Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

+13
Aggi
joyce0606
Pineco
maiadebij
Linda
Muppetje
Jits
Sun88
Slakje
Sanne
MissD
Filoria
Annemie
17 plaatsers

Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Annemie zo 31 maa 2013 - 5:51

Afgelopen weekend is er een baby overleden tijdens het voeden. De baby was een week oud, de moeder is 's ochtends tijdens het (borst)voeden in slaap gevallen, waarna de baby gestikt is.
Pffff lijkt me verschrikkelijk als je dat overkomt, zijn jullie weleens in slaap gevallen tijdens het voeden??
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Filoria zo 31 maa 2013 - 5:56

Ja, best vaak zelfs... Wat erg zeg.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  MissD zo 31 maa 2013 - 5:59

Wat erg... daar moet je inderdaad niet aan denken.
Ik ben nooit in slaap gevallen tijdens het voeden. Waar mogelijk maakte ik als ik erg moe was gebruik van mijn telefoon en door een spelletje te doen of wat op internet rond te kijken bleef ik wel wakker.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Sanne zo 31 maa 2013 - 6:09

Oh bah, wat naar. Ik speelde meestal spelletjes zoals Wordfeud en Ruzzle, maar ik ben ook wel eens in slaap gevallen. Vanaf dat ze iets ouder was, sliep ik sowieso gelijk weer in. Dan werd ik wakker omdat ze ineens weer aanhapte.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 6:20

Ik ben wel benieuwd hoe dit precies gebeurd is, is de baby onder de dekens gekomen ofzo? Wel vreselijk zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Slakje zo 31 maa 2013 - 6:22

Ja, hier ook.

Is dat zo gek dan? Ik heb de laatste tijd veel boeken over bv gelezen en daar staat vaak in dat bv 's nachts het natuurlijkst is als je kindje bij je slaapt zodat hij/zij zelf de borst zoekt en zichzelf aanlegt, zodat jij lekker kan verder snoezelen. Al denk ik niet dat dat over kindjes van 1 week gaat :-/
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Sun88 zo 31 maa 2013 - 6:22

Is dat toevallig in tolkamer gebeurd dat je weet? Heel erg, het zou je maar gebeuren..
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Annemie zo 31 maa 2013 - 6:26

Sun88 schreef:Is dat toevallig in tolkamer gebeurd dat je weet? Heel erg, het zou je maar gebeuren..

Ja idd...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Jits zo 31 maa 2013 - 6:26

Annemie schreef:
Sun88 schreef:Is dat toevallig in tolkamer gebeurd dat je weet? Heel erg, het zou je maar gebeuren..

Ja idd...

Ik heb daarvan gehoord dat de baby is overleden doordat het broertje van 8 jaar het uit bed heeft gehaald en heeft laten vallen.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Muppetje zo 31 maa 2013 - 6:27

Het is me wel eens gebeurd in de kraamweek, zittend op bed. Ben daar toen zo van geschrokken dat ik het sindsdien niet meer in mijn bed heb gedaan, ga bij l in de
stoel zitten

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Annemie zo 31 maa 2013 - 6:29

Jits schreef:
Annemie schreef:
Sun88 schreef:Is dat toevallig in tolkamer gebeurd dat je weet? Heel erg, het zou je maar gebeuren..

Ja idd...

Ik heb daarvan gehoord dat de baby is overleden doordat het broertje van 8 jaar het uit bed heeft gehaald en heeft laten vallen.

Ik heb vandaag dus dit gehoord van mijn schoonzus dat ze in slaap was gevallen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Linda zo 31 maa 2013 - 6:41

Rejoy. schreef:Ik ben wel benieuwd hoe dit precies gebeurd is, is de baby onder de dekens gekomen ofzo? Wel vreselijk zeg.

Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de omstandigheden waarin dit is gebeurd.

Ik slaap zelf ook al 2 nachten met onze zoon naast me.

Wel echt verschrikkelijk zo iets!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  maiadebij zo 31 maa 2013 - 7:03

Ik ben ook best vaak in slaap gevallen tijdens het voeden. Wel met N of J op mijn arm op het voedingskussen dus zittend met het dekbed alleen over mijn benen. Wel regelmatig in paniek wakker, bang dat hij onder de dekens was gekomen maar dan zat ik nog precies zo als toen ik in slaap viel. Maar bah zeg wat vreselijk....

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Pineco zo 31 maa 2013 - 7:16

Wat verschrikkelijk! Ik ben wel benieuwd of het echt zo gegaan is, of dat het andere verhaal klopt. Dat vind ik ook altijd zo'n eng idee, dat de oudste de jongste uit bed zou pakken. Om die reden hebben wij het bedje nu vrijwel meteen laag gezet. Niet dat ik de oudste niet vertrouw, ze bedoelt het altijd goed en is heel bezorgd om haar zusje, maar juist daarom zou ik er niet voor durven instaan dat ze haar nooit op zou pakken als ik er niet meteen bij ben. Vooral toen ze nog allebei een middagslaapje deden boven.
De jongste slaapt bijna elke nacht naast me, ze slaapt erg slecht en op die manier krijg ik toch nog wat slaap. De eerste keer dat ze zich meldt, meestal aan het begin van de nacht, leg ik haar naast me, en tegen de ochtend leg ik haar weer terug. Ik slaap op zich beter als ze in haar eigen bedje ligt, maar steeds heen en weer lopen 's nachts is ook erg vermoeiend. En op deze manier gaan haar nachtvoedingen vrijwel ongemerkt. Ik ben niet bang om op haar te rollen en de dekens sla ik helemaal terug. Ik heb wel veel gelezen over veilig samen slapen, maar als ik zo'n verhaal hoor, zet me dat toch weer aan het denken. Vannacht maar weer proberen wakker te blijven...
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Sun88 zo 31 maa 2013 - 7:25

Maar het kindje kan zich ook verslikt hebben door ineens teveel voeding bijvoorbeeld en dat moeder dat niet heeft gemerkt omdat ze sliep, in plaats van onder de deken stikken. Hoe dan ook het is echt vreselijk, ook het verhaal over het broertje. Ik ben wel benieuwd, woon er dichtbij.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  joyce0606 zo 31 maa 2013 - 7:51

ik was altijd als de dood dat ik in slaap zou vallen, dus ging altijd al zittend voeden, daarbij deed het voeden zoveel pijn dat ik daar echt niet van zou kunnen slapen. toen der tijd was serious request op tv dus ik heb mij wel vermaakt smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Aggi zo 31 maa 2013 - 8:16

Ja ben 1 keer in slaap gevallen tijdens het geven van borstvoeding aan mijn zoon. Zat toen boven op ons bed, het was zo rustig en stil, en van borstvoeding geven krijg je ook een loom en ontspannen gevoel dus ja, als je dan al moe bent is de kans groot dat je in slaap kan vallen... maar jeetje wat erg zeg het zal je maar overkomen... pff
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Jits zo 31 maa 2013 - 8:58

Ik viel zelf regelmatig in slaap. Niet heel vast, maar toch, ik sliep.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  xxjojootjexx zo 31 maa 2013 - 9:06

T sliep bijna altijd bij ons in bed.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 11:01

Pineco schreef:Wat verschrikkelijk! Ik ben wel benieuwd of het echt zo gegaan is, of dat het andere verhaal klopt. Dat vind ik ook altijd zo'n eng idee, dat de oudste de jongste uit bed zou pakken. Om die reden hebben wij het bedje nu vrijwel meteen laag gezet. Niet dat ik de oudste niet vertrouw, ze bedoelt het altijd goed en is heel bezorgd om haar zusje, maar juist daarom zou ik er niet voor durven instaan dat ze haar nooit op zou pakken als ik er niet meteen bij ben. Vooral toen ze nog allebei een middagslaapje deden boven.
De jongste slaapt bijna elke nacht naast me, ze slaapt erg slecht en op die manier krijg ik toch nog wat slaap. De eerste keer dat ze zich meldt, meestal aan het begin van de nacht, leg ik haar naast me, en tegen de ochtend leg ik haar weer terug. Ik slaap op zich beter als ze in haar eigen bedje ligt, maar steeds heen en weer lopen 's nachts is ook erg vermoeiend. En op deze manier gaan haar nachtvoedingen vrijwel ongemerkt. Ik ben niet bang om op haar te rollen en de dekens sla ik helemaal terug. Ik heb wel veel gelezen over veilig samen slapen, maar als ik zo'n verhaal hoor, zet me dat toch weer aan het denken. Vannacht maar weer proberen wakker te blijven...

Zo gaat het bij ons ook. Alleen slaapt ze niet heel erg slecht. Het is gewoon fijn zo samen in bed met het voeden. Ik vind het ook moeilijk om wakker te blijven. Soms leg ik haar in haar wiegje, maar meeste tijd ligt ze naast me. Zoals ik in slaap val word ik ook altijd weer wakker. Het dekbevd heb ik naar beneden getrokken, de bovenkant is alleen het laken.


Lijkt me vreselijk als je kindje naast je stikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Highway zo 31 maa 2013 - 11:07

Wat vreselijk! Ik ben ook weleens in slaal gevallen met bv maar altijd zittend en dan lag zij nog rustig te drinken of ook te slapen als ik weer wakker werd. Nu slaapt ze soms sochtends bij mij in bed, dan wil ze niet meer in haar eigen bedje, dan slaapt ze wel altidj op haar verschoningskussen en onder haar eigen dekentjes, anders durf ik het niet.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  CCC zo 31 maa 2013 - 11:27

Wat vreselijk zeg, ik ben ook één keer in slaap gevallen terwijl N. bij me dronk. Normaal speelde ik altijd wat spelletjes of ging ik doelloos op mijn telefoon internetten maar die keer deed ik dat dus niet omdat ik geen zin had, ze lag ook nog aan de kant van het bed waar ze er vanaf had kunnen vallen. Toen ik wakker werd ben ik me dus rotgeschrokken terwijl er helemaal niets aan de hand was. Daarna is het gelukkig nooit meer gebeurd.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 1:11

Ik gaf dan wel geen borstvoeding maar met de fles zat ik ook regelmatig te knikkebollen in bed. En toen A weinig tot niet sliep en onrustig was, legde we hem weleens op onze borst. Dan sliep hij redelijk maar wij durfde zelf nooit te gaan slapen. Bang voor wat er zou gebeuren, zoals onder de dekens schieten ofzo. Of in slaap erboven op vallen/rollen.
Ik weet nog dat ik een keer een hele tijd zo met hem had gezeten. Ik sukkelde steeds in slaap en toen heeft mijn man hem terug in zijn eigen bedje gelegd. Na enkel minuten schrok ik wakker. helemaal in paniek omdat hij niet meer bovenop me lag. Ik begon meteen te huilen en onder de dekens te voelen. Mijn man werd ook wakker en zei dat hij in zijn eigen bed lag. Hij had dat al verteld maar ik was zooooo moe dat ik er automatisch op had gereageerd. Meer slapend dan wakker waardoor ik het niet echt in me had opgenomen.

Verschrikkelijk moet het zijn, als zoiets je overkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Elodie ma 1 apr 2013 - 1:33

Oh wat erg..
Het is mij ook wel eens gebeurd, maar ik liet mijn zoon wel bewust niet in mijn bed slapen. En toen hij nog heel klein was ging ik er altijd bij zitten.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen... Empty Re: Verschrikkelijk,het zal je maar overkomen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum