Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Menstruatie na stoppen met pil

+17
Ilovethe90s
Appeltje
Bliss
Mari
mouette
Carra
Droopy28
Silke
Paper Crown
CCC
Dolphinne
June
Exogenesis
SoGood
Caramba
Zora
Rouxxxe
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Menstruatie na stoppen met pil - Pagina 3 Empty Re: Menstruatie na stoppen met pil

Bericht  Ilovethe90s vr 5 apr 2013 - 22:12

Ik ben op mijn 18e begonnen met de microgynon en heb hem bijna 12 jaar geslikt, in augustus ben ik er mee gestopt.
Ik heb sinds die tijd wel meteen een regelmatige cyclus.

Van de periode tot aan mijn 18e weet ik qua menstruaties niet zoveel meer. Ik weet nog wel dat ik in de brugklas helemaal onder de puistjes zat en mijn moeder mee ging naar de huisarts. Zij vroeg om de Diane maar die kreeg ik niet.
Jaren later, net nadat ik mijn man heb leren kennen ben ik naar de huisarts gegaan en kreeg ik de mycrogynon.

Voor mijn gevoel ben ik niet zo heftig ongesteld als toen maar dat kan ook komen doordat ik in de beginjaren altijd maandverband gebruikte en daardoor het idee had dat het heel wat was.

Nadat ik in augustus gestopt was kreeg ik vage klachten; buikpijn en pijn in mijn lies. Ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit eerder heb gehad dus dit was nieuw voor me. Gelukkig zijn de klachten nu minder, ik heb er niet de hele maand last meer van.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Menstruatie na stoppen met pil - Pagina 3 Empty Re: Menstruatie na stoppen met pil

Bericht  June di 9 apr 2013 - 3:04

Hoe is het nu Bliss?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Bliss di 9 apr 2013 - 4:39

June schreef:Hoe is het nu Bliss?

Nog steeds geen menstruatie te bekennen! Maar ook geen klachten meer. Vind het wel bloedirritant dat ik geen idee heb wanneer het komt. Bovendien wil ik binnenkort het uitstrijkje laten doen, maar daarvoor wil ik eerst de menstruatie achter de rug hebben, dus ik hoop dat het nu snel komt! En hoe kan ik op deze manier nou met mn ex afspreken om te seksen? Rolling Eyes

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  June di 9 apr 2013 - 5:11

Bliss schreef:
June schreef:Hoe is het nu Bliss?

Nog steeds geen menstruatie te bekennen! Maar ook geen klachten meer. Vind het wel bloedirritant dat ik geen idee heb wanneer het komt. Bovendien wil ik binnenkort het uitstrijkje laten doen, maar daarvoor wil ik eerst de menstruatie achter de rug hebben, dus ik hoop dat het nu snel komt! En hoe kan ik op deze manier nou met mn ex afspreken om te seksen? Rolling Eyes

Dan spreek je onder voorbehoud af. Alleen jij weet dat het onder voorbehoud van menstruatie is Menstruatie na stoppen met pil - Pagina 3 2474380249. Ik snap wel dat het irritant is inderdaad. Waarom wil je voor het uitstrijkje wachten op je menstruatie?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Bliss di 9 apr 2013 - 5:18

Haha, ik ben daar wel open over hoor, vorige week toen hij vroeg of ik af kon spreken, heb ik al een heel verhaal opgehangen over dat ik niet weet wanneer ik ongesteld word etc. en toen zei hij: "We kunnen ook wel een keer gewoon afspreken hoor, zonder meteen het bed in te duiken". Laughing Haha, tuurlijk kan dat, alleen ik dacht dat ie daarop doelde.

Ik wil de menstruatie achter de rug hebben, want anders maak ik een afspraak bij de dokter en ben ik dan ineens toch net ongesteld ofzo. Niet handig!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 6:12

Bliss het kan zomaar nog 30 dagen of langer (of korter natuurlijk) duren. Ik zou de afspraak wel maken. Je kunt altijd de dag zelf nog afzeggen, toch? Je hebt een goede reden dan. En achteraf bloed je vaak ook een beetje.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 6:16

Carrie schreef:Bliss het kan zomaar nog 30 dagen of langer (of korter natuurlijk) duren. Ik zou de afspraak wel maken. Je kunt altijd de dag zelf nog afzeggen, toch? Je hebt een goede reden dan. En achteraf bloed je vaak ook een beetje.

Ja of je laat hem alsnog komen als je wel ongesteld bent en dan kan hij mooi voor je zorgen en je verwennen als je wel ongesteld bent Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 9 apr 2013 - 6:20

Zus schreef:
Carrie schreef:Bliss het kan zomaar nog 30 dagen of langer (of korter natuurlijk) duren. Ik zou de afspraak wel maken. Je kunt altijd de dag zelf nog afzeggen, toch? Je hebt een goede reden dan. En achteraf bloed je vaak ook een beetje.

Ja of je laat hem alsnog komen als je wel ongesteld bent en dan kan hij mooi voor je zorgen en je verwennen als je wel ongesteld bent Very Happy

Carrie doelt op de afspraak bij de dokter voor het uitstrijkje, denk ik Menstruatie na stoppen met pil - Pagina 3 827601

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss di 9 apr 2013 - 6:21

Maar ik maak toch liever daarna een afspraak, anders zit ik me straks voor niks druk te maken omdat ik niet kan gaan... Die paar weken extra maken dan ook niet zo veel uit toch. Ik ben nog niet eens 30 Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 6:23

Ja dat is ook weer zo smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 9 apr 2013 - 23:26

Het is geschied Menstruatie na stoppen met pil - Pagina 3 827601 Net ongesteld geworden, na 38 dagen. Valt nog mee, ff kijken hoe het de komende maanden is. Wel raar dat ik na precies 28 dagen allerlei klachten had en tien dagen later pas ongesteld word, maar goed. Hopelijk duurt het gewoon een dag of vijf, net als anders, dan maak ik daarna meteen een afspraak voor het uitstrijkje.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 3:44

Hoera! Very Happy Kan het zijn dat die klachten van je eisprong komt? (komt toch, niet komen?) Je eisprong is ongeveer 12 dagen voor de eerste dag van je ongesteldheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 3:44

Bliss schreef:
Zus schreef:

Carrie doelt op de afspraak bij de dokter voor het uitstrijkje, denk ik Menstruatie na stoppen met pil - Pagina 3 827601
HAHAHAHA aw dat zou wat zijn als je achteraf altijd een beetje bloedt na de seks! lol!

Laatst aangepast door Carrie op wo 10 apr 2013 - 3:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 10 apr 2013 - 3:46

Carrie schreef:Hoera! Very Happy Kan het zijn dat die klachten van je eisprong komt? (komt toch, niet komen?) Je eisprong is ongeveer 12 dagen voor de eerste dag van je ongesteldheid.

Nee, de klachten komen Menstruatie na stoppen met pil - Pagina 3 827601
Maar ehm, geen idee, ik heb nog nooit iets van mn eisprong gemerkt, in elk geval niet bewust. Nooit op gelet eigenlijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss wo 10 apr 2013 - 3:46

Carrie schreef:
Bliss schreef:
Zus schreef:

HAHAHAHA aw dat zou wat zijn als je achteraf altijd een beetje bloed na de seks! lol!

Ja dan gaat er iets niet helemaal goed Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zora wo 10 apr 2013 - 3:52

[quote="Bliss"]Het is geschied [img]

:cheering: Wink
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 3:54

Bliss schreef:
Carrie schreef:Hoera! Very Happy Kan het zijn dat die klachten van je eisprong komt? (komt toch, niet komen?) Je eisprong is ongeveer 12 dagen voor de eerste dag van je ongesteldheid.

Nee, de klachten komen Menstruatie na stoppen met pil - Pagina 3 827601
Maar ehm, geen idee, ik heb nog nooit iets van mn eisprong gemerkt, in elk geval niet bewust. Nooit op gelet eigenlijk!
Owww ik dacht klachten komt, net als een aantal ligt. Wrong!
Maar goed, misschien had je daarom wacht klachten dus, vanwege je eisprong!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 4:35

Fijn dat je ongesteld bent geworden Bliss.
Ik kan er niks aan doen maar ik lees altijd menustratie ipv menstruatie. Stom woord.

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 10 apr 2013 - 7:29

Harrison schreef:Fijn dat je ongesteld bent geworden Bliss.
Ik kan er niks aan doen maar ik lees altijd menustratie ipv menstruatie. Stom woord.

Door jou lees ik dat nu waarschijnlijk de rest van mijn leven ook zo!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Vanilla Queen wo 10 apr 2013 - 8:28

mag ik spammen in dit topic met "mijn probleem"?

Ik heb sinds ik gestopt ben met anticonceptie alleen maar last van nog meer menstruatie of nou ja of het echt menstruatie te noemen is, het bloedt daar gewoon heel vaak. Ben nu ongeveer 3 maanden gestopt en er is nog geen 1 week geweest dat ik niet "ongesteld" ben geweest. Paar dagen is het weg en meestal is het is wat spotting soms wat meer dat ik echt een tampon nodig heb. Het is ook geen oud bloed ofzo dat kwijt moet, echt helder rood. Ik ben gestopt met anticonceptie omdat ik er "doorheen"bloedde dus dacht dat de anticonceptie niet sterk genoeg was en wilde een paar maanden stoppen om een ander soort te gaan nemen.

Is dit ook een normaal symptoom met stoppen of ben ik wel weer zo'n kneus dat naar de dokter moet Menstruatie na stoppen met pil - Pagina 3 1270000679
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Urban Naked do 11 apr 2013 - 3:28

Kneus omdat je naar de dokter moet? Natuurlijk ben je geen kneus maar ik zou wel even naar de dokter gaan. Niks aan lijkt me, al dat gedoe in je broek. En de zomer komt er aan en het moet gewoon normaal werken allemaal, dus wat heb je te verliezen?
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Punk'd do 11 apr 2013 - 5:12

Voor mij was de pil ook nooit zwaar genoeg. Had altijd doorbraakbloedingen in de laatste strip. Ben toen 2 maanden gestopt maar dat was echt hell. Kon niet eens de deur uit, moest elk uur naar de wc.

Toen een Mirena laten zetten en nooit meer ongesteld geweest in de afgelopen 4 jaar. (met uitzondering een keer een spotting).

Ik ben echt zo blij met dat ding. Hij gaat er alleen uit als we ooit een kindje willen proberen te krijgen. Daarna er gelijk weer in tot aan de overgang. Menstruatie na stoppen met pil - Pagina 3 253468018

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  rianne287 vr 12 apr 2013 - 22:12

Ik ben in december 2012 gestopt met Microgynon 30 (na 10 jr slikken) omdat ik de bijwerkingen zo zat was.
Ik ben netjes iedere maand ongesteld geworden en heb dus gelukkig wel een regelmatig cyclus smile
Ook ben ik al 3,5 kg afgevallen sindsdien.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: