Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke belangrijke keuzes heb jij gemaakt?

+12
Exogenesis
Cupcake
Slakje
Stuiterbal
Lady4
FruttiTutti
Dora
Caro
Fortissimo
SoGood
Happinaz
Esperanza
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke belangrijke keuzes heb jij gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Welke belangrijke keuzes heb jij gemaakt?

Bericht  CCC wo 3 apr 2013 - 7:41

Jeetje wat heftig mv2... Word er best verdrietig van als ik je stukje zo lees, wat zal alles moeilijk zijn geweest voor jou en nog steeds uiteraard. Wat fijn om te horen dat M. al een jaar aanvalvrij is!
Ontopic:
Ik heb ruim 1.5 jaar geleden mijn baan opgezegd en de keuze gemaakt om moeder te worden.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke belangrijke keuzes heb jij gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Welke belangrijke keuzes heb jij gemaakt?

Bericht  Hoochie wo 3 apr 2013 - 8:00

Ik heb 8 jaar geleden de keuze gemaakt om een zeer risicovolle operatie te ondergaan (kans op aangezichtsverlamming) gelukkig is het goed gedaan en ben ik veranderd van een stil grijs muisje in iemand die veel meer van het leven geniet en er middenin staat.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Catwoman79 wo 3 apr 2013 - 8:02

@mv2 - ook ik heb het helemaal gemist. Wat knap dat je juist nu dan nog zo sterk bent. Ook op FB wat ik lees .... respect voor jou hoor. Met alles !!

Maar ontopic : het beste wat ik ooit heb kunnen doen is breken met mijn moeder, het had 10 jaar eerder moeten gebeuren.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: