Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

+17
Blond
Sterre
Sure
Rovine
Burn
Exogenesis
Maudy
mzcharlotte
Lady Starstruck
ExpressoB
xxjojootjexx
Alex
Merai
sonly
Reva
Capt'n Zero
Minx
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  ExpressoB wo 27 maa 2013 - 9:21

xxjojootjexx schreef:
Exogenesis schreef:Ik wil een keer (in bikini) wijn drinken in een jacuzzi.

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 281626781

Leuk idee voor een meeting Laughing

wel een beetje saai :P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Burn wo 27 maa 2013 - 9:24

Exo, mn oom heeft jacuzzi! Kan altijd vragen, haha!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  xxjojootjexx wo 27 maa 2013 - 9:25

ExpressoB schreef:
xxjojootjexx schreef:
Exogenesis schreef:Ik wil een keer (in bikini) wijn drinken in een jacuzzi.

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 281626781

Leuk idee voor een meeting Laughing

wel een beetje saai :P

Dan plakken we er nog een andere wens bij aan? Taarten gooien? Foodfight houden?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Rovine wo 27 maa 2013 - 9:25

Volgens mij zijn volwassenen te zwaar voor de ballenbak en zak je zo naar de bodem.

Ik zag ooit in een film eens een jongetje aan een elastieken ding hangen boven een trampoline. Dat lijkt me wel tof.

Ben ook ooit opgehesen in een tuigje aan een hijskraan. Zou ik best nog eens willen doen en dan lekker heen en weer gaan zwaaien.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  ExpressoB wo 27 maa 2013 - 9:28

xxjojootjexx schreef:
ExpressoB schreef:
xxjojootjexx schreef:
Exogenesis schreef:Ik wil een keer (in bikini) wijn drinken in een jacuzzi.

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 281626781

Leuk idee voor een meeting Laughing

wel een beetje saai :P

Dan plakken we er nog een andere wens bij aan? Taarten gooien? Foodfight houden?

jaaaaa met eten gooien lijkt mij ook een keer lache! wel zonde maja dat moet dan maar :P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Minx wo 27 maa 2013 - 10:19

Food fight is zo leuk Wink.

Ging eerder altijd op kamp en dan op de laatste dag ranzige 6 kamp. Snoepjes uit vla halen en vervolgens 1 uit de meel. Na 2/3 rondes waren alleen de kleintjes de spelletjes nog aan het doen zoals het moest. Toen we zelf eenmaal leiding waren ging het helemaal mis. Dan was het zie je die en die. Max aantal punten als je dit over hem/haar heen gooit. Wij zaten aan het eind dan ook onder de meel/vla/koffie/ranja/hagelslag.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  ExpressoB wo 27 maa 2013 - 10:25

Wilde wel eens in een bad met vla.. (nou werd geen bad vol maar paar pakken vla en choco saus en yoghurt enzo) maarre heb het gedaan!!!! hahaha alleen spoelde niet zo goed meer weg :nopompom:
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Minx wo 27 maa 2013 - 10:27

ExpressoB schreef:
Minx schreef:Haha zo heel vreemd zijn die dingen toch niet.

Zelf lijkt het me heel komisch om een keer een stel mannen benen te scheren. Vraag niet waarom maar het lijkt me gewoon grappig.

hier moest ik hard om lachen!! hahahah:lol: fantastisch!!! ik wil wel helpen! bericht mij ff als je ze hebt gevonden Wink

Haha ga het waarschijnlijk echt doen vlak voor de roparun Wink haha. Moet er nog wel ff 1 of 2 overtuigen. 1 zei gelijk al dat ik het wel mocht doen haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Sure wo 27 maa 2013 - 23:00

mzcharlotte schreef:Ik heb de diepe wens om een keer een glas drinken in iemands gezicht leeg te gooien (uit woede) en een taart in iemands gezicht te duwen. Vlaai mag trouwens ook. Maar niet tegelijkertijd, het moeten twee aparte gelegenheden zijn. Oké het is niet heel vreemd, maar echt normaal is het ook niet.

Dit heb ik eens (met medeweten van het 'slachtoffer') gedaan! Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 281626781
Sure
Sure
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  mzcharlotte wo 27 maa 2013 - 23:09

@ExpressoB: Nee, geen hekel aan mensen helaas...

@jojootje: Dat lijkt me wel echt heel gaaf, een foodfightmeeting!

@ Sure: Een taart in mijn gezicht ontvangen, mits niet te hard en met medeweten, lijkt me eigenlijk ook best heel grappig!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Sterre wo 27 maa 2013 - 23:14

mzcharlotte schreef:Ik heb de diepe wens om een keer een glas drinken in iemands gezicht leeg te gooien (uit woede) en een taart in iemands gezicht te duwen. Vlaai mag trouwens ook. Maar niet tegelijkertijd, het moeten twee aparte gelegenheden zijn. Oké het is niet heel vreemd, maar echt normaal is het ook niet.

Haha dit heb ik als onderbouwer op de middelbare school gedaan, met karnemelk nog wel (ieuw, dat moest ik altijd mee in zo'n schoolbeker en werd heel vies lauw). Een jongen die zat me altijd te klieren en tegen mijn tas te schoppen. Ik werd toen ZO boos dat ik die beker over 'm heen heb gegooid Laughing

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Blond wo 27 maa 2013 - 23:25

Exogenesis schreef:Ik wil een keer (in bikini) wijn drinken in een jacuzzi.


Dit heb ik gedaan. Voelde heerlijk decadent!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Toet do 28 maa 2013 - 0:54

Oh wijn drinken in jacuzzi is heerlijk! Kennisen van ons hebben er één op hun dakterras, regelmatig avondjes zitten borrelen daar. Heerlijk!

Door dit topic heb ik zin om mijn oppaskinderen mee te nemen naar een grote binnen speeltuin met heel veel ballenbakken en luchtkussens en trampolines en dan natuurlijk zelf het gekst doen van allemaal. Lekker de hele dag aapje spelen :cheering:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Japie do 28 maa 2013 - 1:29

Lady Starstruck schreef:In een ballenbad spelen. Ik vond dat als kind geweldig. En ik vind ze nog steeds leuk Embarassed Maar ja ik ben nou eenmaal geen 7 meer.

Naar een schuimparty gaan.

Wij hebben er een op het werk. Ik heb er vaak in gelegen met de kinderen Laughing
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Lady Starstruck do 28 maa 2013 - 1:30

Japie schreef:
Lady Starstruck schreef:In een ballenbad spelen. Ik vond dat als kind geweldig. En ik vind ze nog steeds leuk Embarassed Maar ja ik ben nou eenmaal geen 7 meer.

Naar een schuimparty gaan.

Wij hebben er een op het werk. Ik heb er vaak in gelegen met de kinderen Laughing

Whaha zou bijna een keer bij je langs komen Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Caro do 28 maa 2013 - 6:42

Blond schreef:
Exogenesis schreef:Ik wil een keer (in bikini) wijn drinken in een jacuzzi.


Dit heb ik gedaan. Voelde heerlijk decadent!

Mijn ouders hebben een jacuzzi en ik heb er al aardig wat avondjes doorgebracht met een wijntje in mijn hand. Heerlijk! Very Happy

Euhmm wat ik echt nog eens zou willen.. naar een parenclub gaan. En dan niet om iets te doen (IEH) maar gewoon.. de ervaring. Weten wie er allemaal loopt (ik stel namelijk alleen maar hangende 50+billen voor me) en uberhaupt.. hoe werkt dat?? Maar goed.. dan wel als vlieg aan de muur Very Happy.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Kowalski do 28 maa 2013 - 6:59

Ik heb een keer een foodfight gedaan en dat was vet! Ik werkte bij een bakker, in de winkel en we hadden allebei een kater. Toen zijn me met die slagroomvlaaien gaan gooien (en toen kwam onze leidinggevende binnen en die was niet blij Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 1270000679)!

Zou het zo nog een keer doen Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen? - Pagina 2 Empty Re: Welke vreemde dingen zou je ooit nog eens willen doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum