Goedemorgen!
+7
Silver
widko
Elliot
nina
sterremaan
kwebbeltje
Juliette
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen meiden! Het paasweekend is helaas weer voorbij. Ik heb toch wel last van dat uurtje dat de klok verzet is. Vriend is net naar zijn werk vertrokken, dus ik zit nog even wakker te worden op de bank, zo even eten en aankleden en dan ga ik zelf ook naar m'n werk. Vanavond even boodschappen doen en verder lekker rustig aan. Fijne dag allemaal!
Juliette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik ga zo aan de studie. Vanmiddag hardlopen en naar college.
Een fijne dag allemaal!
Ik ga zo aan de studie. Vanmiddag hardlopen en naar college.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Nou ja goedemorgen heb alweer flink gekokhalsd bleh. Dat ben ik wel zoooo beu. Zometeen mijn zoon naar school brengen en dan houd ik mijn gemak even.
Liv succes met de studie!
Juliete werk ze alvast!
Nou ja goedemorgen heb alweer flink gekokhalsd bleh. Dat ben ik wel zoooo beu. Zometeen mijn zoon naar school brengen en dan houd ik mijn gemak even.
Liv succes met de studie!
Juliete werk ze alvast!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Goedemorgen,
@julliette, vervelend he dat uurtje, ik vond het ook lastig, succes met je dag,
@ liv.succes met je studie,
@ kwebbeltje, wat vervelend het kokhalzen, kan me zo voorstellen dat je dat beu bent.
Pff, ik heb hoofdpijn, heb de huishoudelijk hulp hier, al spartelen, kan die drukte niet goed verdragen. Maar goed vanmiddag, fysiotherapie. En dan gesloopt
@julliette, vervelend he dat uurtje, ik vond het ook lastig, succes met je dag,
@ liv.succes met je studie,
@ kwebbeltje, wat vervelend het kokhalzen, kan me zo voorstellen dat je dat beu bent.
Pff, ik heb hoofdpijn, heb de huishoudelijk hulp hier, al spartelen, kan die drukte niet goed verdragen. Maar goed vanmiddag, fysiotherapie. En dan gesloopt
Ik heb nog een extra dagje vrij. Sterker nog de school was van donderdag t/m dinsdag dicht en woensdags is mijn vrije dag dus heb wel een week vrij.
Vandaag ga ik studeren, heb ik nu lekker de tijd voor.
Fijne dag allemaal! Het is hier koud maar heerlijk zonnig.
Vandaag ga ik studeren, heb ik nu lekker de tijd voor.
Fijne dag allemaal! Het is hier koud maar heerlijk zonnig.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Hier uiteindelijk wel in slaap gevallen, het duurde wel even.
Vanmorgen de kinderen allemaal naar school gebracht, net alvast opgeruimd, straks even stoffen en zuigen.
Vanmiddag naar de KNO voor controle, meteen vragen of het normaal is dat ik zo vreselijk veel last heb van mijn tanden en kiezen.
Ondertussen even croissants in de oven gedaan, die waren nog over. Zonde om weg te gooien.
Fijne dag all!
Hier uiteindelijk wel in slaap gevallen, het duurde wel even.
Vanmorgen de kinderen allemaal naar school gebracht, net alvast opgeruimd, straks even stoffen en zuigen.
Vanmiddag naar de KNO voor controle, meteen vragen of het normaal is dat ik zo vreselijk veel last heb van mijn tanden en kiezen.
Ondertussen even croissants in de oven gedaan, die waren nog over. Zonde om weg te gooien.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag mijn eerste dag op een nieuwe afdeling op mijn werk. Niet echt een leuke afdeling helaas. Vanavond lekker bij mijn moeder eten en 's avonds repetitie van het orkest waar ik in speel.
Fijne dag allemaal!
Vandaag mijn eerste dag op een nieuwe afdeling op mijn werk. Niet echt een leuke afdeling helaas. Vanavond lekker bij mijn moeder eten en 's avonds repetitie van het orkest waar ik in speel.
Fijne dag allemaal!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
@Nina lekker je rooster zo met vrije dagen, en de zon schijnt heerlijk..
@zazoe, succes bij de kno ik hoop dat ze een antwoord voor je hebben, waarom de pijn zo aanwezig is,
@ Eliot, he wat jammer, dat je nieuwe afdeling, niet zo leuk is. Leuk de repetitie, wat speel je voor instrument?.
@zazoe, succes bij de kno ik hoop dat ze een antwoord voor je hebben, waarom de pijn zo aanwezig is,
@ Eliot, he wat jammer, dat je nieuwe afdeling, niet zo leuk is. Leuk de repetitie, wat speel je voor instrument?.
Goedemorgen, het eten voor vanavond heb ik al voorbereid nu ga ik sporten en daarna werken.
Fijne dag iedereen!
Fijne dag iedereen!
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10
Goodmorning!
Het zonnetje schijnt heerlijk krijg ik ook weer positieve energie van.
Straks even zwemmen met een vriendin van me en daarna thuis maar even druk aan de poets, alles opruimen, ben ik het weekend ook niet aan toe gekomen.
Fijne dag vandaag!
Het zonnetje schijnt heerlijk krijg ik ook weer positieve energie van.
Straks even zwemmen met een vriendin van me en daarna thuis maar even druk aan de poets, alles opruimen, ben ik het weekend ook niet aan toe gekomen.
Fijne dag vandaag!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Goedmorgen!
We zijn nu even rustig aan het opstarten met Dora op tv en een kop koffie voor mama. Straks gaat mijn zoon even naar de psz en ga ik even langs de action en boodschappen halen. Verder hebben we vandaag gewoon een lekker rustig dagje. Niet veel bijzonders dus en ook een keer lekker!
Fijne dag allemaal!
We zijn nu even rustig aan het opstarten met Dora op tv en een kop koffie voor mama. Straks gaat mijn zoon even naar de psz en ga ik even langs de action en boodschappen halen. Verder hebben we vandaag gewoon een lekker rustig dagje. Niet veel bijzonders dus en ook een keer lekker!
Fijne dag allemaal!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Goedemorgen!!!!
Hier de eerste 4 cliënten alweer gezien, nog 10 te gaan vandaag.
Na zo'n lekker lang weekend altijd weer even moeilijk opstarten.
Vanavond hardlopen en was vouwen en strijken, joepie
Hier de eerste 4 cliënten alweer gezien, nog 10 te gaan vandaag.
Na zo'n lekker lang weekend altijd weer even moeilijk opstarten.
Vanavond hardlopen en was vouwen en strijken, joepie
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Sterremaan, ik speel trompet. Heel leuk, al sinds mijn negende. We oefenen voor ons 100 jarig jubileumconcert in juni, dus ik heb er wel zin in!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedemorgen,
Heb uitgeslapen tot half 9! (moest het weekend vroeg dus vond ik dit wel uitslapen)
Al even met de hond wezen wandelen. De was hangt lekker buiten te drogen.
Straks even koken vanmiddag/avond werken.
Fijne dag allemaal!!!
Heb uitgeslapen tot half 9! (moest het weekend vroeg dus vond ik dit wel uitslapen)
Al even met de hond wezen wandelen. De was hangt lekker buiten te drogen.
Straks even koken vanmiddag/avond werken.
Fijne dag allemaal!!!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Elliot, jeetje wat bijzonder 100 jaar. Waar hoor je dat tegenwoordig nog, ja bij jullie. Ik wil wel geloven dat je er zin in hebt.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: