Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus?

4 plaatsers

Ga naar beneden

IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus? Empty IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus?

Bericht  holaagirl vr 29 maa 2013 - 1:19

Hallo,
Vanwege een vroegere ontsteking in zijn balzak, is de spermaproductie erg laag bij mijn vriend.
Toen we bezig waren voor ons eerste kindje bleek dat, toen wij bij de gyneacoloog liepen bij ons eigen ziekenhuis.
We kregen net de verwijzing voor IVF/ICSI toen bleek ik toch spontaan zwanger. Yes:)
Ben nooit meer aan de pil gegaan, in de hoop toch spontaan zwanger te raken. Nu 2.5 jaar later willen we toch verdere stappen ondernemen.
Net de uitslag van de huisarts: spermacellen: 2 miljoen (waar het meer dan 39 moet zijn)...Veel te weinig, dus krijgen nu alsnog de verwijzing voor IVF/ICSI.
We krijgen de keuze: Reinier de Graaf (fertiliteitspoli bij Voorburg), EMC of St. Fransiscus. Wij wonen omgeving Rotterdam.
Hoe maken we deze keuze? Hebben jullie ervaring? of verhalen van anderen?

bedankt alvast!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus? Empty Re: IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus?

Bericht  Le Chat Noir vr 29 maa 2013 - 2:30

Sorry geen ervaring met die ziekenhuizen. Wel met icsi. Bij ons ligt het aantal zaadcellen onder de 1 miljoen. Kans op spontaan nihil. Maar bij jullie ook echt een wonder!
Als je mee wilt schrijven in topic moeilijk zwanger worden ben je van harte welkom!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus? Empty Re: IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus?

Bericht  Creabea_28 vr 29 maa 2013 - 3:47

Je hebt een PM!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus? Empty Re: IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus?

Bericht  holaagirl vr 29 maa 2013 - 3:55

haai crea! thx! Heb het gelezen! Zit nu op mijn mobiel,dus reageer later vanaf de pc. Dat typt wat prettiger!
LCN,ik kom inderdaad eens een kijkje nemen bij dat topic! lijkt me fijn om mee te schrijven!
Mijn eerste zoon is inderdaad een wonder, zaadkwaliteit lag toen zelfs onder de miljoen!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus? Empty Re: IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus?

Bericht  Lejow vr 29 maa 2013 - 4:52

Ik ken het SFG alleen van de kinderpoli en de Neo, maar ik vind het een ontzettend fijn ziekenhuis. Fijne sfeer, niet zo groots en 'ziekenhuizig'.
Het RDGG vind ik daarentegen echt verschrikkelijk.

Met het EMC heb ik geen ervaring.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus? Empty Re: IVF/ICSI: Reinier de Graaf, EMC of St.Fransiscus?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum