Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

+12
Winegum
Jeanette
M-G
Toet
TNMN
CaptainSpectacular
Polly
BJA
Gizmo
Sterre
Zwerver
Arwyn
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Lijn111016%Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Lijn1110 16% 
[ 11 ]
Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Lijn111080%Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Lijn1110 80% 
[ 55 ]
Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Lijn11104%Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Lijn1110 4% 
[ 3 ]
 
Totaal aantal stemmen : 69
 
 

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:28

Nou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Arwyn za 19 feb 2011 - 10:29

Je bent lekker bezig Isa Wink

Voor mij is het de computer (nou ja, laptop, haha). Ik doe hier alles op de fiets en voor lange afstanden ga ik meestal met de trein. Vliegen is het voor mij sowieso niet, want ik heb vliegangst. Die laptop gebruik ik wel echt iedere dag, dus dat is hem voor mij!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:30

PC! Zonder auto kan ik fietsen of kiezen voor OV, maar hoe moet ik forummen zonder pc?! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:31

Internet. Wat moet ik met een computer zonder internet? :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:33

Ben jij van de stellingen vanavond, Isabella? Wink

Uiteraard kies ik voor B, ik kan toch niet forummen zonder pc?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Zwerver za 19 feb 2011 - 10:34

ABE schreef:Internet. Wat moet ik met een computer zonder internet? :P

+1
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:34

Zonder auto of vliegtuig zou je overal toch nog kunnen komen en alles nog steeds kunnen doen. Zonder internet is er voor heel veel dingen geen vervanging. Ik kies dus voor Internet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:35

Ik zit wat vindt Nederland te kijken, daar komen de stellingen vandaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:35

Dat ga ik er even vanuit dat computer staat voor internet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Sterre za 19 feb 2011 - 10:38

Ik heb voor vliegtuig gekozen. Zonder de wetenschap om vrij makkelijk overal heen te kunnen vliegen, zou ik me sneller beperkt of een soort van opgesloten voelen. Vliegtuigen geven zooveel vrijheid en kansen om veel van deze mooie wereld te zien!

Met de fiets of het OV kom je ook wel een heel end, en tsja... die computer. Zou ik ook enorm missen, maar vliegtuigen nog net wat meer.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gizmo za 19 feb 2011 - 10:42

ABE schreef:Internet. Wat moet ik met een computer zonder internet? :P


Eens Very Happy
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  BJA za 19 feb 2011 - 10:43

Zeker weten de auto.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:50

Zeker weten A Ik zou echt niet weten wat ik zonder dat ding moest doen. IK woon in een dorp met 2 koeien en een kerk en treinen kennen ze hier niet altans rijden niet in ons dorp Wink en bussen rijden hier om het uur. Aangezien ik in Einhoven werk is de auto echt ideaal Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:54

c0mputerrrrrrrrrrrrrrrrrrr l0l 0101010100101010010

Nee even serieus. De computer. Kost me relatief minder geld om in contact te komen met mensen door middel van mijn computer dan wanneer ik de auto neem of het vliegtuig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:55

Voor mij zijn alle drie onmisbaar, maar computer (internet met name) wordt het meest onmisbaar gemaakt door de rest van de wereld. Iedereen verwacht dat je een computer (en internet) hebt en dat je daar dus voor je studie, informatie zoeken, contact leggen e.d. gebruik van maakt.

Misbaar bedoelde ik smile


Laatst aangepast door vruchtenhagel op za 19 feb 2011 - 11:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:58

Zero schreef:c0mputerrrrrrrrrrrrrrrrrrr l0l 0101010100101010010

Nee even serieus. De computer. Kost me relatief minder geld om in contact te komen met mensen door middel van mijn computer dan wanneer ik de auto neem of het vliegtuig.

Maar in deze kies je voor een computer waarvan je niet weet of er internet op zit. Wink Als ik aan vroeger denk en aan de computer die wij thuis hadden staan, daarmee konden we pas jaren later inbellen, maar stond er in het begin enkel om mee tekst te verwerken. (I know, ik denk ouderwets. smile)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Polly za 19 feb 2011 - 11:02

Zonder computer en vliegtuig kan ik mijn relatie wel vergeten, en de auto is óók erg praktisch.

Ik kan echt niet kiezen :shock:
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:08

ABE schreef:
Zero schreef:c0mputerrrrrrrrrrrrrrrrrrr l0l 0101010100101010010

Nee even serieus. De computer. Kost me relatief minder geld om in contact te komen met mensen door middel van mijn computer dan wanneer ik de auto neem of het vliegtuig.

Maar in deze kies je voor een computer waarvan je niet weet of er internet op zit. Wink Als ik aan vroeger denk en aan de computer die wij thuis hadden staan, daarmee konden we pas jaren later inbellen, maar stond er in het begin enkel om mee tekst te verwerken. (I know, ik denk ouderwets. smile)


Ja maar dat is hetzelfde als een auto hebben zonder rijbewijs. Ik chatte wel al toen ik puber was, maar auto rijden niet. En ik gebruikte ook daadwerkelijk de tekstverwerker intensief als klein meisje (nadat de typmachine de deur uit werd gedonderd door mijn ouders omdat het te veel herrie maakte) en deed ik er spelletjes op.
Tuurlijk is de auto een onmisbare uitvinding, maar het interesseert me meer of ik een snelle computer heb dan een snelle auto - dus kies ik voor computers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:33

De tampon laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:34

mozzarella schreef:De tampon laughcry .

Tss, die staat er niet bij Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  CaptainSpectacular zo 20 feb 2011 - 0:13

Zonder computer had ik nu iets anders moeten studeren.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 0:15

Ik heb auto gekozen. Dit omdat ik best met het OV kan gaan, maar dan kan ik nooit de vroegste dienst draaien. Dan zou ik dus werk dichterbij moeten zoeken, wat ik niet wil aangezien ik een geweldig team heb Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  TNMN zo 20 feb 2011 - 0:16

Ik heb voor vliegtuig gekozen, stel je voor dat we het vliegtuig niet hadden en overal de boot naar toe moesten nemen..
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Toet zo 20 feb 2011 - 1:01

Computer, met internet uiteraard.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  M-G zo 20 feb 2011 - 1:04

De computer (inderdaad wel met internet). Ik moet er niet aan denken dat ik nu nog alles met de hand zou moeten schrijven en alles in encyclopdieen op moest zoeken. etc.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar? Empty Re: Stelling; Welke uitvinding is voor jou onmisbaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum