ELF ( Eyes Lips Face )
+2
Arwyn
Mida4you
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
ELF ( Eyes Lips Face )
http://www.eyeslipsface.nl/
Ik kreeg vandaag een link van een collega met vet goedkope make-up e.d. Als je op de link klinkt en dan in de keuze menu op het merk elf zelf klikt kom je allemaal make-up en toebehoren voor maar 1 euro tegen. Zij heeft een hele lading besteld en ben benieuwd of het wat is.
Misschien ook een tip voor jullie!
Ik kreeg vandaag een link van een collega met vet goedkope make-up e.d. Als je op de link klinkt en dan in de keuze menu op het merk elf zelf klikt kom je allemaal make-up en toebehoren voor maar 1 euro tegen. Zij heeft een hele lading besteld en ben benieuwd of het wat is.
Misschien ook een tip voor jullie!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: ELF ( Eyes Lips Face )
Ik heb er ook wat spullen van!
Die dingen van 1,- zijn niet de beste kwaliteit, maar voor die prijs is dat niet zo vreemd natuurlijk. Ik heb ook wat van die kwasten van 1,- en die bevallen me eigenlijk wel goed.
Ze hebben ook een studio lijn oid (weet niet zeker meer of die zo heet) en van wat ik gehoord heb zijn dat wel heel goede producten
Die dingen van 1,- zijn niet de beste kwaliteit, maar voor die prijs is dat niet zo vreemd natuurlijk. Ik heb ook wat van die kwasten van 1,- en die bevallen me eigenlijk wel goed.
Ze hebben ook een studio lijn oid (weet niet zeker meer of die zo heet) en van wat ik gehoord heb zijn dat wel heel goede producten
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de makeup zelf niet zo fijn. Heb een aantal kwasten en die bevallen me goed.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik vind de lippenstiften van 1 euro prima.
De eyeliner vond ik wat snel uitdrogen maar goed, wat verwacht je voor 1 euro
De eyeliner vond ik wat snel uitdrogen maar goed, wat verwacht je voor 1 euro
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb goede ervaringen met de nagellakjes van € 1,00. Ze dekken goed en het blijft gerust een week zitten zonder te chippen als je geen gekke dingen met je nagels doet.
Gast- Gast
hoeveel zijn de verzendkosten?? want als die bijv 5 euro zijn betaal je nog 6 euro...
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:hoeveel zijn de verzendkosten?? want als die bijv 5 euro zijn betaal je nog 6 euro...
De verzendkosten zijn € 6,95, (wat ik trouwens erg veel vind, tegenover de prijs van de producten) of je nu 1 of 25 dingen koopt. Vanaf de € 75,00 is het gratis.
Gast- Gast
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
zonde zeg..heb alleen paar kwastjes nodig, misschien 3. betaal ik alsnog 10 euro..
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: