Makkelijk om zo je verjaardag te vieren..
+25
SuzieQ
Pompoen
Steep
Green_Pepper
Jeanette
Alex
SuperGrover
Pink!
Stuiterbal
Fortissimo
Shisha
Ella
Susan
mzcharlotte
Jerry
Toet
Coco
Lot
Zwerver
Chocolate Cookie
Joli86
girli
CCC
Rush
Yare
29 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Makkelijk om zo je verjaardag te vieren..
Hoi!
De vrouw van mijn vriends beste vriend is deze week jarig en appte 2 weken terug of we op haar verjaardag komen a.s. zaterdag. Mijn vriend appte terug dat dat goed is, wel ff balen want we zijn a.s. weekend bij mij ivm andere afspraken en we moeten nu dus 180 km(enkele reis) rijden voor die verjaardag. Maar goed, dat is wel vaker, we wonen nou eenmaal een eind uit elkaar.
Nu kregen we dus gister een appje dat we met haar verjaardag gaan uiteten en stappen. Maar we moeten het wel zelf betalen. Ik vind dat echt zwaar belachelijk. Het gaat dan een erg duur geintje worden, en de benzine, en het eten, het stappen, cadeautje, reken maar uit! Nu zitten we erover te denken om niet te gaan, want ik heb het niet zo breed en wil niet dat mijn vriend alles gaat zitten betalen. Hij denkt er nu over om af te bellen. Ik vind het echt raar om op deze manier je veerjaardag te vieren.....of ligt dit nu aan ons?
De vrouw van mijn vriends beste vriend is deze week jarig en appte 2 weken terug of we op haar verjaardag komen a.s. zaterdag. Mijn vriend appte terug dat dat goed is, wel ff balen want we zijn a.s. weekend bij mij ivm andere afspraken en we moeten nu dus 180 km(enkele reis) rijden voor die verjaardag. Maar goed, dat is wel vaker, we wonen nou eenmaal een eind uit elkaar.
Nu kregen we dus gister een appje dat we met haar verjaardag gaan uiteten en stappen. Maar we moeten het wel zelf betalen. Ik vind dat echt zwaar belachelijk. Het gaat dan een erg duur geintje worden, en de benzine, en het eten, het stappen, cadeautje, reken maar uit! Nu zitten we erover te denken om niet te gaan, want ik heb het niet zo breed en wil niet dat mijn vriend alles gaat zitten betalen. Hij denkt er nu over om af te bellen. Ik vind het echt raar om op deze manier je veerjaardag te vieren.....of ligt dit nu aan ons?
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Re: Makkelijk om zo je verjaardag te vieren..
Ja ik vind dat inderdaad een rare manier van je verjaardag vieren en om eerlijk te zijn had ik ook geen 180km. gereden voor 'gewoon' een verjaardag, dus ik vind het al heel wat dat jullie wel gewoon van plan waren om te gaan.
Ik zou afzeggen.
Ik zou afzeggen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja, dat zou voor mij ook een duur grapje worden. Ik zou dan niet gaan eigenlijk. Vind de benzine tegenwoordig al behoorlijk aan de prijs en vind het ook nogal wat om van je gasten te 'vragen'.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou niet gaan, want dat vind ik te duur worden. De reis zelf is al duur en daar kun je dan voor kiezen, maar als je dan ook nog de rest moet betalen, dat zou mij te ver gaan.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik vind dat je best kan afbellen, gewoon zeggen dat het anders echt te duur gaat worden, dat je het heel jammer vind, maar wens ze alvast veel plezier.
Vind het ook een 'aparte' manier van je verjaardag vieren en ze hoeft er dan ook niet van uit te gaan dat iedereen komt!
Vind het ook een 'aparte' manier van je verjaardag vieren en ze hoeft er dan ook niet van uit te gaan dat iedereen komt!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind het een rare manier van iemand uitnodigen. Ik zou ook afzeggen, en misschien voorstellen om anders een andere keer langs te gaan?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Dit inderdaad.Rush schreef:Ja ik vind dat inderdaad een rare manier van je verjaardag vieren en om eerlijk te zijn had ik ook geen 180km. gereden voor 'gewoon' een verjaardag, dus ik vind het al heel wat dat jullie wel gewoon van plan waren om te gaan.
Ik zou afzeggen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb dat nog nooit gehoord, daarom vind ik ook best dat je het kan afzeggen, en ook gewoon met de reden er bij.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Wat raar zeg. Dan zou ik ook afzeggen of er ontzettend veel zin in moeten hebben om bepaalde mensen te zien dat ik het er wel voor over had. Maar eigenlijk zou dat tegen mijn principes ingaan als je een verjaardag moet vieren dmv uit eten maar ieder zijn eigen hapje moet betalen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Haha sorry hoor ik moet er wel om lachen. Heel apart inderdaad! Ik zou lekker afzeggen als ik jou was.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik had voor de verjaardag denk ik al niet gegaan, maar nu er verplichtingen aan vast zitten al helemaal niet. Tenzij je tot een compromis kunt komen, zij betalen jullie avondje, jullie de benzinekosten.
Gast- Gast
Dat is ook nog zoiets ja, ik ken er niemand, mijn vriend kent de helft ook niet. Normaal geen probleem, maar om nou een dure avond te hebben met mensen die je niet/amper kent. Mijn vriend denkt dat hij morgen gaat afbellen...haha!
Yare- Fluisteraar
Wat apart, ik zou afzeggen en me daar niet schuldig over voelen!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik zou ook niet akkoord gaan met het hele verjaardagsplan zoals het nu is neergelegd.
Maar wat ik niet begrijp (buiten het etentje en stappen) dat je baalt dat je afspraken moet verzetten omdat je een verjaardagsuitnodiging 180km verderop hebt gekregen, of begrijp ik het verkeerd? Of bedoel je dat de uitnodiging nogal laat kwam, waardoor je je plannen zou moeten omgooien om die te kunnen accepteren?
Maar wat ik niet begrijp (buiten het etentje en stappen) dat je baalt dat je afspraken moet verzetten omdat je een verjaardagsuitnodiging 180km verderop hebt gekregen, of begrijp ik het verkeerd? Of bedoel je dat de uitnodiging nogal laat kwam, waardoor je je plannen zou moeten omgooien om die te kunnen accepteren?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Oh, dat vind ik raar. Je wordt uitgenodigd, maar moet zelf betalen. Ik zou afzeggen. Je hebt het niet breed en het is ook niet echt naast de deur.
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:
Zoals ik het lees bedoelt ze dat ze in dat weekend nog meer afspraken hebben en die zijn bij haar in de buurt, daarom zijn ze daar.
Ik zou trouwens ook niet gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zou ook zeker afzeggen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik zou ook afzeggen. Ik vind het ook een rare manier van je verjaardag vieren.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik was sowieso niet gegaan. 180 kilometer enkele reis... no way.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Zoals alle anderen zou ik idd ook afzeggen.
Het verre reizen zou ik er wel voor over hebben dat is idd een nadeel als je zover uit elkaar woont. Maar het feit dat ze gaan uit eten en dat alles op eigen kosten vind ik raar. Dat heb ik nog nooit eerder gehoord.
Het stappen dan weer niet dat deed ik ook wel vaker met mijn verjaardag. Eerst gewoon thuis vieren en dan met de personen die er zin in hadden, nog op stap gaan (op eigen kosten).
Iedereen was er vrij in om mee te gaan of niet.
Het verre reizen zou ik er wel voor over hebben dat is idd een nadeel als je zover uit elkaar woont. Maar het feit dat ze gaan uit eten en dat alles op eigen kosten vind ik raar. Dat heb ik nog nooit eerder gehoord.
Het stappen dan weer niet dat deed ik ook wel vaker met mijn verjaardag. Eerst gewoon thuis vieren en dan met de personen die er zin in hadden, nog op stap gaan (op eigen kosten).
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik sluit me aan bij de rest, ik zou ook niet gaan.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Helemaal mee eens. Dat doe ik trouwens ook altijd, eerst thuis vieren en dan tegen half 1 richting de stad.Stuiterbal schreef:Zoals alle anderen zou ik idd ook afzeggen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Klopt Susan, zo bedoelde ik het inderdaad!Susan schreef:mzcharlotte schreef:
Zoals ik het lees bedoelt ze dat ze in dat weekend nog meer afspraken hebben en die zijn bij haar in de buurt, daarom zijn ze daar.
Ik zou trouwens ook niet gaan.
En wat betreft het stappen...dat vind ik ook helemaal niet gek, juist gezellig! Mijn vriend gaat vandaag afbellen, hij vindt het wel kut omdat het zijn beste vriend is.
Yare- Fluisteraar
Wie jarig is trakteert, toch? Ik snap heel goed dat je niet gaat, daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Je verjaardag vieren met 35 graden!
» Hoe 30e verjaardag vieren
» Alleen mijn verjaardag vieren
» Verjaardag vieren
» Een verjaardag groots vieren
» Hoe 30e verjaardag vieren