Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wil niet ongeduldig overkomen maar.....

3 plaatsers

Ga naar beneden

wil niet ongeduldig overkomen maar..... Empty wil niet ongeduldig overkomen maar.....

Bericht  duckie vr 13 mei 2011 - 0:47

op dit moment zit ik in de ww druk op zoek naar werk, nu werd ik dinsdag gebeld door iemand die wel interesse in me had. klonk allemaal positief en ze zou woensdag een aantal mensen bellen en mij dan terug bellen. woensdag aan het eind van de middag belde ze terug met het een en ander aan info en dat ze evt wat had. ze zou savonds het een en ander aan info mailen en een salarisindicatie zodat ik het kon lezen en we zouden contact houden daarover. klonk allemaal heel positief. maar woensdagaaf geen mail, donderdag afgewacht en geen mail. vanmorgen maar even gebeld voor t geval er wat mis zou gaan, maar het was er bij ingeschoten en het zou binne 2 uur op de mail binnenkomen. maar tot op heden geen mail.... wat nu?? wil niet ongeduldig overkomen maar het lijkt me een erg leuke baan die ik wel zie zitten.... heb ondertussen vandaag ook van een andere sollicitatie bericht gehad dat ik volgende week op gesprek mag komen, maar zit echt te wachten op de mail....

zouden jullie vandaag nog een keer bellen naar de desbetreffende persoon? of zouden jullie tot maandag wachten of het helemaal laten zitten? (bedoel als ze me niet mailt hoe zou het dan gaan als je er al komt te werken)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wil niet ongeduldig overkomen maar..... Empty Re: wil niet ongeduldig overkomen maar.....

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 0:49

Ik zou maandagochtend nog een keertje bellen.

Gast
Gast

wil niet ongeduldig overkomen maar..... Empty Re: wil niet ongeduldig overkomen maar.....

Bericht  Phileine vr 13 mei 2011 - 0:51

Net wat Maple zegt, nog even afwachten tot maandag. Je hebt vandaag al gebeld en misschien komt het eind van de middag nog.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pussycat vr 13 mei 2011 - 0:56

Ik zou toch gaan bellen. Ze heeft jou immers iets beloofd. dus moet ze dat ook nakomen.
En mocht ze toch geen intresse meer in je hebben dan weet je dat ook gelijk...toch?
Lijkt me beter dan hoopvol blijven wachten en hopen en dat het uiteindelijk toch niks is geworden.

Zou er desnoods bij zeggen dat je namelijk meerdere sollicitaties hebt lopen... en dat je daarom wilt weten waar je aan toe bent.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:23

Ik had toch nog even gebeld vandaag, dat je er met smart op zit te wachten en de baan je zó leuk lijkt.
Lijkt mij dat dat alleen maar positief kan overkomen, toch?

Nu moet je wel wachten tot maandagochtend :P

Wel fijn dat je nog een sollicitatie hebt! Gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: