Smokey eyes aanbrengen. Hoe?
+11
tienie31
Reva
Ilovethe90s
Jerry
CarpeDiem
sawasdee
SoGood
Rush
Toet
Fortissimo
Caribbeanlover
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Smokey eyes aanbrengen. Hoe?
Ik ben het eens met Jerry. Kijk gewoon wat jij mooi vind en niet wat 'hoort'. Trek er gewoon eens lekker een avondje voor uit en ga van alles oefenen en proberen. Ikzelf gebruik er nooit eyeliner bij, omdat ik dat gewoon niet mooi kan.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Da''s waar.Jerry schreef:Uiteindelijk gaat het toch niet om wat 'hoort', maar om wat jij mooi vindt?
Davinia, Ik moet idd gewoon eens goed gaan oefenen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik vind dat eyeliner het smokey effect echt afmaakt! Vooral op de waterlijn, onder en boven. Ik gebruik altijd een eyeliner boven, en onder een oogpotlood, want dat is inderdaad niet mooi met eyeliner.Davinia schreef:Ik ben het eens met Jerry. Kijk gewoon wat jij mooi vind en niet wat 'hoort'. Trek er gewoon eens lekker een avondje voor uit en ga van alles oefenen en proberen. Ikzelf gebruik er nooit eyeliner bij, omdat ik dat gewoon niet mooi kan.
Gast- Gast
Huh? Op de waterlijn onder en boven? Je gebruikt altijd eyeliner boven zeg je en hiervoor zeg je wat anders. Ik snap er de ballen van.Carrie schreef:Ik vind dat eyeliner het smokey effect echt afmaakt! Vooral op de waterlijn, onder en boven. Ik gebruik altijd een eyeliner boven, en onder een oogpotlood, want dat is inderdaad niet mooi met eyeliner.Davinia schreef:Ik ben het eens met Jerry. Kijk gewoon wat jij mooi vind en niet wat 'hoort'. Trek er gewoon eens lekker een avondje voor uit en ga van alles oefenen en proberen. Ikzelf gebruik er nooit eyeliner bij, omdat ik dat gewoon niet mooi kan.
Caribbeanlover- Ratel
In principe ben ik dat zeker met je eens, maar bij mij staat dat gewoon echt niet. Ik krijg er hele enge ogen vanCarrie schreef:Ik vind dat eyeliner het smokey effect echt afmaakt! Vooral op de waterlijn, onder en boven. Ik gebruik altijd een eyeliner boven, en onder een oogpotlood, want dat is inderdaad niet mooi met eyeliner.Davinia schreef:Ik ben het eens met Jerry. Kijk gewoon wat jij mooi vind en niet wat 'hoort'. Trek er gewoon eens lekker een avondje voor uit en ga van alles oefenen en proberen. Ikzelf gebruik er nooit eyeliner bij, omdat ik dat gewoon niet mooi kan.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Op de waterlijn onder en boven doe ik oogpotlood. Dan boven op de wimperrand eyeliner en onder op de wimperrand oogpotlood.Caribbeanlover schreef:Huh? Op de waterlijn onder en boven? Je gebruikt altijd eyeliner boven zeg je en hiervoor zeg je wat anders. Ik snap er de ballen van.Carrie schreef:Ik vind dat eyeliner het smokey effect echt afmaakt! Vooral op de waterlijn, onder en boven. Ik gebruik altijd een eyeliner boven, en onder een oogpotlood, want dat is inderdaad niet mooi met eyeliner.Davinia schreef:Ik ben het eens met Jerry. Kijk gewoon wat jij mooi vind en niet wat 'hoort'. Trek er gewoon eens lekker een avondje voor uit en ga van alles oefenen en proberen. Ikzelf gebruik er nooit eyeliner bij, omdat ik dat gewoon niet mooi kan.
Gast- Gast
Dan snap ik nog niet wat een waterlijn is? Is dat net als de Rijn ofzo?
Is dat dat randje waar men ook wel eens witte kohl opdoet en dan aan de bovenkant, maar dan ook in het oog zeg maar? Dat gaat toch zo weg dmv vocht?
Is dat dat randje waar men ook wel eens witte kohl opdoet en dan aan de bovenkant, maar dan ook in het oog zeg maar? Dat gaat toch zo weg dmv vocht?
Caribbeanlover- Ratel
DAT IS DIE LIJN!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Oogpotlood blijft op mijn waterlijn nooit zitten
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Een afscheidswals aan de waterlijn..
Urban Naked- Prater
Urban Naked schreef:DAT IS DIE LIJN!
Ik vind het zo nutteloos om dat boven aan de binnenkant te doen, dat zie je geen eens.
Caribbeanlover- Ratel
Maar dat zou betekenen dat Carrie dat zomaar doet, zonder reden. Zonde van d'r tijd.
CARRIE hoe zit dat, voor de draad ermee.
CARRIE hoe zit dat, voor de draad ermee.
Urban Naked- Prater
Dat mag ze zelf weten, ik vind het nutteloos.
Caribbeanlover- Ratel
Ok, CARRIE terug naar bed, ga slapen!
Urban Naked- Prater
Jullie zeggen allemaal iets anders en nu snap ik het niet meer. Ik ga slapen.
Urban Naked- Prater
Carrie schreef:DAT ZIE JE DUS WEL ANDERS ZOU IK HET NIET DOEN.
Schreeuwlelijkje jij...
Gast- Gast
Wellicht bij jou dat hoeft toch niet bij iedereen zo te zijn? Ik zeg plaats een foto, dan kan ik het zien.Carrie schreef:DAT ZIE JE DUS WEL ANDERS ZOU IK HET NIET DOEN.
Caribbeanlover- Ratel
Ehm, nee vind het wel even goed zo Succes met oefenen!Caribbeanlover schreef:
Wellicht bij jou dat hoeft toch niet bij iedereen zo te zijn? Ik zeg plaats een foto, dan kan ik het zien.
Gast- Gast
Jammer wilde het wel eens zien.
Caribbeanlover- Ratel
Niet zo moeilijk om even te googelen toch?
Foto's zijn dan wel niet van hetzelfde meisje, maar het idee is duidelijk.
Zonder
Met
Foto's zijn dan wel niet van hetzelfde meisje, maar het idee is duidelijk.
Zonder
Met
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Op de onderste foto zie je dat lijntje goed, maar ik zie dus echt niks aan de binnenkant aan de bovenkant zeg maar. Daarmee zie ik dus ook geen verschil met de bovenste foto.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: