Sweet Sixteen, heb ik mijn vaders huis gevierd die speciaal voor mij weekend weg ging. Heb heel 't weekend door gebracht met vriendinnen, stuk of 20 die allemaal bleven slapen. We zijn op de fiets vanuit onze woonplaats naar mijn vaders huis gefietst, één lange tocht pubers haha Very Happy En hebben de straat (was maar klein zijstraatje hoor :P ) afgezet en hebben een grote BBQ gehouden. Buren, familie, vrienden, klasgenoten, de hele mikmak was erbij, iedereen nam iets mee, grote kroegbox naar buiten en muziek aan. Had wel vergunning aangevraagd hoor, was ook wel nodig...

Hele bups bleef slapen, overal lagen matrasjes, luchtbedjes, dekens en kussens, hoewel er amper geslapen werd :P En we zijn 's nachts nog naar 't strand geweest. Volgende dag kwamen veel vrienden en klasgenoten weer terug voor een ontbijt, cadeautjes, zingen en gek doen en ik vond 't geweldig! Zal 't echt nooit vergeten smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 9:08

Pippa schreef:Heb jij dat wel eens gedaan, en zo ja, waarom? En bij welke leeftijd was dat? En hoe was dat? king
Nee. Ik hou er niet zo van. Misschien omdat we vroeger in de bijstand zaten en weinig hadden? Ik ben vorig jaar 30 geworden en had wel wat visite, heel gezellig. Ik kreeg wel een bord met 30 van iemand en heb zelf slingers opgehangen. Maar echt een feest... Nog nooit uitgebreid gegeven óf gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 9:47

Wij gaan het dit jaar doen, van de zomer.
We worden allebei 30 dit jaar en gaan het groots vieren in huis en eventueel tuin. Ik laat ook lekker een catering komen omdat ik geen zin heb om de hele avond gastvrouw te spelen. Ook huren we een tap en laten we een dj komen. Ik heb er nu al zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Angela_1986 za 17 maa 2012 - 9:51

Mijn eigen verjaardag niet, die vier ik altijd klein met wat familie/vrienden die op visite komen.

Maar voor mijn vader hebben we wel een feest georganiseerd toen hij 50 werd, het was 'n supriseparty. Het heeft me veel tijd, energie en geld gekost maar het was méér dan de moeite waard! Alleen zijn gezicht al toen hij die mensen zag Very Happy Daarna was het gewoon één groot feest, super!

Mijn ex heeft zijn verjaardag eens groot gevierd in een zaaltje. Dat was ook super gezellig! Daar hadden we alleen weinig voorbereidingen aan, alles werd verzorgd; hapjes, drankjes, e.d. Dat was ideaal! En omdat mijn ex daar vrijwilligerswerk deed viel de prijs ook mee.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Bazinga za 17 maa 2012 - 10:10

Doedel schreef:Wij gaan het dit jaar doen, van de zomer.
We worden allebei 30 dit jaar en gaan het groots vieren in huis en eventueel tuin. Ik laat ook lekker een catering komen omdat ik geen zin heb om de hele avond gastvrouw te spelen. Ook huren we een tap en laten we een dj komen. Ik heb er nu al zin in!

OHJA! Haha dat zei je volgens mij al toen er nog niks anders was dan zand, bij jullie nieuwe huis...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 10:46

Jop schreef:
Doedel schreef:Wij gaan het dit jaar doen, van de zomer.
We worden allebei 30 dit jaar en gaan het groots vieren in huis en eventueel tuin. Ik laat ook lekker een catering komen omdat ik geen zin heb om de hele avond gastvrouw te spelen. Ook huren we een tap en laten we een dj komen. Ik heb er nu al zin in!

OHJA! Haha dat zei je volgens mij al toen er nog niks anders was dan zand, bij jullie nieuwe huis...

Haha ja inderdaad, dat is nog steeds de planning smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Parisienne za 17 maa 2012 - 10:53

Ons huis is veel te klein om het groots te vieren. N.'s eerste verjaardag hebben we wel groots gevierd, denk dat er over heel de dag zo'n 50 man geweest zijn. We hebben het in twee groepen gedaan (gescheiden ouders, grote families, etc.) en vierden het bij mijn vader en stiefmoeder thuis. De tuin zat vol (onder de partytent) en de woonkamer zat ook helemaal vol. Toen de ene groep naar huis ging kwam de andere. Komende verjaardag zal het weer zo worden.. hebben nou eenmaal grote families.

Mijn vader werd afgelopen januari 50. Samen met mijn zusjes heb ik een surpriseparty georganiseerd, in de loods (opslag) van zijn werk. Familie, vrienden, kennissen.. iedereen was er! Denk dat er totaal zo'n 75 tot 100 man waren. Was erg gezellig, maar wat een geregel! Zeker wat betreft de boodschappen en hapjes. Het is erg leuk geweest, maar voorlopig organiseer ik dit niet meer :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Sweety za 17 maa 2012 - 13:06

Nee nog nooit gedaan, maar dat komt meer omdat ik niet veel mensen ken als dat ik het niet wil laughcry
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 15:06

Ja toen ik 30 werd. En tja, waarom? Waarom niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Jilke za 17 maa 2012 - 20:33

Ik vier mijn verjaardag nooit echt. Vandaag toevallig mijn 25e verjaardag, voor sommige reden om uitgebreid uit te pakken. Hier komen vandaag mijn vader, broertje + vriendin, schoonmoeder, zwager en mijn oma. Ook gezellig vind ik dan! Gaan we eerst hier taart eten, ff lekker kletsen. Vervolgens om half zes gezellig uit eten. Vind ik net zo leuk Cool
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Arwyn za 17 maa 2012 - 21:16

Gefeliciteerd Jilke!

Wij hebben het ook nooit groots gevierd. Ik word volgende maand 25, maar we vieren het net als ieder ander jaar. Mijn vriend is 2 dagen na mijn jarig, dus we vieren het ook gewoon lekker samen in 1 keer. Hij wordt volgend jaar 30. Misschien dat ik er dan wat aan ga doen, maar hij hecht er eigenlijk geen waarde aan en juist omdat we zo dicht bij elkaar jarig zijn, is dat lastig te regelen zonder dat hij er wat van weet (en hij zou het er zelf nooit mee eens zijn om het groots te vieren, haha).

De enige verjaardag hier die groots gevierd is, is de 65e verjaardag van mijn vader een paar maandag geleden.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Blond za 17 maa 2012 - 21:26

Zelf nog nooit gedaan. Mijn ouders wel allebei toen ze 50 werden. Maar ik heb ook maar zo'n 12 vrienden/vriendinnen, dus ik zou niet weten hoe ik dat grootst moest vieren. Aan mijn collega's heb ik geen behoefte op m'n verjaardag.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Esperanza za 17 maa 2012 - 21:48

Nee nooit. Tot m'n 14e heb ik m'n verjaardag wel gevierd (incl. uitnodigingen hahaha). Daarna eigenlijk niet meer. Alhoewel ik andere verjaardagen heel gezellig vind, moet ik er zelf niet aan denken. Al dat geregel, en dan heb ik ook nog allemaal vrienden die elkaar niet kennen. Dat kost me dan zoveel zenuwen en energie zowel vooraf als op het feest zelf dat ik het daarom maar niet doe.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:02

Het was niet groots, zo'n 10 vriendinnen. Maar we hebben het in een cocktailbar gevierd, het meeste heb ik betaald (prosecco, cocktails, rose, hapjes, enz) was echt superleuk! Voor mijn 30e verjaardag. Kreeg ook een cocktail met sterretjes, voelde me zo jarig Very Happy Daarna zijn we met zijn allen gaan stappen. Was een hartstikke leuke avond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:04

Wat ik tot nu toe heb gehad, is dat ik verjaardagen altijd tegen vind vallen. Je hebt geen tijd om met iedereen te praten, niet iedereen kan, en soms klikt het niet met vriendinnen met elkaar, en heb je het idee dat je iedereen te vriend moet houden. Daar ben ik bang voor met een grote verjaardag. Maar het lijkt me gewoon leuk om al mijn familie & vrienden tegelijk bij elkaar te hebben I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Susan zo 18 maa 2012 - 8:12

Pippa schreef:Wat ik tot nu toe heb gehad, is dat ik verjaardagen altijd tegen vind vallen. Je hebt geen tijd om met iedereen te praten, niet iedereen kan, en soms klikt het niet met vriendinnen met elkaar, en heb je het idee dat je iedereen te vriend moet houden. Daar ben ik bang voor met een grote verjaardag. Maar het lijkt me gewoon leuk om al mijn familie & vrienden tegelijk bij elkaar te hebben I love you

Daar zou ik me niet zo druk om maken. Als je iemand niet mag zoek je die tijdens zo'n feest gewoon niet op, er is altijd wel iemand met wie het wel klikt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:14

Dat is waar Susan, daar moet ik me eigenlijk geen zorgen om maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  mosio zo 18 maa 2012 - 8:22

Ik heb mijn verjaardag nog nooit groots gevierd. Ik hou er niet zo van en vind b.v. 25 jaar niet bijzonderder dan 24. Mijn vriend is vorig jaar 30 geworden en hij heeft het ook niet groots gevierd.
Wij vieren onze verjaardag alleen voor onze familie en wat vrienden.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een verjaardag groots vieren Empty Re: Een verjaardag groots vieren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum