Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoenen online kopen.

+2
Viva
Flip Fluitketel
6 plaatsers

Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Schoenen online kopen.

Bericht  Flip Fluitketel vr 13 jan 2012 - 4:13

Onze dochter loopt sinds een paar weken kleine stukjes en sinds verleden week loopt ze grotere stukken. Ik wilde graag een paar schoentjes voor haar kopen. Dus vanmiddag zijn we naar een schoenenwinkel hier in het dorp gegaan alleen het is uitverkoop en ze hadden dus echt bijna niks staan. Het is de enigste schoenenzaak hier in de buurt. Mijn hoofd staat er op dit moment niet echt naar om naar de stad te gaan (15 km verder) om naar schoenen te gaan kijken/zoeken. Nu wilde ik op internet gaan kijken of ik daar misschien nog leuke schoenen kan vinden. Dus mijn vraag is eigenlijk weten jullie nog leuke site's waar je leuke babyschoenen kan kopen?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  Viva vr 13 jan 2012 - 4:24

Wil je echt nog met een dunne zool of met een hardere zool?

Ik had van die glimmende laarsjes met een dunne zool, maar ik kan er niet meer op komen hoe die ook al weer heten!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  Flip Fluitketel vr 13 jan 2012 - 4:49

Met een flexibele zool wil ik graag.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  maiadebij vr 13 jan 2012 - 5:09

Ik moet zeggen dat ik het echt heel moeilijk vind om goede, passende schoenen via internet te kopen. Voor J heb ik de slofjes via internet gekocht maar vanaf de eerste schoentjes ben ik naar de winkel gegaan. Ze meten daar de voetjes op, weten welk merk/ soort schoen het beste bij het voetje past etc.

N heeft bijvoorbeeld erg smalle voeten, van de 6 paar schoenen die er in zijn maat stonden pastte er maar 1 echt goed. Ik ben er dus na 2 jaar pas achter wat voor soort/merk hem het beste past (een schoen die ook een breedte maat heeft) en die heb ik laatst via internet besteld met 50% korting. Maar nog vind ik het wel heel lastig

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  snoezel vr 13 jan 2012 - 6:05

Ik heb l haar schoenen besteld op shoemixx.nl . Ideaal- gratis versturen vanaf een bepaald bedrag en gratis retourneren. Ik had wel van tevoren in 'normale' winkels gepast en wist welk merk en model ik wilde (shoesme extreme flex), vond alleen de kleuren daar niks smile
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 6:11

als je loopschoentjes via internet bestelt, dan zou ik echt schoentjes met veters kiezen, die kun je het meest passend maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  Coccinelle vr 13 jan 2012 - 6:29

Misschien kun je bij die schoenenwinkel in je dorp wel wat merken passen en aan de hand daarvan een leuker schoentje op internet bestellen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  Flip Fluitketel vr 13 jan 2012 - 7:51

Schoenen passen in de schoenenwinkel wilde ik inderdaad doen, maar er waren echt heel weinig schoentjes en maar 1paar in haar maat. Passen is dus ook niet echt een optie. De verkoopster had het erover dat de nieuwe collectie pas over ongeveer met 4 weken in de winkel zou staan. e hebben wel haar voeten op laten meten en weten de maat en ze heeft smalle voeten. en anders moet ik als alles voorbij is maar eens bij mijn moeder of zus in de stad kijken. Ik zal er nog even over nadenken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  nillis vr 13 jan 2012 - 8:07

Ik had voor T ook de babyslofjes via internet, maar de gewone schoentjes wel in de winkel. Daar kwam ik er namelijk wel achter dat ze op de ene schoen wel goed liep en de andere niet. Dus ik zou even wachten tot je je wel goed genoeg voelt om even naar de winkel te gaan. Zou jammer zijn als je een paar keer over nieuwe schoentjes koopt en weer moet retourneren.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 8:08

Ik heb zijn voeten laten opmeten in de schoenenwinkel en schoentjes besteld via internet, wel op goed geluk, want het een valt natuurlijk groter dan het andere. Maar ja, terug sturen kan altijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  Viva vr 13 jan 2012 - 8:27

Ohja, ik had oxxy laarsjes, die zijn met flexibele zool!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen online kopen. Empty Re: Schoenen online kopen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum