Afdingen badkamer?
+2
Plien84
Weegschaal
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afdingen badkamer?
Wij willen graag een nieuwe badkamer, een vriend van ons gaat deze plaatsen en die werkt liever niet met spullen van een bouwmarkt. We zijn dus gisteren naar B.rugman geweest en kwamen daar met onze wensen rond de 5000 euro uit, waarna hij bereidt was er nog 500 vanaf te doen. Als ik bij S.anidirect dezelfde spullen opzoek kom ik niet veel goedkoper uit. Wij willen natuurlijk nog wat van de prijs afkrijgen, maar zijn hier niet echt bedreven in. Dus wie heeft bij deze of soortgelijke zaken spullen gehaald en hoeveel hebben jullie kunnen afdingen?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Afdingen badkamer?
Heb je ook al op q1-shops.nl gekeken, daar kwamen wij 3000 euro goedkoper uit als bij Brugman!
Gast- Gast
www.badkamermarkt.nl
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Bedankt voor jullie reacties! Maar mijn man wil liever niet op internet bestellen. We maken het er zo ook niet makkelijker op merk ik wel..
Ondertussen heb ik bij s.anidirect wel gezien dat ze toch nog 500-1000 euro goedkoper zijn met dezelfde spullen. Heb morgen een afspraak gemaakt om de offerte te maken. Daarmee wil ik dan naar brugman (beter gevoel bij) om te kijken of dat indruk maakt. Anders gaan we toch voor s.anidirect.
Zij zeggen alleen dat er niks af te dingen valt daar, vraag me af of het mensen hier misschien toch niet gelukt is?!
Ondertussen heb ik bij s.anidirect wel gezien dat ze toch nog 500-1000 euro goedkoper zijn met dezelfde spullen. Heb morgen een afspraak gemaakt om de offerte te maken. Daarmee wil ik dan naar brugman (beter gevoel bij) om te kijken of dat indruk maakt. Anders gaan we toch voor s.anidirect.
Zij zeggen alleen dat er niks af te dingen valt daar, vraag me af of het mensen hier misschien toch niet gelukt is?!
Weegschaal- Kletskop
Ik heb geen idee waar je woont maar wij zijn bij een outlet in Meppel geweest, was ook goedkoop!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Succes bij Brugman badkamers.
Ik wil daar voor geen goud meer iets kopen. Nog geen kraan voor mijn huis!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Succes bij Brugman badkamers.
Vertel!
Weegschaal- Kletskop
Ik heb echt hele hele slechte ervaringen met Brugman. Ze zijn duur, verkopen Ben (eigenmerk brugman) sanitair, wat dus gelijk staat aan goedkope troep uit China, die ze lekker duur aan jou verkopen.
Ik heb daar ooit een keuken gekocht, maar letterlijk alles was mis!!! Ik moest zelf mijn kookplaat zoeken omdat zij beweerden dat deze wel geleverd was (was niet zo.. waarom zou ik al die moeite nemen voor een kookplaat?) en toen zeiden ze dingen als: 'Maar u heeft er voor getekend..' Jaaaaaaaa omdat de bezorger tegen mij zei toen ik opmerkte dat er geen kookplaat is dat dit in 1 doos met de oven zat.. Zegt die miep: 'Iedereen weet toch dat dat niet zo is?!' Ohja?! Hoe moet ik dat dan weten als er 2 man superveel dozen mijn huis aan het in sjouwen zijn en ik gauw moet tekenen want ze hebben meer te doen op een dag?! Tot de dag van vandaag, dat huis is allang verkocht.. zat de afzuigkap van de keuken 10cm tever naar rechts waardoor er een gapend gat van 10cm naast de afzuiger is.. verkeerd opgemeten door Brugman. Konden ze dat niet herstellen? Jawel.. maar dan moest ik opnieuw het aanrechtblad aanschaffen want die was nu ook verkeerd op maat gezaagd voor de kookplaat..............JUIST! Niet mijn fout, maar toch! Nee, Brugman(en de hele mandemakersgroep) wens ik echt een failissement toe!
Ik heb daar ooit een keuken gekocht, maar letterlijk alles was mis!!! Ik moest zelf mijn kookplaat zoeken omdat zij beweerden dat deze wel geleverd was (was niet zo.. waarom zou ik al die moeite nemen voor een kookplaat?) en toen zeiden ze dingen als: 'Maar u heeft er voor getekend..' Jaaaaaaaa omdat de bezorger tegen mij zei toen ik opmerkte dat er geen kookplaat is dat dit in 1 doos met de oven zat.. Zegt die miep: 'Iedereen weet toch dat dat niet zo is?!' Ohja?! Hoe moet ik dat dan weten als er 2 man superveel dozen mijn huis aan het in sjouwen zijn en ik gauw moet tekenen want ze hebben meer te doen op een dag?! Tot de dag van vandaag, dat huis is allang verkocht.. zat de afzuigkap van de keuken 10cm tever naar rechts waardoor er een gapend gat van 10cm naast de afzuiger is.. verkeerd opgemeten door Brugman. Konden ze dat niet herstellen? Jawel.. maar dan moest ik opnieuw het aanrechtblad aanschaffen want die was nu ook verkeerd op maat gezaagd voor de kookplaat..............JUIST! Niet mijn fout, maar toch! Nee, Brugman(en de hele mandemakersgroep) wens ik echt een failissement toe!
Dat klinkt idd als een hele slechte ervaring...
Ik lees wel meer van dit verhalen op internet, maar heb in de omgeving weer hele positieve verhalen over ze. Het blijft toch altijd wel moeilijk merk ik. Was het je wel gelukt nog wat af te dingen
Ik woon in het zuiden, meppel is dus wel erg ver weg!
Ik lees wel meer van dit verhalen op internet, maar heb in de omgeving weer hele positieve verhalen over ze. Het blijft toch altijd wel moeilijk merk ik. Was het je wel gelukt nog wat af te dingen
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Dat klinkt idd als een hele slechte ervaring...
Nope! Geen cent.
2CKC2 schreef:Ik heb echt hele hele slechte ervaringen met Brugman. Ze zijn duur, verkopen Ben (eigenmerk brugman) sanitair, wat dus gelijk staat aan goedkope troep uit China, die ze lekker duur aan jou verkopen.
Eens... Mijn ouders hebben heel veel problemen gehad met Brugman... Mijn ouders zijn maanden bezig geweest met dit soort sullige fouten van hun, uiteindelijk is het opgelost, maar het ging allemaal niet erg makkelijk en vriendelijk.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Heeft die vriend van jullie geen contacten met Galvano of iets dergelijks, daar hebben wij via onze loodgieter een goede prijs gehad. (We zijn in E'hoven bij Galvano geweest en in Tilburg ook ergens, maar ik weet niet waar). Maar ik weet ook niet hoe zuidelijk je woont.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Keukenconcurrent?
Edit: oeps, gaat om een badkamer haha.
Edit: oeps, gaat om een badkamer haha.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik had dezelfde spullen bij S.anidirect dus voor 1250 euro goedkoper gevonden. Mijn afspraak bij B.rugman afgezegd, als reden opgegeven dat we een betere prijs hadden gevonden. We zouden nog teruggebeld worden omdat daar natuurlijk wel over te praten viel. En daarna niets meer gehoord.... Beetje vreemd!
We hebben gisteren besteld bij S.anidirect. Degene die onze badkamer gaat plaatsen heeft vaker met die spullen gewerkt en er goede ervaringen mee (spullen en bedrijf). Dus gelijk maar een bubbelbad genomen omdat de prijs nu wel meeviel.
Over 5 weken wordt de badkamer geplaatst, ik kan niet wachten.
Bedankt voor jullie adviezen!
We hebben gisteren besteld bij S.anidirect. Degene die onze badkamer gaat plaatsen heeft vaker met die spullen gewerkt en er goede ervaringen mee (spullen en bedrijf). Dus gelijk maar een bubbelbad genomen omdat de prijs nu wel meeviel.
Over 5 weken wordt de badkamer geplaatst, ik kan niet wachten.
Bedankt voor jullie adviezen!
Weegschaal- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: