Welke belangrijke keuzes heb jij gemaakt?
+12
Exogenesis
Cupcake
Slakje
Stuiterbal
Lady4
FruttiTutti
Dora
Caro
Fortissimo
SoGood
Happinaz
Esperanza
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke belangrijke keuzes heb jij gemaakt?
Jeetje wat heftig mv2... Word er best verdrietig van als ik je stukje zo lees, wat zal alles moeilijk zijn geweest voor jou en nog steeds uiteraard. Wat fijn om te horen dat M. al een jaar aanvalvrij is!
Ontopic:
Ik heb ruim 1.5 jaar geleden mijn baan opgezegd en de keuze gemaakt om moeder te worden.
Ontopic:
Ik heb ruim 1.5 jaar geleden mijn baan opgezegd en de keuze gemaakt om moeder te worden.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 8 jaar geleden de keuze gemaakt om een zeer risicovolle operatie te ondergaan (kans op aangezichtsverlamming) gelukkig is het goed gedaan en ben ik veranderd van een stil grijs muisje in iemand die veel meer van het leven geniet en er middenin staat.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
@mv2 - ook ik heb het helemaal gemist. Wat knap dat je juist nu dan nog zo sterk bent. Ook op FB wat ik lees .... respect voor jou hoor. Met alles !!
Maar ontopic : het beste wat ik ooit heb kunnen doen is breken met mijn moeder, het had 10 jaar eerder moeten gebeuren.
Maar ontopic : het beste wat ik ooit heb kunnen doen is breken met mijn moeder, het had 10 jaar eerder moeten gebeuren.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Onderzoeks- en ontwikkeltaken erbij... keuzes keuzes!
» Belangrijke telefoontjes
» Moeilijk keuzes maken
» Keuzes maken
» Keuzes maken....
» Belangrijke telefoontjes
» Moeilijk keuzes maken
» Keuzes maken
» Keuzes maken....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: