Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Online schoenen kopen. Welke site's?

+2
peach
studiebol
6 plaatsers

Ga naar beneden

Online schoenen kopen. Welke site's? Empty Online schoenen kopen. Welke site's?

Bericht  studiebol di 26 maa 2013 - 8:02

De dames zijn uit hun schoenen gegroeid... pfff wat ben ik blij dat ik niet meteen van die super dure had. Maar goed er moeten dus nieuwe schoenen komen, vanmiddag alle winkels in de stad gehad schoenreus,scapino,ziengs,schuurmanschoenen,dolcis)
Maar of het was niet mijn smaak, of niet in de goede maat of veeeeeel te duur. En er staan gewoon al heel veel open schoentjes in de winkels en daar wil ik gewoon nog niet aan.

Wie heeft er nog leuke schoenen site's waar ik eens kan gaan kijken?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online schoenen kopen. Welke site's? Empty Re: Online schoenen kopen. Welke site's?

Bericht  peach di 26 maa 2013 - 8:04

Omoda.nl
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Online schoenen kopen. Welke site's? Empty Re: Online schoenen kopen. Welke site's?

Bericht  -Ieniemienie- di 26 maa 2013 - 8:04

shoemixx.nl
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Happydobby di 26 maa 2013 - 8:05

Omoda, Orlando, schoemixx

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor di 26 maa 2013 - 8:41

scapino heeft 20% korting (in de winkel morgenavond en morgen op de site)

baby-slofje.nl daar heb ik ook wel vaker schoentjes gekocht maar ik ben nu voor de tweede keer voor scapino gegaan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 8:44

Ik heb net op shoemixx besteld.
Daar is nu ook nog 15% korting.

Gast
Gast

Bericht  Pineco di 26 maa 2013 - 20:00

Bestellen jullie dan altijd een paar maten en modellen, of is het gewoon op goed geluk en gaan de schoenen retour als ze niet goed zitten/niet passen? Ik vind het in de winkel al zo moeilijk om een goed paar te vinden. Sommige zitten te smal, andere juist weer te breed. We zijn altijd wel even aan het passen voordat we iets hebben gevonden. Ook de maat lijkt me lastig te bepalen, al zou ik het heel fijn vinden om haar schoentjes online te kunnen bestellen. Scheelt een hoop gedoe, want winkelen is niet haar favoriete bezigheid Online schoenen kopen. Welke site's? 1270000679
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 20:09

Bij H. durf ik het niet aan. Die heeft enorm smalle voeten.
Voor A. had ik maandagavond in de winkel (een beetje in een opwelling) schoenen gekocht. Maar ik vind ze toch niet zo geweldig. Nu heb ik van hetzelfde merk online schoenen besteld.
Scheelt me bijna 25,- (online meestal iets goedkoper en nu ook nog korting) met in de winkel. Bij Shoemixx kun je trouwens gratis retour sturen, dat vind ik wel fijn!

Gast
Gast

Bericht  Pineco di 26 maa 2013 - 23:33

Bedankt voor de tip, dan ga ik daar eens op kijken en het gewoon een keer proberen. Ik vind het in deze tijd van het jaar sowieso lastig. Het is nog te koud om ballerina's te dragen en om nu nog echt laarsjes te kopen, vind ik zonde. Denk dat het een paar sneakers wordt.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  studiebol di 26 maa 2013 - 23:59

Ik ben uiteindelijk nu naar de Bristol gereden om ze daar te kopen en toch nog even advies gevraagd.

Pineco ik vind dat ook lastig, zeker omdat nu pas de 2e keer is dat ik schoenen koop dan vraag ik toch liever nog wat advies.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: