Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?
+17
Blond
Sterre
Sure
Rovine
Burn
Exogenesis
Maudy
mzcharlotte
Lady Starstruck
ExpressoB
xxjojootjexx
Alex
Merai
sonly
Reva
Capt'n Zero
Minx
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?
xxjojootjexx schreef:Exogenesis schreef:Ik wil een keer (in bikini) wijn drinken in een jacuzzi.
Leuk idee voor een meeting
wel een beetje saai
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Exo, mn oom heeft jacuzzi! Kan altijd vragen, haha!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ExpressoB schreef:xxjojootjexx schreef:Exogenesis schreef:Ik wil een keer (in bikini) wijn drinken in een jacuzzi.
wel een beetje saai
Dan plakken we er nog een andere wens bij aan? Taarten gooien? Foodfight houden?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij zijn volwassenen te zwaar voor de ballenbak en zak je zo naar de bodem.
Ik zag ooit in een film eens een jongetje aan een elastieken ding hangen boven een trampoline. Dat lijkt me wel tof.
Ben ook ooit opgehesen in een tuigje aan een hijskraan. Zou ik best nog eens willen doen en dan lekker heen en weer gaan zwaaien.
Ik zag ooit in een film eens een jongetje aan een elastieken ding hangen boven een trampoline. Dat lijkt me wel tof.
Ben ook ooit opgehesen in een tuigje aan een hijskraan. Zou ik best nog eens willen doen en dan lekker heen en weer gaan zwaaien.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
xxjojootjexx schreef:ExpressoB schreef:xxjojootjexx schreef:Exogenesis schreef:Ik wil een keer (in bikini) wijn drinken in een jacuzzi.
wel een beetje saai
Dan plakken we er nog een andere wens bij aan? Taarten gooien? Foodfight houden?
jaaaaa met eten gooien lijkt mij ook een keer lache! wel zonde maja dat moet dan maar
Food fight is zo leuk .
Ging eerder altijd op kamp en dan op de laatste dag ranzige 6 kamp. Snoepjes uit vla halen en vervolgens 1 uit de meel. Na 2/3 rondes waren alleen de kleintjes de spelletjes nog aan het doen zoals het moest. Toen we zelf eenmaal leiding waren ging het helemaal mis. Dan was het zie je die en die. Max aantal punten als je dit over hem/haar heen gooit. Wij zaten aan het eind dan ook onder de meel/vla/koffie/ranja/hagelslag.
Ging eerder altijd op kamp en dan op de laatste dag ranzige 6 kamp. Snoepjes uit vla halen en vervolgens 1 uit de meel. Na 2/3 rondes waren alleen de kleintjes de spelletjes nog aan het doen zoals het moest. Toen we zelf eenmaal leiding waren ging het helemaal mis. Dan was het zie je die en die. Max aantal punten als je dit over hem/haar heen gooit. Wij zaten aan het eind dan ook onder de meel/vla/koffie/ranja/hagelslag.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wilde wel eens in een bad met vla.. (nou werd geen bad vol maar paar pakken vla en choco saus en yoghurt enzo) maarre heb het gedaan!!!! hahaha alleen spoelde niet zo goed meer weg
ExpressoB schreef:Minx schreef:Haha zo heel vreemd zijn die dingen toch niet.
Zelf lijkt het me heel komisch om een keer een stel mannen benen te scheren. Vraag niet waarom maar het lijkt me gewoon grappig.
hier moest ik hard om lachen!! hahahah:lol: fantastisch!!! ik wil wel helpen! bericht mij ff als je ze hebt gevonden
Haha ga het waarschijnlijk echt doen vlak voor de roparun haha. Moet er nog wel ff 1 of 2 overtuigen. 1 zei gelijk al dat ik het wel mocht doen haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
mzcharlotte schreef:Ik heb de diepe wens om een keer een glas drinken in iemands gezicht leeg te gooien (uit woede) en een taart in iemands gezicht te duwen. Vlaai mag trouwens ook. Maar niet tegelijkertijd, het moeten twee aparte gelegenheden zijn. Oké het is niet heel vreemd, maar echt normaal is het ook niet.
Dit heb ik eens (met medeweten van het 'slachtoffer') gedaan!
Sure- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13
@ExpressoB: Nee, geen hekel aan mensen helaas...
@jojootje: Dat lijkt me wel echt heel gaaf, een foodfightmeeting!
@ Sure: Een taart in mijn gezicht ontvangen, mits niet te hard en met medeweten, lijkt me eigenlijk ook best heel grappig!
@jojootje: Dat lijkt me wel echt heel gaaf, een foodfightmeeting!
@ Sure: Een taart in mijn gezicht ontvangen, mits niet te hard en met medeweten, lijkt me eigenlijk ook best heel grappig!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Ik heb de diepe wens om een keer een glas drinken in iemands gezicht leeg te gooien (uit woede) en een taart in iemands gezicht te duwen. Vlaai mag trouwens ook. Maar niet tegelijkertijd, het moeten twee aparte gelegenheden zijn. Oké het is niet heel vreemd, maar echt normaal is het ook niet.
Haha dit heb ik als onderbouwer op de middelbare school gedaan, met karnemelk nog wel (ieuw, dat moest ik altijd mee in zo'n schoolbeker en werd heel vies lauw). Een jongen die zat me altijd te klieren en tegen mijn tas te schoppen. Ik werd toen ZO boos dat ik die beker over 'm heen heb gegooid
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Exogenesis schreef:Ik wil een keer (in bikini) wijn drinken in een jacuzzi.
Dit heb ik gedaan. Voelde heerlijk decadent!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oh wijn drinken in jacuzzi is heerlijk! Kennisen van ons hebben er één op hun dakterras, regelmatig avondjes zitten borrelen daar. Heerlijk!
Door dit topic heb ik zin om mijn oppaskinderen mee te nemen naar een grote binnen speeltuin met heel veel ballenbakken en luchtkussens en trampolines en dan natuurlijk zelf het gekst doen van allemaal. Lekker de hele dag aapje spelen
Door dit topic heb ik zin om mijn oppaskinderen mee te nemen naar een grote binnen speeltuin met heel veel ballenbakken en luchtkussens en trampolines en dan natuurlijk zelf het gekst doen van allemaal. Lekker de hele dag aapje spelen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Lady Starstruck schreef:In een ballenbad spelen. Ik vond dat als kind geweldig. En ik vind ze nog steeds leuk Maar ja ik ben nou eenmaal geen 7 meer.
Naar een schuimparty gaan.
Wij hebben er een op het werk. Ik heb er vaak in gelegen met de kinderen
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Japie schreef:Lady Starstruck schreef:In een ballenbad spelen. Ik vond dat als kind geweldig. En ik vind ze nog steeds leuk Maar ja ik ben nou eenmaal geen 7 meer.
Naar een schuimparty gaan.
Wij hebben er een op het werk. Ik heb er vaak in gelegen met de kinderen
Whaha zou bijna een keer bij je langs komen
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Blond schreef:Exogenesis schreef:Ik wil een keer (in bikini) wijn drinken in een jacuzzi.
Dit heb ik gedaan. Voelde heerlijk decadent!
Mijn ouders hebben een jacuzzi en ik heb er al aardig wat avondjes doorgebracht met een wijntje in mijn hand. Heerlijk!
Euhmm wat ik echt nog eens zou willen.. naar een parenclub gaan. En dan niet om iets te doen (IEH) maar gewoon.. de ervaring. Weten wie er allemaal loopt (ik stel namelijk alleen maar hangende 50+billen voor me) en uberhaupt.. hoe werkt dat?? Maar goed.. dan wel als vlieg aan de muur .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik heb een keer een foodfight gedaan en dat was vet! Ik werkte bij een bakker, in de winkel en we hadden allebei een kater. Toen zijn me met die slagroomvlaaien gaan gooien (en toen kwam onze leidinggevende binnen en die was niet blij )!
Zou het zo nog een keer doen
Zou het zo nog een keer doen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke reis wil je ooit nog eens maken?
» Welke dingen zou je nóóit doen...
» Welke studie zou jij willen doen als het kon?
» welke muziek clip, zou jij na willen doen.
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Welke dingen zou je nóóit doen...
» Welke studie zou jij willen doen als het kon?
» welke muziek clip, zou jij na willen doen.
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: