Smokey eyes aanbrengen. Hoe?
+11
tienie31
Reva
Ilovethe90s
Jerry
CarpeDiem
sawasdee
SoGood
Rush
Toet
Fortissimo
Caribbeanlover
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Smokey eyes aanbrengen. Hoe?
Ik heb het al geprobeerd dmv youtubetips en ben toen ermee uit eten geweest. Mijn man zei dat het leek alsof iemand mij op mijn ogen had geslagen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Smokey eyes aanbrengen. Hoe?
Ik had daar een leuk bestandje van, maar volgens mij staat hij niet meer op deze pc.. Ik vond het voor mezelf te donker en het effect valt ook een beetje weg als je een bril op hebt. Wel jammer..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag.
Caribbeanlover- Ratel
Oh sorry Miss CBL.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik vind het ook moeilijk CBL. Ik denk dat je moet blijven oefenen. En aan filmpjes heb je meer aan dan dat wij het hier uitleggen denk ik. Ik vind dat Serena van Beautylab het goed uitlegt. Hier dus nog een filmpje. Na dit filmpje had ik eindelijk een mooie smokey eye. Succes!
http://www.beautylab.nl/filmpje-classic-smokey-eye/
http://www.beautylab.nl/filmpje-classic-smokey-eye/
Gast- Gast
Oh ik vind dat echt heel makkelijk maar kan het niet zo even aan je uitleggen. Is het ook niet moeilijker omdat jij een donkere huis hebt CBL? Dat je daardoor snel geneigd bent een kleur te kiezen die te donker is en dat het dan minder mooi wordt? Ik weet niet zeker hoor maar ik denk dat er qua oogmake-up andere 'regels' gelden wanneer je getint bent.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Oh ik vind dat echt heel makkelijk maar kan het niet zo even aan je uitleggen. Is het ook niet moeilijker omdat jij een donkere huis hebt CBL? Dat je daardoor snel geneigd bent een kleur te kiezen die te donker is en dat het dan minder mooi wordt? Ik weet niet zeker hoor maar ik denk dat er qua oogmake-up andere 'regels' gelden wanneer je getint bent.
Ja in een donker huis is het sowieso lastig natuurlijk, dan zie je ook niet zo goed wat je doet.
Gast- Gast
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bedoelde het niet lullig hoor, maar wil graag tips vandaar.Fortissimo schreef:Oh sorry Miss CBL.
Caribbeanlover- Ratel
Hahaha........ik ben blind . Bedankt voor de tip iig.Carrie schreef:Toet schreef:Oh ik vind dat echt heel makkelijk maar kan het niet zo even aan je uitleggen. Is het ook niet moeilijker omdat jij een donkere huis hebt CBL? Dat je daardoor snel geneigd bent een kleur te kiezen die te donker is en dat het dan minder mooi wordt? Ik weet niet zeker hoor maar ik denk dat er qua oogmake-up andere 'regels' gelden wanneer je getint bent.
Ja in een donker huis is het sowieso lastig natuurlijk, dan zie je ook niet zo goed wat je doet.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Hahaha........ik ben blind . Bedankt voor de tip iig.Carrie schreef:Toet schreef:Oh ik vind dat echt heel makkelijk maar kan het niet zo even aan je uitleggen. Is het ook niet moeilijker omdat jij een donkere huis hebt CBL? Dat je daardoor snel geneigd bent een kleur te kiezen die te donker is en dat het dan minder mooi wordt? Ik weet niet zeker hoor maar ik denk dat er qua oogmake-up andere 'regels' gelden wanneer je getint bent.
Haha
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Caribbeanlover schreef:Ik heb het al geprobeerd dmv youtubetips en ben toen ermee uit eten geweest. Mijn man zei dat het leek alsof iemand mij op mijn ogen had geslagen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Geen tips?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Geen tips?
Jawel ik heb je tips gegeven en de link naar een filmpje.
Gast- Gast
Ik bedoelde het tegen SoGood, dank je ik ga het bekijken. Ik heb de foto's gezien en vind het eerlijk gezegd niet mooi gedaan, ik heb mooiere gezien. Het ziet er bij haar uit alsof ze gewoon oogschaduw ff snel heeft opgedaan. Net alsof ze een bbq brik uit heeft gesmeerd. Zo had ik het dus ook ongeveer. Het staat nu aan dus ik kijk het wel ff.
Ik heb een smokey eye pakketje dus daar had ik het mee geprobeerd, maar daar moet het wel mee kunnen.
Toen ik dat had gedaan en dus s'avonds uit eten ging zat die medewerker van het restaurant mij echt zo aan te kijken zo van ''wtf heb jij nou?'' haha.
Ze heeft wel een leuke sites en de DIY's is mooi opgesplitst in onderwerpen.
Er zijn ook speciale SE turials voor getinte vrouwen, erg handig.
Ik heb een smokey eye pakketje dus daar had ik het mee geprobeerd, maar daar moet het wel mee kunnen.
Toen ik dat had gedaan en dus s'avonds uit eten ging zat die medewerker van het restaurant mij echt zo aan te kijken zo van ''wtf heb jij nou?'' haha.
Ze heeft wel een leuke sites en de DIY's is mooi opgesplitst in onderwerpen.
Er zijn ook speciale SE turials voor getinte vrouwen, erg handig.
Caribbeanlover- Ratel
Ik denk ook echt dat het afhankelijk is van welke make-up je gebruikt.
Ik had een setje voor smokey eyes van essence, als ik dat op deed zoals het moest leek het ook alsof ik klap op mijn ogen had gehad.
Met een setje van Anastacia (Douglas) wil het wel lukken.
Ook heb ik daar gevraagd of zij het me eens voor konden doen, werd dan ook zonder problemen even gedaan.
Misschien dat je dit kunt doen?
Ik had een setje voor smokey eyes van essence, als ik dat op deed zoals het moest leek het ook alsof ik klap op mijn ogen had gehad.
Met een setje van Anastacia (Douglas) wil het wel lukken.
Ook heb ik daar gevraagd of zij het me eens voor konden doen, werd dan ook zonder problemen even gedaan.
Misschien dat je dit kunt doen?
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
@ TS: ik heb precies hetzelfde. Het ziet er gewoon niet uit bij mij haha..
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Bij mij werken al die tutorials niet omdat ik 'hooded eyes' heb, gelukkig heb ik de 'hooded eyes make-up tutorials' ontdekt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Oja Jerry? Ja dat moet ff anders he. Serena van beautylab heeft dat ook sus ook veel tutorials daarvoor.
Gast- Gast
En dat zegt hij dan achteraf? Mijn man zou dit zeggen voordat we vertrekken zodat ik er nog iets aan zou kunnen doen .Caribbeanlover schreef: Mijn man zei dat het leek alsof iemand mij op mijn ogen had geslagen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Wat is dat?Jerry schreef:Bij mij werken al die tutorials niet omdat ik 'hooded eyes' heb, gelukkig heb ik de 'hooded eyes make-up tutorials' ontdekt
Caribbeanlover- Ratel
Dat zei ik toch niet. Hij zei het vooraf.Ilovethe90s schreef:En dat zegt hij dan achteraf? Mijn man zou dit zeggen voordat we vertrekken zodat ik er nog iets aan zou kunnen doen .Caribbeanlover schreef: Mijn man zei dat het leek alsof iemand mij op mijn ogen had geslagen.
Caribbeanlover- Ratel
Ohhh, ik dacht dat ik altijd gewoon rot-oogleden had, maar het heeft dus een naam. Ik heb dus ook hooded eyes. Klinkt al wat vriendelijker dan die overhangende oogleden, zoals ik ze zelf noem
Ik vind smokey eyes alleen mooi als ze echt goed aangebracht zijn. Ik kan het niet en heb er sowieso het totaalplaatje niet voor. Geen juiste gelaatskleur, vorm van m'n gezicht niet, etc etc. Ik zou er alleen maar een zombie mee lijken.
Ik vind smokey eyes alleen mooi als ze echt goed aangebracht zijn. Ik kan het niet en heb er sowieso het totaalplaatje niet voor. Geen juiste gelaatskleur, vorm van m'n gezicht niet, etc etc. Ik zou er alleen maar een zombie mee lijken.
Gast- Gast
Much better:cheering:Lennox schreef:Ohhh, ik dacht dat ik altijd gewoon rot-oogleden had, maar het heeft dus een naam. Ik heb dus ook hooded eyes. Klinkt al wat vriendelijker dan die overhangende oogleden, zoals ik ze zelf noem
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat het bij iedereen mooi is zolang het idd maar mooi gedaan is. Wellicht als je het laat doen dat je het wel mooi vind bij jezelf.Lennox schreef:Ohhh, ik dacht dat ik altijd gewoon rot-oogleden had, maar het heeft dus een naam. Ik heb dus ook hooded eyes. Klinkt al wat vriendelijker dan die overhangende oogleden, zoals ik ze zelf noem
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: