Slaap- en badkamer in één ruimte
+15
Elodie
Puggle
rapa nui
SoGood
Razz
jena
stella.nova
luisa
Slakje
nina
Taeda
Fortissimo
Charles
Rush
Pineco
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Slaap- en badkamer in één ruimte
Wow wat gaaf zeg!! Echt heel mooi allemaal!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh wauw ! Waar staat jullie huis, limburg brabant belgie ?
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Gaaf Pineco! Ik ben erg benieuwd naar de voor en na foto's!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Bedankt voor de reacties allemaal! We wonen in Belgisch Limburg, vlak over de grens. Op een kwartiertje rijden van Luik, Tongeren en Maastricht. We hebben eerst in Nederlands Limburg een oud huis verbouwd (vele malen kleiner dan dit hoor!). Na 3 jaar was het af en hadden we beiden het gevoel dat we nog wel een keer een verbouwing wilden doen. Toen kwam dit op ons pad, het was nog wel bewoonbaar, maar ontzettend gedateerd en het bestond grotendeels uit schuren en stallen die nog geen bestemming hadden. We proberen het ruimte voor ruimte aan te pakken en tussendoor ook al aan de tuin en zo te werken, zodat die er tegen de tijd dat we klaar zijn ook mooi uitziet.
We zijn heel blij met het huis, maar we moeten er ook veel voor laten, dat kan ook niet anders. In het "wat-draag-je-vandaag"-topic zul je mij voorlopig dan ook niet zien posten Voor kleding, schoenen en make-up blijft vrij weinig over. Maar we vinden het beiden niet erg en zien dit ook als een investering in onze toekomst. En er zijn heus wel eens dagen of weken dat we het even niet meer zien zitten of dat het financieel enorm tegenzit, maar dan laten we alles gewoon even liggen totdat we weer ergens nieuwe energie vandaag hebben gehaald.
We zijn nu in totaal al zo'n 9 jaar aan het verbouwen. Dus als we hier ooit klaar zijn, moeten we een nieuwe hobby zoeken
We zijn heel blij met het huis, maar we moeten er ook veel voor laten, dat kan ook niet anders. In het "wat-draag-je-vandaag"-topic zul je mij voorlopig dan ook niet zien posten Voor kleding, schoenen en make-up blijft vrij weinig over. Maar we vinden het beiden niet erg en zien dit ook als een investering in onze toekomst. En er zijn heus wel eens dagen of weken dat we het even niet meer zien zitten of dat het financieel enorm tegenzit, maar dan laten we alles gewoon even liggen totdat we weer ergens nieuwe energie vandaag hebben gehaald.
We zijn nu in totaal al zo'n 9 jaar aan het verbouwen. Dus als we hier ooit klaar zijn, moeten we een nieuwe hobby zoeken
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Wat een prachtige woning! Heel origineel. Ik denk dat je 't alleen kunt oplossen dmv een 'cabine' je zal 't namelijk niet warm krijgen in een dusdanige openruimte. Wat je wel kan doen ie een kacheltje zo'n elektrische erbij zetten wanneer je gaat douchen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb echt geen verstand hiervan hoor, maar kan je niet zo'n warmtegordijn maken? Wat je in de deuropening van winkels hebt.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou als dit af is lekker gaan genieten. Herinneringen moet je ook kopen. Lekker op vakantie, lekker shoppen. Zou zonde zijn als je groot deel van je leven; tijd; geld hebt uitgegeven aan huizen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oh, maar we genieten wel hoor! Shoppen gebeurt dan misschien niet heel vaak, maar we gaan er regelmatig even tussenuit met of zonder de kinderen. Liefst een of meer nachten naar een mooie B&B om weer nieuwe ideeën op te doen. En we gaan minimaal twee keer per maand met z'n tweetjes uit eten. Mijn man vindt dat hij als kok toch de nodige inspiratie moet blijven opdoen en ik help hem daar graag bij Het is niet zo dat we niets meer te spenderen hebben, maar we geven het op dit moment allebei liever uit aan nieuwe dingen voor het huis. Dus geen zorgen
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: